Moliera2.com to miejsce pełne niebywale bogatej palety kolorów, stylów i kreatywność twórców, którzy każdego sezonu proponują wyjątkowe kolekcje zgodne z trendami. W swoim portfolio ma nie tylko legendarne brandy takie jak Manolo Blahnik, Balmain czy Kenzo, ale również polskich projektantów! Wraz z początkiem maja 2020 roku portfolio sklepu internetowego rozszerzyło się o kolejne marki – obecnie znaleźć tutaj można ponad 20 rodzimych propozycji, w tym popularną La Manię, ultranowoczesne MMC Studio czy rockowego Roberta Kupisza.
Dlaczego Moliera2.com stawia na polskich projektantów?
Jak czytamy w raporcie „Branża modowa – znaczenie gospodarcze, analiza czynników sukcesu i dalszych możliwości rozwoju” autorstwa Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi, w Polsce wciąż przybywa osób, które lubią się wyróżniać za pomocą ubrań, cenią wysoką jakość materiałów oraz chcą wspierać lokalny biznes. Nie dziwi więc fakt, iż od maja 2020 roku portfolio rodzimych projektantów w ofercie Moliera2.com poszerzyło się. Wśród ponad 20 marek, znajdziemy tutaj Roberta Kupisza, MMC Studio, La Manię, L37 czy Balagan. Ponadto, sklep internetowy dostrzega fakt, iż rynek autorskich brandów rozwija się niezwykle dynamicznie, dlatego wychodzi z inicjatywą i proponuje swoim Klientom produkty wyjątkowych twórców, których zakup to inwestycja na lata. Co najważniejsze, w dobie ogólnoświatowego kryzysu chce wesprzeć rynek poprzez zwiększenie sprzedaży projektantów.
Za co polscy projektanci cenią Moliera2.com?
Moliera2.com to wyjątkowy polski sklep internetowy z długą tradycją, który od ponad 10 lat oferuje odzież i akcesoria legendarnych Domów Mody. W swojej ofercie posiada ekskluzywne kolekcje zarówno damskie, jak i męskie między innymi takich marek jak Ralph Lauren, Balmain czy Kenzo. Do grona jego fanek należą topowe polskie gwiazdy, w tym piosenkarka Beata Kozidrak. Jest to właściwe miejsce dla wszystkich osób, które poszukują luksusowych produktów od topowych projektantów. Nie dziwi więc fakt, iż polscy twórcy mody chcą sprzedawać swoje najnowsze kolekcje właśnie na tej platformie.
Zdecydowaliśmy się podjąć współpracę z Moliera2.com ze względu na niesamowity zespół ludzi, z którymi mieliśmy przyjemność negocjować nasze wejście na platformę, towarzystwo marek, które są tam dostępne oraz podejście do realizacji wspólnych celów. Dodatkowo profil Klienta, który kupuje na Moliera2.com pokrywa się dokładnie z tym, co wiemy o naszych Klientach: jacy są, jakich marek poszukują, jakiej jakości produktu i obsługi oczekują. Dobrze czujemy się w tym towarzystwie – mówi Anna Borowska, Managing Partner QΠШ Robert Kupisz.
Co ważne, według raportu „E-commerce in Europe 2019” odsetek internetowych konsumentów w Polsce sięgnął w ubiegłym roku niebywałe 80 procent,
dlatego Moliera2.com to świetne narzędzie dla polskich projektantów do zdobycia nowych Klientów, zwiększenia sprzedaży w e-commerce, a także promocji brandu.