Relacja z II Konferencji dla Kobiet, które prowadzą małe firmy i tych, które myślą o założeniu działalności, z cyklu Jak prowadzić własną firmę i nie zwariować
Przeczytasz w 2 minuty

Relacja z II Konferencji dla Kobiet, które prowadzą małe firmy i tych, które myślą o założeniu działalności, z cyklu Jak prowadzić własną firmę i nie zwariować

21 stycznia w Warszawie, odbyła się II Konferencja dla Kobiet z cyklu „Jak prowadzić własną firmę i nie zwariować?” zorganizowana przez Alicję Rudnicką, założycielkę inicjatyw Kobiece biznesy i Szpilki po godzinach, autorkę całego projektu.

Podczas gdy pierwsze spotkanie, które odbyło się 7 stycznia,  miało na celu obalenie mitów związanych z prowadzeniem własnej działalności i przekazanie praktycznej wiedzy na temat opuszczenia korporacji i pierwszych kroków związanych z przygodą z własną firmą, drugie dotyczyło organizacji czasu pracy w małej firmie z uwzględnieniem ilości obowiązków, za które często odpowiedzialna jest tylko 1 osoba.

 Na Konferencji poruszone zostały następujące tematy:

1. Ile stanowisk pracy jest w 1 os. firmie?

2. Organizacja czasu pracy we własnej firmie.

Uczestniczki pozyskały narzędzia do samodzielnej pracy, wiedzę jak z nich korzystać, dowiedziały się które zadania warto delegować korzystając z outsorsingu usług, a które warto wykonywać samodzielnie.

Szereg inspiracji dostarczyła rozmowa z Justyną Krawczyk, Gościem specjalnym, założycielką projektu „Jak Być Szczęśliwą Kobietą”, która swoją postawą udowodniła, że warto walczyć o siebie i inwestować w realizację własnych pasji i marzeń.

W Konferencji wzięło udział prawie 50 kobiet, właścicielek mikro firm i kobiet, które myślą o założeniu własnej firmy.

Hasła, którymi można podsumować to spotkanie to DETERMINACJA – PASJA – SAMODYSCYPLINA

FOTO RELACJA Z I KONFERENCJI  

FOTO RELACJA Z II KONFERENCJI

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.659000570809455.1073741859.6200637

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.659000570809455.1073741859.620063

Podczas przerwy Uczestniczki wzięły udział w grze networkingowej, dzięki której nawiązały wiele nowych kontaktów biznesowych.

Konferencje Jak prowadzić własną firmę i nie zwariować? to cykl 8 spotkań, które odbywają się raz na dwa tygodnie w centrum Warszawy. W programie każdej Konferencji znajdują się: wykłady merytoryczne, inspirująca rozmowa z Kobietą Biznesu, networking i spotkania ze specjalistami, a także loteria z atrakcyjnymi nagrodami.

Alicja Rudnicka, pomysłodawczyni i organizatorka cyklu, ma na celu przekazanie uczestniczkom praktycznej wiedzy i przydatnych wskazówek związanych z zakładaniem i prowadzeniem małej firmy, a także zapewnienie wsparcia, inspiracji i nowych kontaktów biznesowych kobietom, które są na początku swojej drogi z biznesem.

WIĘCEJ INFORMACJI I ZAPISY NA KOLEJNE SPOTKANIE: 

III Konferencja – WIĘCEJ INFORMACJI

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Wpisz nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z odnośnikiem do ustawienia nowego hasła.