„Twardo w stosunku do problemu, miękko w stosunku do ludzi”. Po tych warsztatach obiekcje klienta będą Twoją siłą.
Dynamiczne i intensywne warsztaty uczące jak już na pierwszych negocjacjach otrzymać zwrot kosztów nauki i zacząć zarabiać więcej dla siebie i dla Organizacji.
Zapraszamy do jak najszybszego dokonania rezerwacji na szkolenie. Liczba miejsc jest bowiem ograniczona, a kolejność zapisu zależna jest od kolejności zgłoszeń (przelew za szkolenie należy wykonać w ciągu 24 godzin od dnia przesłania zgłoszenia drogą elektroniczną).
Całkowita inwestycja dla 1 osoby wynosi: 2.600 PLN + 23% VAT
W sytuacjach, gdy w warsztatach bierze udział więcej niż jedna osoba z Organizacji lub uczestnicy korzystają z większej liczby warsztatów, przewidzieliśmy atrakcyjne zniżki:
- Uczestnictwo drugiej i trzeciej osoby z jednej Organizacji uprawnia do 5% rabatu w stosunku do ceny nominalnej.
- Uczestnictwo czwartej i kolejnej osoby z jednej Organizacji uprawnia do10% rabatu w stosunku do ceny nominalnej lub, jeśli z jednej Organizacji w warsztatach stale bierze udział jedna osoba.
- Uczestnictwo w drugich i trzecich warsztatach uprawnia do 5% rabatu w stosunku do ceny nominalnej.
- Uczestnictwo w czwartych i kolejnych warsztatach uprawnia do10% rabatu w stosunku do ceny nominalnej.
Szczegółowe informacje znajdują się TUTAJ
Daty najbliższych warsztatów:
6-7 marca 2014 r. Warszawa – zapisz się TUTAJ
24-25 kwietnia 2014 r. Warszawa – zapisz się TUTAJ