21 stycznia w Warszawie, odbyła się II Konferencja dla Kobiet z cyklu „Jak prowadzić własną firmę i nie zwariować?” zorganizowana przez Alicję Rudnicką, założycielkę inicjatyw Kobiece biznesy i Szpilki po godzinach, autorkę całego projektu.
Podczas gdy pierwsze spotkanie, które odbyło się 7 stycznia, miało na celu obalenie mitów związanych z prowadzeniem własnej działalności i przekazanie praktycznej wiedzy na temat opuszczenia korporacji i pierwszych kroków związanych z przygodą z własną firmą, drugie dotyczyło organizacji czasu pracy w małej firmie z uwzględnieniem ilości obowiązków, za które często odpowiedzialna jest tylko 1 osoba.
Na Konferencji poruszone zostały następujące tematy:
1. Ile stanowisk pracy jest w 1 os. firmie?
2. Organizacja czasu pracy we własnej firmie.
Uczestniczki pozyskały narzędzia do samodzielnej pracy, wiedzę jak z nich korzystać, dowiedziały się które zadania warto delegować korzystając z outsorsingu usług, a które warto wykonywać samodzielnie.
Szereg inspiracji dostarczyła rozmowa z Justyną Krawczyk, Gościem specjalnym, założycielką projektu „Jak Być Szczęśliwą Kobietą”, która swoją postawą udowodniła, że warto walczyć o siebie i inwestować w realizację własnych pasji i marzeń.
W Konferencji wzięło udział prawie 50 kobiet, właścicielek mikro firm i kobiet, które myślą o założeniu własnej firmy.
Hasła, którymi można podsumować to spotkanie to DETERMINACJA – PASJA – SAMODYSCYPLINA
FOTO RELACJA Z I KONFERENCJI
FOTO RELACJA Z II KONFERENCJI
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.659000570809455.1073741859.6200637
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.659000570809455.1073741859.620063
Podczas przerwy Uczestniczki wzięły udział w grze networkingowej, dzięki której nawiązały wiele nowych kontaktów biznesowych.
Konferencje Jak prowadzić własną firmę i nie zwariować? to cykl 8 spotkań, które odbywają się raz na dwa tygodnie w centrum Warszawy. W programie każdej Konferencji znajdują się: wykłady merytoryczne, inspirująca rozmowa z Kobietą Biznesu, networking i spotkania ze specjalistami, a także loteria z atrakcyjnymi nagrodami.
Alicja Rudnicka, pomysłodawczyni i organizatorka cyklu, ma na celu przekazanie uczestniczkom praktycznej wiedzy i przydatnych wskazówek związanych z zakładaniem i prowadzeniem małej firmy, a także zapewnienie wsparcia, inspiracji i nowych kontaktów biznesowych kobietom, które są na początku swojej drogi z biznesem.
WIĘCEJ INFORMACJI I ZAPISY NA KOLEJNE SPOTKANIE:
III Konferencja – WIĘCEJ INFORMACJI