Aż 58% osób przyznaje, że wykorzystuje swój tablet lub smartfon do gier wirtualnych – wynika z badania dotyczącego rynku gamingowego w Polsce*. Rodacy coraz chętniej sięgają po nowoczesną technologię, ceniąc ją przede wszystkim za wygodę i poręczność. Potencjał ten z powodzeniem wykorzystała polska firma Game Technologies, która swoim produktem podbiła serca graczy, pozostawiając konkurencję daleko w tyle.
Innowacja w polskich rękach
Jako jedna z nielicznych, Game Technologies odniosła sukces nie tylko na polskim podwórku, ale również na arenie międzynarodowej, osiągając prestiż, o jakim marzyć może każda marka technologiczna. Ich flagowy produkt, którym jest interaktywna kostka do gry, był dostępny m.in. w sklepach Apple. Swoją pozycję ugruntowała zdobyciem licencji na stworzenie kostki sygnowanej kolorystyką Hello Kitty oraz podpisaniem umowy z korporacją The Walt Disney Company, w ramach której, w maju bieżącego roku na rynku pojawiła się nowa edycja kostki DICE+ Klub Przyjaciół Myszki Miki. Game Technologies nie powiedziało jednak jeszcze ostatniego słowa. W najbliższym czasie szykuje dla swoich fanów kolejną niespodziankę, co świadczy o tym, że nie zwalnia tempa w zdobycia tytułu lidera w branży akcesoriów gamingowych. Co ważne, firma na każdym kroku podkreśla swoje polskie korzenie.
Podpisanie naszej kostki zwrotem Made in Poland jest dla nas powodem do dumy. Game Technologies jest w 100% polską firmą, a pomysł na kostkę i na technologię, która została w niej zastosowana również powstała w naszym kraju. DICE+ jest produkowana w całości w Polsce, a konkretnie w Piotrkowie Trybunalskim, gdzie znajduje się nasza fabryka – tłumaczy Leszek Kobyliński, prezes zarządu Game Technologies.
Na podbój rynku
Ciężko stworzyć rozrywkę uniwersalną, która przyciągnie użytkownika w każdym wieku oraz będzie źródłem nieustającej zabawy. To priorytet dla twórców, bo jak deklaruje 60% badanych – gry są dla nich przede wszystkim formą przyjemności i relaksu. Sukces Game Technologies to więc wyjście naprzeciwko oczekiwaniom współczesnego użytkownika, który wraz z dynamicznym rozwojem technologii, wymaga od producentów gier coraz doskonalszych rozwiązań. Rzesza fanów sztandarowego produktu firmy – kostki DICE+ sukcesywnie się powiększa, co wróży niezwykle optymistycznie na przyszłość.
Na przestrzeni ostatnich miesięcy zmianie uległa komunikacja naszego produktu, w tym zmiana grupy docelowej, która ma znaczny wpływ na strategię sprzedażową. Dopiero teraz rozpoczynamy prężne wejście na rynek kostki DICE+ i wiemy, że jej potencjał jest na tyle duży, by w niedalekiej przyszłości była ona sukcesem sprzedażowym nie tylko na polskim rynku, ale również i na tych zagranicznych – podkreśla Leszek Kobyliński.
Poza działaniem w sektorze akcesoriów do gier, Game Technologies rozwija się również w produkcji rozwiązań hardware’owych, jako tzw. hardware house.
*Badanie przeprowadzone w oparciu o 500 ogólnodostępnych publikacji internetowych przez Jero Lenssinck Communication dla Game Technologies, maj 2015