PIERWSZY EUROPEJSKI P ZERO WORLD PIRELLI OTWARTO W MONACHIUM
Przeczytasz w 3 minuty

PIERWSZY EUROPEJSKI P ZERO WORLD PIRELLI OTWARTO W MONACHIUM

FLAGOWY SKLEP ŁĄCZY USŁUGI, TECHNOLOGIĘ I DESIGN, DLA ZAPEWNIENIA EKSKLUZYWNYCH DOŚWIADCZEŃ KLIENTÓW. Z NOWYM NIEMIECKIM SKLEPEM, KTÓRY STANOWI CZOŁOWY ELEMENT SIECI DYSTRYBUCJI PIRELLI, FIRMA Z MEDIOLANU MA NA CELU UMOCNIENIE POZYCJI LIDERA W SEGMENCIE PRESTIŻ

Monachium, 29 września 2017 – Pirelli zainaugurowało dziś w Monachium, na centralnie położonej Hanauer Strasse 42, pierwszy europejski PZero World. Po zeszłorocznym otwarciu pierwszego flagowego sklepu w Los Angeles, Pirelli wyznaczyło rok 2017 na datę przybycia do Europy tych innowacyjnych punktów sprzedaży. Obietnica została dotrzymana przez włoską firmę, która na miejsce przedstawienia nowej powierzchni sprzedaży, skierowanej w szczególności do klientów segmentu prestige, wybrała jedną z największych światowych stolic motoryzacyjnych. Obszar ten jest w rzeczywistości domem dla wielu najważniejszych producentów samochodów, do których Pirelli dostarcza zarówno opony na oryginalne wyposażenie, jak i opony na wymianę. Jest to również jeden z obszarów w Europie o najwyższym skupieniu samochodów premium i prestige.

Usługi, projektowanie technologii i innowacyjne produkty, kolorowa edycja P Zero i platforma Pirelli Connesso. To podstawowe elementy strategii detalicznej Pirelli, na czele której jest PZero World. Na przestrzeni około 1000 metrów kwadratowych klienci nowego sklepu w Monachium będą mogli skorzystać z prestiżowych usług, dostosowanych do indywidualnych potrzeb dzięki wykorzystaniu najbardziej zaawansowanych technologii. Jest to zastosowanie strategii „Perfect Fit” do sieci dystrybucyjnej, która na poziomie produkcji oznacza rozwój opon dedykowanych do pojedynczych modeli najbardziej prestiżowych producentów samochodów, a na poziomie usług oznacza podążanie za klientem w chwili zmiany opon, w najbardziej dla niego dogodnym momencie.

P_ZERO_WORLD_06_LR

Od obsługi samochodu po mobilne dopasowanie, Pirelli oddaje do dyspozycji swoich klientów wszystkie instrumenty potrzebne do przekształcenia i ponownego zaprojektowania całego doświadczenia zakupu, w którym system Pirelli Connesso, odegra zasadniczą rolę. PZero World radykalnie redefiniuje koncepcję sklepu z oponami, oferując klientowi nie tylko wykwalifikowaną pomoc, ale również całkowite zanurzenie się w świat Pirelli. Ikoniczne obrazy z Kalendarza Pirelli stanowią ramę dla najpiękniejszych supersamochodów i najszerszego zakresu opon Pirelli high performance. W eleganckim i komfortowym otoczeniu inspirowanym światem motoryzacji, klienci mogą znaleźć najnowsze dzieła z serii Pirelli Design lub odkryć ewolucję linii Velo firmy Pirelli poświęconej światowi rowerów. Moda, design, motorsport, najnowocześniejsze produkty i innowacyjne usługi: to składniki, które tworzą unikalną „recepturę” PZero World.

Mocnym punktem PZero World jest to, że stanowi unikalną kombinację produktów wysokiej jakości, z jednej strony i jakości usług z drugiej strony. Wszystko to zamknięte w eleganckim i komfortowym otoczeniu, które przekształca każdą wizytę w prawdziwe doświadczenie dla klienta” – powiedział Michael Wendt, prezes Pirelli Niemcy.

„Strategia dystrybucji Pirelli – wyjaśnia Matteo Battaini, wiceprezes ds. Marketingu i Łańcucha Dostaw Pirelli – koncentruje się na obszarach geograficznych o dużym zagęszczeniu samochodów prestige i premium, segmentów, w których jesteśmy na czołowej pozycji. Jest realizowana poprzez więź z wybranymi klientami – poprzez wspólną wizję wartości i technologię produktu produktów wysokiej jakości, nowoczesną cyfrową wymianę informacji i doskonałą logistykę – która stała się integralną częścią podejścia Pirelli do rynku. Elementem siły strategii handlowej Pirelli jest możliwość dystrybucji bezpośredniej poprzez sieć ok. 12 500 punktów sprzedaży, która ma wzrosnąć do około 17 000 do roku 2020, w dużej mierze w formie franchisingu i afiliacji. PZero World oraz jego flagowe sklepy, z siecią autoryzowanych dealerów, będą stanowić czołowy element tej strategii. Innowacyjny format punktów sprzedaży zrodził się aby obsługiwać najbardziej prestiżowe obszary na świecie. Konsumenci mogą w nich poznać każdy aspekt marki Pirelli, od Formuły 1 do Kalendarza Pirelli, od projektu Pirelli Design do Velo”.

Od 145 lat Pirelli jest pionierem w różnych obszarach (motorsport, oferta opon najwyższej jakości w swojej klasie, oryginalne wyposażenie, ale także komunikacja, sztuka i design), dzięki licznym atutom, takim jak: reklama, kalendarz Pirelli, Pirelli HangarBicocca, jedna z najważniejszych współczesnych przestrzeni artystycznych w Europie, projekt Pirelli Design. Tożsamość marki Pirelli jest określona poprzez połączenie nowoczesnej technologii i artystycznej ekspresji, które wynoszą markę poza przemysł oponiarski do szerszego świata stylu życia, który przyjmuje formę wewnątrz PZero World.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Wpisz nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z odnośnikiem do ustawienia nowego hasła.