W tym sezonie marka Caprice stawia na kolor przywołując lato skąpane w południowym słońcu, pachnące cytrusami i orzeźwiające morską bryzą! 20 kwietnia w ekskluzywnych wnętrzach warszawskiego hotelu Bellotto odbyła się prezentacja kolekcji Caprice wiosna/lato 2023. W palecie kolorystycznej znajdziemy soczystą pomarańczę, cytrynę, zieleń, fuksję, fiolet, pastelowy błękit i pistacjową zieleń. Nie zabraknie klasycznej kolorystyki, od bieli, beżu, po złoto i czerń, a także biżuteryjnych akcentów i zwierzęcych printów.
„Już szósty sezon współpracuję z Caprice, która wyróżnia się wyjątkową, autorską technologią, sportową elegancją i wygodą. W najnowszej kolekcji pojawił się mój ukochany kolor – róż, czerwień i pomarańcz, jest zatem wiosennie i optymistycznie. Moim ulubionym modelem są klasyczne szpilki, w których czuję się jakbym stąpała po chmurach. To najwygodniejsze buty na świecie!” – przyznała Ada Fijał, ambasadorka marki Caprice.
„W nadchodzącym sezonie proponujemy szeroki wachlarz kolorystyczny i elegancję, która zawsze była domeną Caprice. Ilość modeli jest na tyle duża, że każda potencjalna klientka znajdzie coś dla siebie. Dbamy o to, żeby nasze buty miały bogate życie wewnętrzne, jak chociażby technologia climotion, gwarantująca komfort użytkowania” – przyznał Dariusz Żabiński, Dyrektor Przedstawicielstwa Caprice w Polsce i na Litwie.
Na evencie popularnej marki pojawił się tłum gwiazd, które śledzą modowe trendy, stawiają na jakość i wygodę, w tym; Małgorzata Socha, Katarzyna Glinka, Alżbeta Lenska, Elżbieta Romanowska, Gosia Andrzejewicz, Anna Guzik, Michalina Sosna, Grażyna Wolszczak, Katarzyna Bonda, Faustyna Wespińska, Maria Niklińska, Magdalena Krzemień, Martyna Kliszewska, Tomasz Jacyków.
Sneakersy, loafersy, mokasyny, balerinki, czółenka, sandały i klapki stworzone z najlepszej jakości materiałów kuszą nie tylko kolorem i modnym dizajnem, ale również gwarantują komfort. Caprice oferuje buty ze skóry naturalnej, lakierowanej, zamszu i wysokogatunkowej pianki, a dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii, m.in. climotion dba o stopy klientek.
„Po długiej, szarej i smutnej zimie, każdy z nas czeka z utęsknieniem na wiosnę, która kojarzy się z kolorami, światłem i nadzieją na to, że będzie lepiej. Po raz pierwszy jestem na evencie Caprice i z tego, co widzę jest to marka, która nie boi się kolorów” – przyznała Małgorzata Socha.
„Caprice jest moim nowym odkryciem. W życiu i modzie stawiam przede wszystkim na wygodę. Nasze stopy potrzebują naszej uwagi, dlatego ważny jest dla mnie komfort. Mój młodszy synek uczy się jeździć na rowerze, a ja za nim biegam i muszę nadążać (uśmiech-przyp. red.) Spodobała mi się kolekcja sportowych butów z kolorowymi, ale stonowanymi akcentami” – powiedziała Katarzyna Glinka.
„Jestem fanką kolorów, a dzisiejsza scenografia zdecydowanie mnie urzeka. Cytrynowy motyw i kolor to mój absolutny faworyt, jeśli chodzi o wakacyjny klimat. Wpadły mi w oko klapki, które mają płaską podeszwę i nie męczą nóg, a z drugiej strony mają w sobie elegancki, kobiecy sznyt” – powiedziała Alżbeta Lenska.
„To, co zwróciło moją uwagę to kolor, który zaklina pogodę i daje energetycznego kopa. Ja zdecydowanie stawiam na klasyczną kolorystykę i znalazłam idealny model białych, sportowych butów, w których czuję się, jakbym chodziła po chmurkach. To, co wyróżnia markę Caprice to wygoda, różnorodność i kobiecość” – dodała Elżbieta Romanowska.