Rynek modowy e-commerce w Polsce ma ogromny potencjał dla rozwoju e-biznesu właśnie w tej branży. Odzież, obuwie i dodatki są najczęstszymi produktami na liście zakupów przez Internet. Warto zainwestować w nowoczesne narzędzia, wspierające handel elektroniczny i w ten sposób rozwijać i utrzymać satysfakcję klientów.
Dzięki konferencji „Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fashion, postawisz pierwsze kroki w drodze do sukcesu i podniesienia konkurencyjności Twojego biznesu.
Przy rejestracji do 2 listopada obowiązują promocyjne warunki udziału.
Zarejestruj się już teraz.
Ilość miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
To już trzecia edycja konferencji, tym razem swoim doświadczeniem i wiedzą podzielą się eksperci branży modowej i rynku e-commerce:
Marek Kaczmarek – Właściciel MK Evolution – „Optymalizacja procesów i przewaga konkurencyjna”
Agnieszka Witońska – Pakulska – Radca Prawny i Kierownik Działu Własności Intelektualnej; Pakulski, Kilarski i Wspólnicy Kancelaria Prawna – „Strategia ochrony marki modowej”
Daniel Bossy – Właściciel, Akademia Sukcesu Daniel Bossy – „Wykorzystanie Facebooka do celów sprzedażowych, czyli jak zwiększyć obroty nawet trzykrotnie”
Anna Miotk – Seszet – Dyrektor ds. Komunikacji, Polskie Badania Internetu – „Moda w Internecie – serwisy, użytkownicy, treści w oparciu o dane z badania Gemius/PBI ew. innych badań Internetu”
Marcin Gieracz – Strateg&Coach, Kuźnia Strategów – „Sklep przyszłości i sprzedaż wielokanałowa. Prawdziwe wyzwania dla branży w najbliższych latach”
Joanna Kosman – Kierownik Marketingu, ANSWEAR.com
Emilia Bartosiewcz – Współzałożycielka/Partner, Akademia Marki z Klasą
Witold Chomiczewski – Radca prawny, Wspólnik, Lubasz i Wspólnicy Kancelaria Radców Prawnych sp. k.
Uczestnikom konferencji zapewniamy: materiały konferencyjne, przerwy kawowe, możliwość konsultacji z Ekspertami.
Miejsce konferencji: Centrum Konferencyjne Golden Floor – Millennium Plaza, Al. Jerozolimskie 123a, Warszawa