Choć w dzisiejszych czasach firmy starają się wpadać na coraz bardziej innowacyjne i szokujące formy promocji biznesu, bardziej tradycyjne metody, jak wydruk naklejek, wciąż okazują się opłacalnymi rozwiązaniami przyjmowanymi entuzjastycznie przez klientów.
Naklejki mogą bowiem sprawdzić się jako zastępstwo tradycyjnych ulotek, środek do personalizacji gadżetów firmowych, oznakowanie firmowych samochodów czy ozdobę szyby naszego sklepu lub restauracji.
Naklejki płaskie, foliowe lub naklejki wypukłe 3D jak na przykład https://polinal.pl/produkty/naklejki-doming/wypukle-3d/, są nie tylko wygodne w użyciu, ale występują również w nieskończonej ilości wzorów i mogą być świetnym sposobem na wyróżnienie marki na tle konkurencji.
Jak wykorzystać naklejki do promocji?
Zastępstwo ulotek
Choć wiele tradycyjnych biznesów, jak restauracje czy salony SPA, wciąż wykorzystują formę promocji poprzez rozdawanie na ulicy ulotek, naklejki mogą okazać się bardziej skutecznym i ekonomicznym sposobem na budowanie rozpoznawalności biznesu. Ulotki bowiem rzadko wzbudzają zainteresowanie i zazwyczaj są wyrzucane po kilku sekundach do pobliskiego kosza. Natomiast w przypadku ciekawych ładnie zaprojektowanych naklejek zamówionych u sprawdzonego producenta naklejek sprawa może wyglądać zupełnie inaczej.
Dobrze zaprojektowana estetyczna naklejka wypukła lub płaska nie tylko będzie miłą niespodzianką, ale również może mieć dłuższe działanie – jeżeli zostanie przyklejona do torby lub kurtki może zapewnić naszemu biznesowi efektywną popularyzację i dodatkową reklamę.
Personalizacja gadżetów
Darmowe gadżety firmowe, próbki lub estetyczne opakowania, w których umieszczamy nasze produkty, są zazwyczaj chętnie przyjmowane przez klientów i budzą wśród nich pozytywne emocje w stronę marki i naszej firmy.
Warto więc wykorzystać potencjał darmowych małych prezentów dla klientów i zadbać również o jej lepsze zapamiętanie zwiększając widoczność naszego logo, z czym mogą pomóc płaskie lub wypukłe naklejki 3D przyklejone do próbek, gadżetów lub opakowań. Można również spróbować dodać do zamówienia klientów plik naklejek, którymi będą mogli okleić przedmioty codziennego użytku.
Przy wyborze naklejek należy dobrać odpowiedni typ, aby spełniły swoją funkcję. Kolorowe wodoodporne wypukłe naklejki na foliowym podłożu będą dobrym rozwiązaniem w przypadku elektronicznych gadżetów, takich jak smartfony czy laptop, a do wyklejania notesów lub zeszytów warto wykorzystać tradycyjne płaskie lub wypukłe naklejki papierowe.
Oznakowanie firmowych samochodów
Naklejki mogą sprawdzić się również jako oznakowanie firmowych samochodów, które poruszając się po ulicach miasta będą dodatkową reklamą dla naszej działalności gospodarczej. Naklejki można przymocować na szyby samochodowe lub nawet pokusić się o oklejenie całego auta, co będzie dużo mniej kosztowną opcją niż wykupienie podobnego projektu w profesjonalnych salonach.
Naklejki wewnętrzne można umieścić na szybach pojazdu z każdej strony. Jeżeli dane naklejki będą estetycznie zaprojektowane nie będą stanowiły tylko dodatkowej promocji firmy, ale również będą ozdobą samochodu i sposobem na identyfikację marki.
Dlaczego warto wykorzystać naklejki do promocji?
Jak widać – naklejki mogą być ciekawym i atrakcyjnym sposobem na promocję marki wśród potencjalnych klientów. Mogą pełnić nie tylko funkcję promocyjną, ale również informacyjną oraz dekoracyjną.
Naklejki mogą bowiem przedstawiać nasze logo, slogan lub motto, a najlepszy producent naklejek pomoże nam z wyborem szablonu, kształtu lub koloru, aby mieć pewność, że ostateczna forma zamówionych naklejek będzie atrakcyjna wizualnie i spójna z naszą marką.
Jednakże, warto upewnić się, że zamawiamy je u odpowiedniego producenta naklejek oraz że wybieramy produkt wysokiej jakości. W wielu sytuacjach płaskie tradycyjne naklejki mogą nie wystarczyć i lepiej rozważyć zakup bardziej trwałych i odpornych na uszkodzania mechaniczne naklejek wypukłych 3D, które są bardziej widoczne i mają większe walory estetyczne.