Wbrew wszystkiemu, czyli kariera, biznes i …. po swojemu
Gośćmi specjalnymi będą: Maja Sablewska i Karolina Hamer.
Maja Sablewska – menedżerka muzyczna, doradca wizerunkowy, a także osobowość telewizyjna.
Karolina Hamer – szesnastokrotna medalistka na szczeblu światowym w pływaniu osób niepełnosprawnych.
Wykład poprowadzą: Aga Gajownik i Olga Kozierowska
O czym będziemy mówić
- o kreowaniu swojej kariery i biznesu według własnych potrzeb i wartości
- o nie poddawaniu się nawet w momencie gdy doświadczamy sytuacji, które wydają się być bez wyjścia
Będzie jak zwykle inspirująco, motywująco
i z humorem!
Program:
18:00 Sesja networkingowa
Część merytoryczna
18:30 W zgodzie ze sobą: Kreowanie swojej kariery i biznesu według swoich potrzeb i wartości. Wykorzystanie elementów networkingu, narzędzi efektywnej komunikacji i pokazanie praktycznych sposobów organizacji czasu. Wykład z elementami interaktywnymi: Aga Gajownik i Olga Kozierowska
Część inspirująca
19:30 Debata z udziałem gości specjalnych
20:15 Dyskusja z uczestniczkami
Część rozrywkowa
20:30 Kolacja
21:00 Loteria nagród
Aga Gajownik – Przedsiębiorca, Mentor, Trener Interpersonalny wspierający projekty w różnych krajach. Absolwentka BA Management with French na Middlesex University w Londynie. Prowadzi własną firmę szkoleniowa Innovation and Integration Ltd. zajmującą sie indywidualnym coachingiem i treningami profesjonalnego rozwoju Specjalizuje się we wspieraniu procesów decyzyjnych, budowaniu profesjonalnego wizerunku i rozwijaniu strategii ukierunkowanej na osiągniecie sukcesu w zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Wszystko to przy pomocy psychologii, coachingu i innowacyjnych technik zarządzania. Usługi I&I są oparte na innowacyjnej, autorskiej Formule I&I, która powstała opierając się na badaniach nad najbardziej efektywnymi metodami rozwoju osobistego i profesjonalnego. Bazując na sukcesach i analizie potrzeb klientów I&I skupia się głównie na pracy z kobietami. Jej celem jest inspiracja młodych kobiet, aby nie bały się marzyć i te marzenia spełniać z uśmiechem na twarzy.
Inwestycja: 50 pln/bilet
Konieczna rejestracja: konferencje@sukcespisanyszminka.pl
Liczba miejsc ograniczona!