Travelport wprowadza w Polsce narzędzie nowej generacji do rezerwowania podróży służbowych
Warszawa, 10 kwietnia 2013 r. — Travelport, dostawca usług i rozwiązań biznesowych dla światowej branży turystycznej, poinformował o wprowadzeniu na rynek nowego internetowego narzędzia do rezerwowania podróży służbowych (Corporate Booking Tool — CBT) dla firm i biur podróży w Polsce. Nowy produkt pod nazwą TripGate™ opracowany przez firmę TravelTech, jednego z największych polskich dostawców rozwiązań dla branży turystycznej, zapewnia polskim biurom podróży szereg nowych możliwości.
TripGate to proste, szybkie i niezawodne rozwiązanie zaprojektowane z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach, które dotychczas nie miały możliwości korzystania z narzędzia do rezerwowania podróży służbowych. To internetowe narzędzie CBT dostępne w polskiej wersji językowej, zapewnia dostęp do ofert lokalnych i globalnych oraz korzyści płynące z doświadczenia firmy Travelport w światowej branży turystycznej.
„Dostrzegliśmy wyraźne zapotrzebowanie na rozwiązanie do rezerwowania podróży służbowych przeznaczone dla firm różnej wielkości, zwłaszcza dla małych i średnich przedsiębiorstw” — powiedział Marcin Pilarski, Dyrektor Zarządzający na region Europy Wschodniej w firmie Travelport. „Jesteśmy przekonani, że firmy w całym kraju docenią możliwości, jakie daje im to nowe rozwiązanie, w tym większą kontrolę nad rezerwowaniem podróży, optymalizację budżetu na podróże i większy komfort użytkowania”.
W ramach wprowadzania TripGate na polski rynek Travelport i TravelTech podjęły współpracę z firmą WecoTravel, jednym z największych organizatorów podróży służbowych w naszym kraju. Współpraca miała na celu ocenę koncepcji nowego narzędzia CBT oraz przegląd jego funkcji i wydajności.
„Z radością nawiązaliśmy współpracę z firmami Travelport i TravelTech w celu zapewnienia, by TripGate spełniał wszystkie wymagania w zakresie organizacji podróży służbowych w Polsce” — powiedział J.J. Singh, Prezes i Dyrektor Generalny WecoTravel. „Przetestowaliśmy to rozwiązanie i stwierdziliśmy, że wśród internetowych narzędzi CBT zdecydowanie wyróżnia się ono skutecznością i łatwością użytkowania”.
„Połączenie naszej fachowej wiedzy w zakresie internetowych narzędzi rezerwacji z globalnymi treściami Travelport daje nam pewność, że nowe rozwiązanie zdobędzie w Polsce dużą popularność” — powiedział Marcin Lis, Prezes Zarządu firmy Traveltech, odnosząc się do współpracy z firmą Travelport.
Informacje o firmie TravelTECH (www.traveltech.pl)
TravelTECH od 2006 r. opracowuje i wprowadza na rynek rozwiązania do dokonywania rezerwacji online dla branży turystycznej. Cieszą się one dużym uznaniem ze względu na funkcjonalność, elastyczność i możliwość dostosowania do konkretnych wymagań klientów.
Siedziba TravelTECH mieści się w Krakowie. Firma zatrudnia ponad 30 specjalistów, w tym programistów i analityków danych.
Facebook: http://www.facebook.com/pages/TravelTECH-Sp-z-oo
Informacje o firmie Weco-Travel
Weco-Travel to jeden z największych organizatorów podróży służbowych prowadzący działalność w Polsce, Europie Środkowej i na świecie — poprzez udziały w firmie Radius Global Travel Management. Weco-Travel zatrudnia ponad 90 osób w Polsce i 200 w Europie Środkowo-Wschodniej. Firma obsługuje 3 tys. klientów biznesowych i generuje ponad 100 mln EUR przychodów. Weco-Travel dostarcza rozwiązania off-line i on-line do organizacji podróży służbowych, zapewniające oszczędność czasu i kosztów oraz dostęp do najnowszych technologii z całego świata.
Aleksandra Tomaszewska pracuje w Travelport na stanowisku Sales Manager Poland i odpowiedzialna jest za kierowanie działem handlowym, między innymi za wdrażanie i realizację strategii, utrzymywanie relacji z klientami i rozwój biznesu firmy.
Marcin Pilarski, Managing Director for Eastern Europe, jest odpowiedzialny za działalność firmy Travelport w Europie Wschodniej, w tym w Rosji.