Wystartowała XI edycja Polish National Sales Awards. Nabór zgłoszeń potrwa do 30 września. Po raz jedenasty Komisja Sędziowska PNSA wyłoni najlepszych w sprzedaży i obsłudze klienta w Polsce. Uczestnicy konkursu będą oceniani w 21 kategoriach. Celem PNSA jest nagradzanie najlepszych sprzedawców i firm oraz promowanie najwyższych standardów w sprzedaży, popartych wymiernym sukcesem rynkowym, etyką oraz innowacyjnością w zakresie prowadzonych działań w Polsce.
Polish National Sales Awards jest jedynym i najbardziej prestiżowym przedsięwzięciem w Polsce, którego zadaniem jest promocja i wdrażanie nowoczesnych standardów profesjonalnej sprzedaży w oparciu o zasady dobrych praktyk. Dzięki unikalnej metodologii Komisja Sędziowska, w skład której wchodzą doświadczeni praktycy sprzedaży, w dwuetapowym procesie oceny wyłaniają laureatów, mogących szczycić się, nie tylko najlepszymi wynikami, ale również umiejętnością pracy zespołowej, kreatywnością i innowacyjnością oraz etyką postępowania.
– Od lat wyróżniamy za wybitne osiągnięcia, ponadprzeciętne kompetencje i wysokie standardy etyczne specjalistów z branży sprzedażowej oraz obsługi klienta – mówi Elżbieta Pełka, Prezes Polish National Sales Awards. – Dzięki niepowtarzalnej metodologii zapewniamy uczestnikom bezstronną ocenę, możliwość sprawdzenia swoich kompetencji. To stymuluje ich do ciągłego rozwoju i w efekcie przynosi realne korzyści zarówno pracownikom, jak i całym organizacjom – dodaje.
Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi w trakcie uroczystej gali, która odbędzie się na przełomie listopada i grudnia 2019 r.
Zasady udziału w XI edycji konkursu PNSA oraz formularz zgłoszeniowy: http://pnsa.pl