Niemal 2,9 miliona złotych udało się dotychczas odzyskać twórcom projektu NOT RECOMMEND. Dwanaście lat temu firma GJC Inter Media Sp. z o.o. wyszła z pomysłem powstania wykazu Industry Does Not Recommend. Jedną z podstawowych jego funkcji jest maksymalizowanie poczucia bezpieczeństwa w obrocie handlowym pomiędzy firmami w szeroko rozumianej branży artykułów promocyjnych. Polega to na przekazywaniu informacji o wszystkich podmiotach „Niepolecanych”, a mówiąc prościej, niewywiązujących się ze swoich zobowiązań, głównie finansowych. Działanie NOT RECOMMEND ma jednak przede wszystkim za zadanie dążenie do polubownego rozwiązywania spraw spornych wynikających z umów zawartych pomiędzy dostawcą i jego odbiorcami.
Uczestnictwo w programie przynosi także szereg dodatkowych korzyści
- zwiększa zaufanie ze strony kontrahentów i klientów.
- podnosi prestiż i wiarygodności firmy (przynależność do elitarnego programu partnerskiego ułatwia nawiązanie nowych kontaktów handlowych)
- daje prawo do posługiwania się logotypem SWB – Solidni w Biznesie w swoich materiałach reklamowych i informacyjnych
- promuje firmę w każdym wydaniu branżowego kwartalnika Gifts Journal Polska oraz na stronie internetowej programu SWB.
- zapewnia udział w śniadaniu biznesowym podczas targów RemaDays w Warszawie
Więcej na www.swb-partners.com