17 marca w hotelu Hilton London Paddington na szkoleniu prowadzonym przez Joannę Ceplin spotkało się blisko 200 Polaków i Polek zainteresowanych tajnikami skutecznego wykorzystania social mediów w prowadzeniu komunikacji biznesowej. Prowadzenie własnego biznesu wymaga nowych umiejętności i jak widać rodacy chętnie się dokształcają.
Zaproszona przez Matyldę Setlak i Annę Ewę Suska specjalistka od komunikacji w kanałach social media poprowadziła intensywny kurs, podczas którego przekazała praktyczne umiejętności dotyczące budowania marki online.
Przemyślany wizerunek w sieci
Po sukcesie szkoleń Sukces przez duże S z Mateuszem Grzesiakiem oraz Biznes i życie na maksa Jakuba B. Bączka założycielki ExcellenceVale postanowiły dostarczyć Polonii wiedzy i narzędzi, które są niezwykle przydatne.
– Wybrałyśmy Joannę Ceplin ponieważ jest bardzo skuteczną trenerką komunikacji online. Doradza firmom i osobom indywidualnym w obszarach związanych z komunikacją w mediach społecznościowych, w tworzeniu koncepcji kreatywnych online oraz budowaniu wizerunku. Wbrew pozorom szkolenie to nie było skierowane tylko do przedsiębiorców. Czasem nie pamiętamy, że każdy z nas ma swoją markę – tę osobistą. I dobrze byłoby, aby wiedzieć, jak nią zarządzać i co prezentować w mediach społecznościowych, bo przecież wizerunek to podstawa – tłumaczy Matylda Setlak, CEO agencji komunikacji marketingowej All 4 Comms (www.all4comms.com) oraz współzałożycielka ExcellenceVale.
Podczas szkolenia uczestnicy mieli okazję dowiedzieć się jakie zasady budowania marki obowiązują na czterech platformach: Facebooku, Instagramie, LinkedIn i YouTube.
– Dla mnie ważne jest to, że poznałam zasady budowania relacji z klientem poprzez profile społecznościowe. I teraz już wiem, jaką strategię stworzyć, by profile te przyciągały kolejnych klientów – opowiada Katarzyna, jedna z uczestniczek szkolenia – Dzięki temu, że zainwestowałam kilka godzin, wiem już teraz, gdzie warto być obecną i jakie korzyści przyniosą mi poszczególne media.
Szkolić jak Ceplin
Uczestnicy szkolenia byli bardzo zadowoleni – komentuje Anna Ewa Suska, mentorka biznesowa, właścicielka Suska Mentoring oraz współwłaścicielka ExcellenceVale. – Z ankiet, które wypełnili po evencie wynika, iż szkolenie zaspokoiło potrzeby zarówno początkujących w social mediach, jak i tych, którzy pierwsze kroki mają już za sobą. A to sztuka: tak przygotować treści, by nie były zbyt trudne dla osób niewdrożonych lub zbyt oczywiste i łatwe dla obeznanych z tematem. Brawa dla Joanny – podsumowuje Anna Ewa Suska.
Sobotnie spotkanie to nie tylko trenerka i jej umiejętności. Zorganizowanie szkolenia nie byłoby możliwe gdyby nie praca dużego, zgranego zespołu. Przygotowania zaczęły się bardzo wcześnie rano: montaż sprzętu nagłaśniającego, organizacja sali, ustawianie stoisk sponsorskich i rozmieszczanie materiałów promocyjnych to mnóstwo pracy. Dzięki kampanii promującej szkolenie, która zaczęła się wiele tygodni wcześniej, wielu Polaków miało okazję wziąć udział w tym wydarzeniu.
Powiało dobrą energią…
Szkolenia organizowane przez ExcellenceVale oraz charyzma trenerów potrafią wykrzesać z uczestników ich najlepsze cechy, a to buduje niepowtarzalną atmosferę. W przypadku szkolenia z Joanną Ceplin nie było inaczej. Wydarzenie prowadziła nietuzinkowa konferansjerka Anna Oszajca, która zarażała uczestników swoją energią i humorem. Dodatkowo szkoleniu towarzyszył występ wokalny utalentowanej Beti Gie, która zachwyciła uczestników swoją barwą głosu.
Szkolenie Ty i Twoja marka on-line, podobnie jak spotkania z dr. Mateuszem Grzesiakiem oraz Jakubem B. Bączkiem, wsparli sponsorzy: London Business Solutions, IMD Solicitors, Axe FS oraz MTB Events & Entertainment
Podczas spotkania można było także zakupić książki Joanny Ceplin, Anny Ewy Suska i innych trenerów.
Grzesiak na wiosnę!
A już 5 maja zapraszamy na konferencję z dr. Mateuszem Grzesiakiem – Business explosion.
Więcej informacji na temat planowanych wydarzeń można znaleźć w serwisie www.excellencevale.com. Firma nieustannie dodaje do swojej oferty kolejne produkty: szkolenia online, książki i ebooki.
Za promocję wydarzenia odpowiedzialna była agencja All 4 Comms razem z klientem, ExcellenceVale.
Patronami medialnymi wydarzenia były: Londynek.net, Goniec Polski / Goniec.com, Imperium Kobiet, Law Business Quality, Businesswoman & life, MojaWyspa.co.uk, Magazyn Lokalny, wluton.net, Biznes na Fali oraz portal Marka Jest Kobietą.