Zostały tylko dwa dni do otwarcia największego zadaszonego parku wodnego w Europie – Suntago Wodny Świat. Z tej okazji 18 lutego odbyła się konferencja prasowa, w trakcie której dziennikarze jako pierwsi mieli szansę doświadczyć wyjątkowych atrakcji czekających na gości w parku.
Suntago, czyli największy zadaszony park wodny w Europie, to pierwszy etap projektu Park of Poland znajdującego się we Wręczy obok Mszczonowa. Obiekt zostanie oficjalnie otwarty w najbliższy czwartek tj. 20.02, ale dziennikarze już dziś wzięli udział w konferencji prasowej, podczas której spotkali się z inwestorami i skorzystali z unikatowych atrakcji dostępnych w parku.
– Inwestycja Park of Poland, w tym Suntago Wodny Świat, jest dla nas zarówno wielką szansą jak i wyzwaniem. Wiemy, że miejsca takie jak to mają ogromny potencjał, przede wszystkim dlatego, że zapewniają rozrywkę tysiącom osób dziennie. Suntago to największy zadaszony park wodny w Europie i pierwszy tego typu, tak spektakularny obiekt w Polsce. Park przyjmie gości na tropikalne wakacje przez 365 dni w roku. Mamy też świadomość, że tak duża inwestycja, która do tej pory kosztowała ponad 170 mln EUR, wiąże się z ogromną odpowiedzialnością, aby naszym gościom dostarczyć rozrywkę na najwyższym poziomie. Zrobiliśmy wszystko aby goście przekraczając próg Suntago nie tylko czuli magiczną atmosferę egzotycznych wakacji, ale również mieli zapewnioną obsługę jakiej oczekują. – mówił Idan Greidinger, Prezes Park of Poland.
Przy budowie Suntago bardzo duże znaczenie miały wiedza i doświadczenie naszego partnera strategicznego Unternehmensgruppe WUND, który od 1998 roku z sukcesem realizuje podobne projekty w Niemczech, obsługując miliony gości z całego świata. Firma podzieliła się swoim know-how, co znacząco ułatwiło stworzenie tak różnorodnego obiektu, oferującego atrakcje dla gości w każdym wieku. Dzięki temu park spełnia zarówno funkcję relaksacyjno-zdrowotną, umożliwiając gościom kąpiele w basenach termalnych, sesje w saunach tematycznych, ofertę SPA&Wellnes, jak i rozrywkową. Dla osób szukających niezapomnianych wrażeń stworzyliśmy największą strefę zadaszonych zjeżdżalni wodnych w Europie, basen z falą, rwącą rzekę czy rzekę przygód.
Obiekt umożliwia spędzenie urlopu w Polsce w tropikalnym klimacie 32 stopni Celsjusza, w otoczeniu ponad 740 prawdziwych palm przywiezionych z różnych zakątków świata, zamiast wyjazdu na wakacje za granicę.
W Suntago do dyspozcji będą trzy strefy tematyczne – Jamango, Relax, Saunaria. Dwie ostatnie dostępne będą dla gości powyżej 16 roku życia.
Park of Poland i Suntago Wodny Świat to miejsce zarówno na kilka godzin, jak i dla wielbicieli tropikalnego klimatu, którzy chcą się cieszyć wakacyjną atmosferą jeszcze dłużej. Dla tej grupy przeznaczona będzie wygodna baza noclegowa Suntago Village. Jeszcze tej wiosny do dyspozycji gości będą 92 w pełni wyposażone, nowoczesne domki modułowe ze strefami zabaw dla dzieci, przestrzenią do grillowania oraz recepcją z mini delikatesami.
Sponsorami strategicznymi Suntago są firma Samsung oraz właściciel marki Pepsi.
Najnowsze wieści o Suntago znajdziesz na naszym Facebooku i Instagramie. Informacje o Park of Poland są dostępne na Facebooku, Instagramie, a bilet można zakupić na stronie www.parkofpoland.com.
Wybrane atrakcje parku Suntago Wodny Świat:
- 32 zjeżdżalnie wodne
- Basen z falą
- Rwąca rzeka
- Rzeka przygód
- Wodny plac zabaw
- Maszyna Surf-Air, która umożliwia surfowanie pod dachem
- Zewnętrzny wodny plac zabaw (na czas wakacji)
- 3 baseny solankowe Dead Sea
- 5 basenów witalnych, wypełnionych wodą z minerałami
- 10 saun tematycznych o zróżnicowanej temperaturze i wilgotności powietrza
- 2 otwierane dachy, dzięki którym goście będą cieszyć się promieniami słonecznymi w ciepłe dni
- 5 restauracji oraz kawiarnia
- 5 barów
Suntago Wodny Świat
Suntago Wodny Świat to największy zadaszony park wodny w Europie, który stanowi pierwszy etap projektu Park of Poland, znajdującego się we Wręczy obok Mszczonowa. Budowa obiektu rozpoczęła się w maju 2017 r., a koszt inwestycji wyniósł ponad 170 mln EUR. Suntago Wodny Świat powstał we współpracy z partnerem strategicznym Unternehmensgruppe WUND, który, przekazał swoje know-how na temat budowy tak dużego obiektu. Sponsorami strategicznymi Suntago jest firma Samsung i właściciel marki Pepsi.
Park of Poland
Park of Poland jest przedsięwzięciem stworzonym przez Global City Holdings i stanowi priorytetowy projekt rozwojowy dla Spółki, a jego powstanie poszerzy branżę rozrywki w Polsce. Celem Spółki Park of Poland, zarządzanej przez CEO Idana Greidingera, jest zapewnienie rozrywki milionom gości z Polski oraz innych krajów Europy. Pierwszym etapem inwestycji Park of Poland jest największy zadaszony park wodny w Europie Suntago oraz baza noclegowa Suntago Village.
Samsung
Suntago Wodny Świat to obiekt nie tylko dla wielbicieli tropików ale również innowacyjnych rozwiązań, więc nie mogło tam zabraknąć firmy Samsung. W specjalnej strefie zwiedzający będą mogli zapoznać się z wyjątkowymi możliwościami urządzeń Samsung m.in. lodówki Family Hub czy telewizora QLED 8K. Goście parku będą mieli też szansę premierowo przetestować najnowsze smartfony z serii Galaxy S20, które wprowadzają zupełnie nowe doświadczenia i możliwości w fotografii mobilnej. Samsung inspiruje świat i kształtuje przyszłość poprzez wyjątkowe idee oraz innowacyjne technologie. Firma Samsung aktywnie kreuje i definiuje nowe standardy w świecie telewizorów, smartfonów, urządzeń ubieralnych, tabletów, rozwiązań cyfrowych, systemów sieciowych, pamięci, technologii LSI, półprzewodników oraz rozwiązań LED. Więcej informacji można znaleźć na stronach: news.samsung.com/pl.
PepsiCo
Marka Pepsi została partnerem strategicznym Park of Poland, przez co uzyskała wyłączność na sprzedaż na terenie parku wodnego Suntago napojów i przekąsek z szerokiej gamy produktów firmy PepsiCo. Operator parku wodnego wraz z producentem Pepsi, innych napojów oraz przekąsek planują wspólne działania marketingowe, które z pewnością docenią konsumenci. PepsiCo to światowy lider produkcji żywności i napojów, który ma w swym portfolio ponad 20 popularnych marek, takich jak Pepsi, 7UP, Mirinda i Lay’s. Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty koncernu miliard razy dziennie. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy http://www.pepsicopoland.com.