Marka MEDORA od lat dynamicznie się rozwija, umacnia swoją potęgę i aktualnie uchodzi nie tylko za lidera, ale trendsettera i wzór w całej branży odzieży medycznej. Sukcesy sprzedażowe przełożyły się na zwiększenie wartości rynkowej firmy i jej zysków, o czym informuje m.in. wyróżnienie „Gepardy Biznesu 2019, przyznawane za wzrost wartości kapitałowej firmy. Obecnie do najnowszych sukcesów Pani Prezes Ewy Małgorzaty Wiertelek zaliczamy podpisanie kontraktu z chińskim dystrybutorem sprzętu i odzieży medycznej, który w imieniu klienta negocjowała Agencja Commfort Public& Trade Relations.
Dzięki coraz bogatszej ofercie produktowej MEDORA oraz odpowiednio poprowadzonej komunikacji produktowej, udało się firmom z rynków azjatyckich odnaleźć idealne uniformy medyczne w Polsce. W Azji nadal dominują klasyczne barwy biały, zielony, niebieski, często w najbardziej opatrzonych odcieniach. Dlatego przedstawiciele chińskiego dystrybutora sprzętu i odzieży medycznej szukając europejskich nowości wybrali polską odzież MEDORA, która posiada wyszukane warianty kolorystyczne, a przecież choćby medorowa zieleń oferuje ogrom możliwości: zieleń szmaragdową, butelkową, turkus, morską zieleń, limonkę. To co zachwyca nowych kontrahentów w produkcie polskim poza paletą barw są to także wyjątkowe dodatki. Najnowsza kolekcja MEDORA wprowadza wyrafinowane połączenia, np. czerni z miedzią, a obecnie przygotowywane pozycje odzieży to popis świeżości, kreatywności i wyczucia w podejściu do barwy fartucha medycznego. Przedstawiciele chińskiego dystrybutora sprzętu oraz odzieży medycznej, firmy z którą MEDORA podpisała kontrakt, zachwycili się wszystkimi kolorami, ale za najciekawsze uznali głęboki lazur, purpurę, śliwkę, czekoladę, butelkową zieleń, a w zakresie dodatków zdecydowali się na złoto, srebro i miedź.
Do podpisania wieloletniej umowy doszło w lipcu 2020 roku, dzięki zaangażowaniu agencji Commfort Public & Trade Relations i negocjacjom prowadzonym przez właścicielkę Agencji, Panią Katarzynę Dębicką. Od listopada b.r. rozpoczyna się produkcja zamówionej odzieży medycznej, dzięki której w czasie pandemii MEDORA może utrzymać miejsca pracy nie tylko dla stałych pracowników, ale także dla nowo zatrudnionych osób. Rozwojowe działanie firmy niesie za sobą bardzo dużo pozytywnych rozwiązań dla przedsiębiorcy, a także dla lokalnego rynku pracy.
„Jeśli chcesz iść szybko – idź sam. Jeśli chcesz iść daleko – idź razem, to powiedzenie od lat towarzyszy moim wyborom zawodowym. Bardzo ciężko zbudować biznes w pojedynkę. Zawsze uważałam, że za każdym dobrze poprowadzonym przedsiębiorstwem stoją ludzie. Tym razem poza zespołem MEDORA, do tego team’u dołączyły siły warszawskiej agencji Commfort Public & Trade Relations. Dzięki zaangażowaniu Pani Katarzyny Dębickiej i jej zespołu nasza wrocławska odzież medyczna już niedługo dostępna będzie w takich krajach jak Chiny, Korea, Wietnam. Biorąc pod uwagę fakt, że większość produktów medycznych i nie tylko trafia do Polski z tamtych obszarów, dla marki MEDORA to ogromne wyróżnienie, że nasz polski produkt będzie na azjatyckich półkach i co najważniejsze został zakupiony jako wersja premium. Daje nam to dodatkowe uczucie szczęścia i zawodowego spełnienia. Mam nadzieję, że także mój region Wrocław będzie dumny z takiej współpracy.” – powiedziała Ewa Małgorzata Wiertelak, Prezes MEDORA Sp. z o.o.
Najbliższe zamówienie złożone zostało na listopad b.r. i będzie produkowane do stycznia 2021 roku, następne będą realizowane co kwartał przez co najmniej kilka lat. Pozwoli to marce MEDORA na poszerzanie biznesowych wpływów w kolejnych destynacjach.
„Budowaniem wizerunku marki MEDORA i jej produktów zajmujemy się od ponad 2 lat. Od prawie roku zajmujemy się również rozbudową sieci sprzedaży i ułatwiamy klientom marki MEDORA dostęp do jej produktów. Dzięki zaufaniu jakim obdarzyła nas Pani Prezes Ewa Małgorzata Wiertelak, mamy wspólny sukces o zasięgu międzynarodowym. Każdy, nawet najlepszy produkt, najbardziej przydatna usługa nie wystarczą, trzeba jeszcze znaleźć sposób, by potencjalny kupiec wybrał właśnie je z tysięcy innych możliwość. To zadanie leży po stronie agencji, ale otwartość klienta na współpracę jest kluczową sprawą w osiągnięciu zamierzonego celu.” – powiedziała Katarzyna Dębicka, właścicielka Agencji Commfort Public & Trade Relations.
O marce MEDORA
Właściciel Marki MEDORA jest Ewa Małgorzata Wiertelak, która z branżą odzieży medycznej związana jest od 2001 roku, natomiast od 2006 roku działa pod marką MEDORA. Firma jest liderem w branży i od wielu lat sukcesywnie utrzymuje pozycję trendsettera. Jej odzież wykorzystywana jest w wielu produkcjach telewizyjnych, takich jak „Pierwsza Miłość”, „W rytmie serca”, „Diagnoza”, „Barwy Szczęścia”, a także w wielu komercyjnych reklamach i innych projektach. Marka ubiera najbardziej wymagających klientów sektora medycznego – szpitale, największe kliniki, a także prestiżowe placówki z branży medycyny estetycznej oraz stomatologii. Medora otrzymała wyróżnienie „Złota siódemka 2017 roku” w kategorii branża odzieżowa za kreowanie nowoczesnej, indywidualnej mody w dziedzinie odzieży medycznej. Jesienią 2018 roku wraz z projektantką Ewą Minge stworzyła kolekcję premium MEDORA by EVA MINGE, której premiera odbyła się 18 grudnia 2018 roku w salonie firmowym MEDORA w Warszawie. W 2019 roku firmy zdobyła wiele prestiżowych nagród takich „Kobieca Marka Roku” oraz „Vip Biznesu”. W 2020 roku uhonorowana dyplomem i statuetką „Firma na Medal” i „Top Firma” przez Instytut Zarządzania Jakością. Ostatnio „Gepardy Biznesu 2019”, „Klub Kobiet Biznesu” oraz „Businesswoman Roku 2020”.