Termin naboru wniosków do Konkursu o tytuł „Dobroczyńca Roku” przedłużony do 21 stycznia
Szansę na tytuł „Dobroczyńca Roku” mają firmy, które samodzielnie lub we współpracy z organizacjami pozarządowymi realizują wartościowe projekty społeczne. Zgłoszenia mogą nadsyłać zarówno małe, lokalne firmy, jak i ogólnopolskie przedsiębiorstwa. Jeszcze do 21 stycznia 2014 otwarty jest nabór wniosków do Konkursu. Laureatów Konkursu poznamy na uroczystej Gali Finałowej w maju 2014 roku, nad którą Honorowy Patronat objął Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej Bronisław Komorowski oraz Małżonka Prezydenta RP Pani Anna Komorowska.
Kim jest „Dobroczyńca Roku”? To dobra firma, która nie siedzi z założonymi rękami i nie pyta, czy pomoc innym jej się opłaci. Pomaga, bo czuje, że tak trzeba. I już. W efekcie czynione dobro powraca do niej. Nie w przenośni, ale naprawdę – w postaci zaufania i szacunku ze strony innych. „Dobroczyńca Roku” jest po to, by już nikt nigdy nie dzielił firm na dobre, bo osiągające sukces, i dobre, bo pomagające innym. Dobro jest jedno!
Wnioski można składać w kilu kategoriach:
Projekt społeczny – firmę zgłasza organizacja pozarządowa.
Strategia społecznego zaangażowania – firma lub utworzona przez nią fundacja zgłasza się sama.
Wolontariat pracowniczy – firmę zgłaszają jej pracownicy lub firma zgłasza się sama.
Nowe technologie w społecznym zaangażowaniu – firma lub utworzona przez nią fundacja zgłasza się sama.
Zaangażowanie lokalne – firmę zgłasza organizacja pozarządowa, uczestnicząca w Programie Działaj Lokalnie.
Chcesz dowiedzieć się więcej o kategoriach Konkursowych? Wejdź na www.dobroczyncaroku.pl i sprawdź, w jakiej kategorii możesz złożyć wniosek.
***
Organizatorem Konkursu jest Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce. Fundatorem tegorocznej edycji Konkursu jest Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności. Nad prawidłowością przebiegu procedur Konkursu czuwa audytor – firma E&Y. Partnerem merytorycznym Konkursu i opiekunem nowej kategorii konkursowej „Nowe technologie w społecznym zaangażowaniu” została firma Orange. Partnerem technologicznym Konkursu jest DBS Systems. Konkurs organizowany pod patronatem PARP.
Partnerami wspierającymi są: Business Centre Club, Konfederacja Lewiatan, Pracodawcy RP, Związek Firm PR, UNGC, Freshmail.
Patroni medialni: Forbes, Manager, PURPOSE, wyborcza.biz, BIZON, CSRinfo.org, CRnavigator, Marketing przy kawie, ngo.pl, kampaniespoleczne.pl, odpowiedzialnybiznes.pl, Businesswoman&life, Money.pl
Kontakt:
Krystyna Stodółkiewicz
k.stodolkiewicz@filantropia.org.pl
tel. +48 22 622 01 22 wew. 15
Emilia Dmochowska
e.dmochowska@filantropia.org.pl
tel. +48 22 622 01 22 wew. 16