Odwiedź nas też na Facebooku!

Trwa przekierowywanie

Trwa przekierowywanie…

III Polish Businesswoman Congress 2014

 

bulb
 

Magazyn Businesswoman & life przygotowuje kolejną edycję fenomenalnego, pełnego inspiracji wydarzenia, które zmotywuje Cię do życia w pełni mocy i osiągania zaplanowanych celów.

Polish Businesswoman Congress, to jedyne w swoim rodzaju seminarium, podczas którego w jednym miejscu spotka się 2000 przedsiębiorczych osób, żądnych wiedzy, kontaktów, szukających nowych możliwości, odbędą się pokazy mody, a w części wystawienniczej będą miały miejsce targi z produktami i usługami dla biznesu.

To wydarzenie podczas, którego wystąpią uznani mówcy i wielkie osobowości polskiej sceny biznesowej. To największy kongres dla kobiet biznesu w Polsce, który na stałe wpisał się w plan biznesowych wydarzeń o charakterze międzynarodowym.

Dzięki Polish Businesswoman Congress, zaczniesz dostrzegać więcej nowych możliwości.

Dlaczego powinnaś/powinieneś zapisać się na wydarzenie?

  • Pragniesz w pełni realizować swój potencjał i potencjał swojej firmy
  • Pragniesz zarabiać jeszcze więcej pieniędzy
  • Pragniesz zdobyć skuteczną wiedzę i wsparcie w realizacji Twoich celów
  • Pragniesz poznać techniki z obszaru brandingu, negocjacji, motywacji, budowania skutecznych zespołów, prawa i zarządzania płynnością finansową firmy.
  • Pragniesz poznać ciekawych ludzi, pełnych pomysłów, którzy zarażą Cię do działania
  • Szukasz ciekawych osób z inicjatywą, do realizacji własnych projektów

Jeżeli, utożsamiasz się z którymś z powyższych podpunktów, to Polish Businesswomen Congress jest z pewnością dla Ciebie.

Zobacz film z I edycji Polish Businesswoman Congress

[embedplusvideo height=”480″ width=”800″ editlink=”http://bit.ly/1lSOfH1″ standard=”http://www.youtube.com/v/HIPxENZdfjc?fs=1″ vars=”ytid=HIPxENZdfjc&width=410&height=280&start=&stop=&rs=w&hd=0&autoplay=0&react=1&chapters=&notes=” id=”ep7913″ /]


Nic nie tracisz, a jedynie możesz zyskać

Dane liczbowe

Według statystyk Polki są najbardziej przedsiębiorczymi kobietami Europy. Wśród właścicieli firm stanowią 37 proc., a wśród kadry menedżerskiej 35 proc. – informuje PKPP Lewiatan, powołując się na dane KE.

Obok takich statystyk nie sposób przejść obojętnie. Fundacja Międzynarodowy Inkubator Kobiet Biznesu, wydawca magazynu „Businesswoman & Life” oraz organizator corocznej gali Businesswoman Roku, przygotowuje kongres, który na trwałe wpisał się w plan biznesowych wydarzeń o skali międzynarodowej.

Czas i miejsce

Centrum kongresowo-hotelowe Gromada, ul. 17 Stycznia 32, Warszawa. Kongres odbędzie się w dniach 10 i 11  kwietnia 2015 r. (piątek i sobota) w godzinach 10.00-18.00.

Stolica Polski nie została wybrana na miejsce kongresu przypadkowo. To tu mieszczą się wszystkie ośrodki finansowe, centra biznesowe oraz polska giełda papierów wartościowych. Doskonała lokalizacja hotelu Gromada, w niedalekiej odległości od Pałacu Kultury i Nauki oraz Chopin Airport, są bardzo dużymi atutami tego doniosłego wydarzenia.

Uczestnicy kongresu

Podczas tego wyjątkowego wydarzenia będzie można wejść w interakcje z liderami, właścicielkami firm, zarówno tych z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, jak i znanych na arenie międzynarodowej. Kongres jest świetną okazją do wymiany poglądów z cenionymi postaciami polskiej sceny politycznej, finansowej, menedżerami, dyrektorami i innymi profesjonalistami w swoich dziedzinach.

Podczas tego dwudniowego wydarzenia w jednym miejscu spotka się 2000 osób, mających wspólne cele i wartości, szukających nowych możliwości dla rozwoju swych biznesów.

Już dzisiaj zachęcamy Państwa do wpisania daty kongresu w kalendarzu. Gwarantujemy nie tylko wysoki poziom merytoryczny, ale również dajemy możliwość integracji ze środowiskiem związanym z międzynarodowym rynkiem kapitałowym.

Polki najbardziej przedsiębiorcze w całej Unii Europejskiej

Polska znajduje się wśród liderów w Unii Europejskiej pod względem samozatrudnienia kobiet. Polskie kobiety zdecydowanie częściej podejmują się prowadzenia działalności gospodarczej, wyprzedzając swoje koleżanki żyjące w tak rozwiniętych gospodarczo krajach jak Wielka Brytania, Niemcy czy Francja. Fenomen przedsiębiorczości Polek wynika z przeszłości historycznej. W okresie powstań narodowych, kiedy mężczyźni walczyli w obronie kraju, kobiety przejmowały pieczę nad majątkami ziemskimi i sprawnie nimi zarządzały. W trudnych warunkach powojennych, kiedy jedna pensja nie wystarczała na utrzymanie całej rodziny, kobiety musiały wykazać się wysokim poziomem przedsiębiorczości, aby zdobyć potrzebne dobra i środki do życia. Kobiety przez lata poświęcały się dla męża, dzieci, wnuków, przez co w społeczeństwie utrwalił się wizerunek matki Polki, który w efekcie transformacji gospodarczej i pojawienia się nowych możliwości rynkowych przeistoczył się w wizerunek Polki przedsiębiorczej. Współczesne kobiety są odważne w podejmowaniu decyzji, nie boją się nowych wyzwań i pragną świadomie korzystać z wszystkich możliwości, jakie dają im nowe technologie i światowa gospodarka.

Główne cele Polish Businesswoman Congress 2015

  • Przedstawienie najważniejszych zadań stojących przed współczesnymi szefami i analiza kobiecego stylu zarządzania jako innowacyjnego modelu przywództwa
  • Inspiracja Kobiet Przedsiębiorczyń, w rozwijaniu ich własnych firm, zwiększaniu skali działania i dążenia do większego wskaźnika rentowności
  • Przekazanie praktycznej wiedzy i doświadczenia bezpośrednio od uznanych osobowości, międzynarodowych mówców, którzy mają za sobą lata treningów, przeprowadzonych coachingów i wystąpień publicznych
  • Podkreślenie wysokiego poziomu przedsiębiorczości Polek na tle Unii Europejskiej i ich roli na rzecz wzrostu gospodarczego i zatrudnienia: przykłady polskich businesswoman i z zagranicy
  • Budowanie sieci kontaktów i systemu wzajemnego wsparcia na płaszczyźnie biznesowej
  • Promowanie koncepcji work-life balance, czyli lepszego zrównoważenia życia rodzinnego, zawodowego i czasu wolnego
  • Budowanie kooperacji pomiędzy polskimi a światowymi rynkami i wyznaczanie ścieżek nowych możliwości inwestycyjnych dla kobiet w różnych sektorach gospodarki.

 

Polish Businesswoman Congress 2015

10 i 11 kwietnia 2015 (piątek i sobota)

Hotel Gromada, ul. 17 Stycznia 32 w Warszawie

www.gromada.pl/hotel-warszawa-lotnisko

Na hasło: Polish Businesswoman Congress przygotowano atrakcyjne rabaty dla osób rezerwujących pokój hotelowy w hotelu Gromada. Rezerwacji można dokonać pod numerem telefonu: 22 576 45 50

Harmonogram Kongresu

Prelegentom zależy na zachowaniu najwyższych standardów prezentacji i nalegają, by omówić cały zaplanowany materiał, dlatego konkretne godziny paneli mogą ulec  przesunięciom. Przewidziano odpowiednio długie przerwy. Każdy panel składa się z dyskusji moderowanej oraz z panelu eksperckiego lub z paneli eksperckich.

I dzień Polish Businesswoman Congress – 10.04.2015, kierunek: Transfomracja, nowe podejście do biznesu

8.30-09.45 – Rejestracja gości

9.45-10.00 – Wirtuozyjna gra na skrzypcach w wykonaniu Magdaleny Szymańskiej, SzymArt

10.00-10.35 – Uroczyste otwarcie kongresu

10.35-11.50 – Panel 1. Z pasji do sukcesu

12.05– 12.25 – Panel 2. Prawo

12.25-13.35– Panel 3. Przedsiębiorczość

13.35 – 14.10 – przerwa obiadowa 

14.10-14:35 – Panel 4. Dream Team, czyli jak budować skuteczne zespoły pracownicze?

14.35 – 15.05 Panel 5. Łotwa – kraj dobrych inwestycji

15.05-15.30 – przerwa

15.30-16.20 – Panel 6. Franczyza – przedstawienie 4 pomysłów na biznes

16.25 – 16.35 – Konkurs wizytówkowy

16.35 – 17.10 – przerwa

17.10 – 17.30 – Zakończenie pierwszego dnia kongresu

II dzień Polish Businesswoman Congress – 11.04.2015, kierunek: Work Life Balance

09.50- 10. 30 – Panel 1. Czy można jednocześnie osiągnąć sukces w życiu zawodowym i prywatnym

10:30 – 11.05  – Panel 2. Biznes tworzony w zgodzie z naturą, czy jest to możliwe?

-pokaz mody

11.05 – 11.25 – przerwa kawowa (bezpłatna)

11.25 – 12.00 Panel 3. Co daje firmie ideologia ” Work Life Balance”?

Certyfikowany Trener, Coach, Akredytowany Konsultant Insights Discovery™. Absolwent prestiżowej szkoły coachingu  Erickson College International z Vancouver, oraz Katedry Finansów i Zarządzania Przedsiębiorstwem na Uniwersytecie Opolskim. Doświadczony trener i konsultant z zakresu rozwoju pracowników w organizacji. – See more at: http://www.businesswomanl

12.00 – 12.40 – Panel 4. Czy przywództwo ma płeć?

-pokaz mody

12.40 – 13. 00 – przerwa

13.00 – 13.15 Panel 5. Aktywne formy wypoczynku dla kobiet biznesu

13.15 – 13.30 Panel 6. Przedsiębiorczość

13.30 – 14:00 – przerwa obiadowa

14.00 – 14.12 Panel 7. Jak Cię widzą tak Cię piszą

14.15 – 14.30 Panel 8.  Zabiegi Anti Aging dla kobiet biznesu

14.30 – 14.45 – przerwa

14.45 – 15.05 Panel 9. Mity i fakty na temat suplementów diety

15.05 – 15.25 – przerwa

15.25 – rozstrzygnięcie konkursu na  najładniejsze stoisko

15. 30 – 16:10 – Power speech.

16:10 – 17:50 – Uroczyste zakończenie, koncert.

Zarezerwuj swoje miejsce podczas Polish Businesswoman Congress i zdobądź cenne kontakty dla rozwoju swojego i Twojego biznesu.


Regulamin

REJESTRACJA

Rozpoczyna się 10 kwietnia 2015 roku w piątek o godzinie 8.45 i będzie czynna przez cały czas aż do 04.10.2015. Dostępnych będzie 5 stanowisk do rejestracji.

Każdy uczestnik zobowiązany jest do zarejestrowania się. Konferencja rozpoczyna się punktualnie o 10.00 w piątek. Jako że obserwujemy duże zainteresowanie Kongresem i spodziewamy się pełnej sali, prosimy o wcześniejszy przyjazd, aby zdążyć się zarejestrować i zająć dobre miejsca. Spóźnialscy będą mogli wejść na salę podczas pierwszej zaplanowanej przerwy.

ORGANIZACJA

Wysyłka biletów: Podczas III edcyji Polish Businesswoman Congress wpuszczanie uczestników odbywa się na podstawie okazania biletu. Po opłaceniu rezerwacji, na 14 dni przed rozpoczęciem kongresu, nie ma możliwości zwrotu pieniędzy. Należy wówczas podać imię i nazwisko osoby, która będzie w naszym zastępstwie. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany cen biletów, w zależności od okresów sprzedaży: przedsprzedaż, sprzedaż i wyprzedaż.

Parking: Hotel Gromada posiada około 300 miejsc parkingowych, które będą dostępne dla uczestników. Koszt doby parkingu to 30 zł, opłatę pobierają pracownicy Hotelu. Nie gwarantujemy dla wszystkich miejsc parkingowych. Obowiązuje zasada ” kto pierwszy, ten lepszy”.

Catering: Do naszej dyspozycji będzie cała sala o powierzchni 2300 m2. Połowa to przestrzeń szkoleniowa, druga połowa to przestrzeń cateringowa. W praktyce oznacza to, że w ciągu całego dnia będzie można zakupić śniadania, obiady, kolacje, przekąski oraz napoje. Będzie dostępna jedna, bezpłatna przerwa kawowa zarówno w piątek jak w sobotę.

Usługi dodatkowe: Na terenie Hotelu jest dostępne Wi-Fi, bankomat, kiosk z prasą i pamiątkami.

Nocleg: Sugerujemy nocleg w Hotelu Gromada Lotnikos, specjalnie dla uczestników kongresu na hasło: Polish Businesswomen Congress zostały przygotowane duże rabaty.

www.gromada.pl/hotel-warszawa-lotnisko

Strój: Dresscode: biznesowy

NAGRYWANIE/FILMOWANIE

Filmowanie i nagrywanie podczas kongresu jest zabronione.

POSIŁKI

Przewidziane są przerwy na kawę. Organizatorzy  nie zapewniają posiłków. Posiłki będzie można nabyć w przystępnych cenach w punktach gastronomicznych rozlokowanych w pobliżu sali.

 

patronat honorowy

logo
mingosp1 4501Marszałek
Województwa Mazowieckiego
 liaa_logo_saurais
2857  klub

partnerzy

gromada safran A.Jelonkiewicz_Akademia Stylu
logo PSC subway-logo logo_nowe_CB
logo_mateuszgrzesiak logoonamoda logohotel senator
 Amway logo Hotelu Lidia  SUMMA LINGUAE KONGRES
 CAPRICE_logo  my saru Palladio_Logo_-_small_-_Black
 PrimaveraSPA-LogoPodst_siec Bez tytułuaudix jpeg logs2white ever
 logo2 ButikSpa Samuraj Biznesu_logo
 Samuraj biznesu _zd j logo-2.pdf-page-001 logo_jasne_tlo
 vianesse_logo_4c CM-PKOL pssb-logo-Pantone
 logo-remax-polska-bez-tla  Mrs_logo_nowe GWP logo
logo roi   spizarnia logo jpeg
 szkola logo logo-jatomi-minimum1000px-czarne dr_baumann_intro_logo
 logo-contrahendo-1  Click logo2
va bene_logo
logo emilia  sabat_logo_wektor_white_RGB
Alter  Nowe_logo_SANTE_bez-tla Kneipp - logo
 LOGO PANI TERESA MEDICA SA logo_orinoko logoDIC_A5
 logofur proastiq  chouchou_logo_roz
 FEEL THE BEAUTY  LOGOprzycietefloro  10605825_1528194474059267_584090592_o
LOGO SPA NALECZOW  MESMETRIC meble i oświetlenie pyszczek 01-5
metoda1 ENNBOW_LOGO  Kreacja Marzeń - logotyp
 GSL Legal - kancelaria, Agnieszka Goźliń 2 logo_oyca_maj-01  logo-Alles-podstawowe-druk
 Logo+www-page-001 logo_VanityStyle (1)  logo_fitprofit
 logo_Fitsport  Logo_WellU_przezroczyste moma
 CollarMe logo 300dpi LOGO LAURA ASHLEY_2a-page-001  loft
 city_logo  logo_Baumann_farbig  makijaz
logo SzymArt  logo z arabeską_brazowe head_logo
 orientana Nowe logo niebieskie MAGNIFY ( jpg )
 LogoAkademiaBiale Logo Clochee_Czarne EDUMED Ratownictwo
 tsunami-logo  subway-logo  logotyp_SOTI_RGB
 logo-modelove-h253  Projektownia_Liderek_logo-L
monavielogo
 wybrane logo  anita pazura Murad Flush Left (1)
 fruitlife  logoszaflary-page-001 logo ANY
 logo_Potyra
logo małe frux_logo_small1
es_logo_08_R_4c_72_600_600  kompania LOGO PENTEL
 nowe logo 1 logo_centrum_wina_poziom (1) logo krynicy
 galeria olsnienia01
 logo NB Beznazwy-1

media

logo_z-sentencją Bankier_Logo_Final_2014_03_26str as_biznesu
logo_PWP_photoshop-kopia eGospodarka_logo_A1 logotyp_new
estilo marketerlogo marketing
 LOGO_VIAMODA_FASHION_SCHOOL1-page-001 babskie grafika2
 infor qb31 Art Imperium - Portal kulturalny
magazyn logo kolor
 logo-kobietamag_41 talent aip
 HRbiznes_logo 4RT-logo-małe  tks_logotyp
 crpl JOBS_350x185 woman-newspl.banner
 humanoidy-logo  Hipoalergiczni.pl - logo i visual  logotyp_pk bez tła (2)
 media  przedsiebiorcy-logo-w3(1) Ambasada_Przedsiebiorczosci_Kobiet(1)
 logo - kobietawbiznesie(1) RADIO_MAZOWSZE personel
nowe-logo-stylistki logo-inwestycje-krzywe-1 trendz
 1 Logo Warszawa w Szpilkach 300dpi moon media
flesik startuptv1 najwspanialsza
 Rekruter_logo_original (slogan) TfB_Logo Logo-PFP_www
najwspanialsze-winieta Logo-GFP_www Logo_LinkToPolandRGB
netkobiety  logo mamo pracuj  projekt-egoistka
logoBS be-magazyn marketing w spódnicy
MW_HR muzeum Logotyp Women Leaders
fashion.law.business logo euk logo-Franchising.pl-portal-pomyslow-na-biznes
telewizja warszawa Logo INVENTI pol_cor modasukces
wroclawianki 4allwoman wenusjanki
 KNCz logo  warsaw-highlights logo baby mama
 logo_wawalove.pl  AEGEE-Business Conference-Transparent logo PSC
logo_bnf veronique-logo Logo_ZPSB
nowe-logo.cdr Polish_Business_Club_FINAL_white  LOGO LP
MKGROUP logoWWW  puella fashion
 rynek_mody_logo logoModaiJaLight DojrzalaKobieta
 menopauza-logo  SUKCES 4 logo TI
 cr_navigator_logo duze  Nowe logo szafy ciemne  iWoman- 1
 manager_na_obcasach_logo_150 logo spus  obcasy
 Klub_Integracji_Europejskiej  Logo_kolor  LogoPangea
logo_po_godzinach

Podczas Polish Businesswoman Congress wystąpią uznani mówcy i wielkie osobowości polskiej sceny biznesowej.

dh-5

Profesor dr hab.  Danuta Hübner

Profesor dr hab. Danuta Hübner, wybitna polska ekonomistka i współtwórczyni polskiej polityki gospodarczej od początku lat 90-tych. Wprowadziła Polskę do Unii Europejskiej i OECD. Była pierwszą polską minister do spraw europejskich i pierwszą polską komisarz w Unii Europejskiej – najpierw w Komisji pod przewodnictwem Romano Prodiego jako komisarz współodpowiedzialna za handel międzynarodowy, następnie jako komisarz ds. polityki regionalnej w Komisji José Manuela Barroso.

W czerwcu 2009 roku wybrana w Warszawie do Parlamentu Europejskiego (PE) z listy Platformy Obywatelskiej. Jako przewodnicząca Komisji rozwoju regionalnego negocjowała nowy kształt polityki spójności na lata 2014-2020. Aktywnie uczestniczyła w pracach Komisji ds. gospodarczych i monetarnych. Była także członkiem konferencji przewodniczących komisji i delegacji PE ds. stosunków ze Stanami Zjednoczonymi. Uczestniczyła w pracach specjalnej komisji ds. kryzysu finansowego, gospodarczego i społecznego oraz specjalnej komisji ds. wyzwań politycznych i budżetu UE na okres 2014-2020. Od lipca 2014 sprawuje drugą kadencję w Parlamencie Europejskim.. Została wybrana na przewodniczącą Komisji spraw konstytucyjnych. Kontynuuje działalność jako członek konferencji przewodniczących komisji, Komisji ds. gospodarczych i monetarnych oraz delegacji PE ds. stosunków ze Stanami Zjednoczonymi. Uczestniczy również w pracach Komisji ds. handlu międzynarodowego, delegacji PE do wspólnej komisji parlamentarnej UE-Meksyk oraz delegacji PE do Euro- latynoamerykańskiego Zgromadzenia Narodowego.

Od początku lat 90-tych zaangażowana, jako akademik i polityk, w budowanie nowej polskiej gospodarki i w poszukiwanie dla niej najlepszego miejsca w gospodarce europejskiej i światowej. Służyła polskiej administracji publicznej m.in. jako doradca, wiceminister, minister. Była pionierem nowego podejścia do polityki przemysłowej, m.in. stworzyła pierwszą polską politykę dla małych i średnich przedsiębiorstw.

W pierwszej połowie lat 90-tych przewodniczyła Społecznej Radzie Planowania przy Centralnym Urzędzie Planowania odpowiedzialnej za opiniowanie rządowych propozycji kierunków rozwoju Polski. W 1993 roku została doradcą wicepremiera, a w latach 1994-1996 była wiceministrem przemysłu i handlu. Jako główny negocjator doprowadziła do członkostwa Polski w OECD w 1996 roku.  W okresie 1997-1998 była Szefem Kancelarii Prezydenta RP.

Zbudowała struktury polskiej administracji służące negocjacjom i przygotowaniom Polski do członkostwa w Unii Europejskiej. Kierowała rozległymi pracami przygotowującymi Polskę do wejścia do Unii. Jako Pełnomocnik rządu stworzyła Komitet Integracji Europejskiej, była Szefem tego Urzędu i pierwszym polskim Ministrem ds. europejskich. Po wejściu Polski do Unii Europejskiej 1 maja 2004 roku została pierwszym polskim członkiem Komisji Europejskiej.

Jej doświadczenie w instytucjach międzynarodowych obejmuje również pracę w Organizacji Narodów Zjednoczonych, gdzie w randze Zastępcy Sekretarza Generalnego ONZ kierowała Europejską Komisją Gospodarczą.

Profesor nauk ekonomicznych o znaczącym dorobku naukowym w dziedzinie rozwoju gospodarczego, nauczyciel akademicki Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie; doktor honoris causa w dziedzinie ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu i Uniwersytetu Gospodarki Narodowej i Światowej w Sofii, doktor honoris causa w dziedzinie prawa Uniwersytetu  Sussex oraz  doktor honoris causa w dziedzinie nauk politycznych Università degli Studi Camerino i  Université de Valenciennes.

W 1971 roku ukończyła studia na Wydziale Handlu Zagranicznego Szkoły Głównej Planowania i Statystyki w Warszawie, (obecnie Szkoły Głównej Handlowej). W 1974 roku doktoryzowała się na tej uczelni. W 1980 roku uzyskała stopień doktora habilitowanego, a 18 lutego 1992 roku otrzymała z rąk Prezydenta RP tytuł profesora nauk ekonomicznych. Obecnie jest wykładowcą w Katedrze Ekonomii Rozwoju i Polityki Ekonomicznej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Jest autorką i współautorką wielu publikacji naukowych, artykułów i książek. Była również redaktorem naczelnym miesięcznika „Gospodarka Narodowa” oraz zastępcą redaktora naczelnego dwumiesięcznika „Ekonomista”.

Zasiada w zarządach europejskich think tanków, uczestnicząc w przygotowaniach raportów  dotyczących przyszłości Unii Europejskiej. Jako członek Rady Dyrektorów Centre for European Policy Studies (CEPS) kierowała pracami Grupy Wysokiego Szczebla przygotowującej raport na temat reformy instytucji europejskich „Shifting EU Institutional Reform into High Gear”.

Członek Grupy Wybitnych Osobistości Rady Europy, kierowanej przez byłego szefa niemieckiej dyplomacji Joschkę Fischera. Rezultatem pracy grupy był raport „Żyjąc wspólnie w Europie XXI wieku”. Członek Komitetu Sterującego Grupy Spinelli, składającej się z 33 wybitnych Europejczyków, działających na rzecz pogłębiania współpracy między państwami Unii Europejskiej.

Członek Rady Programowej oraz Premierka Gabinetu Cieni Kongresu Kobiet, stowarzyszenia działającego na rzecz równego traktowania kobiet i mężczyzn oraz zwiększenia aktywności kobiet w życiu politycznym, społecznym i gospodarczym.

Odznaczona Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski, oficerskim Narodowym Orderem Legii Honorowej Francji, Krzyżem Wielkim Orderu Zasługi Portugalii, Nagrodą Cesarza Maksymiliana oraz orderem Tiroler Adler-Orden Austrii.

 

foto-warszawa-07-2013

Inese Šuļžanoka – szef Łotewskiej Agencji Inwestycji i Rozwoju LIAA ( www.liaa.gov.lv)

 

Mateusz Grzesiak

Mateusz Grzesiak – jest międzynarodowym, wielojęzycznym trenerem rozwoju osobistego, psychologiem, coachem, autorem sześciu książek z psychologii sukcesu i inteligencji emocjonalnej. Przedsiębiorca. Mąż. Ojciec.
Grazyna Piotrowska Oliwa
Grażyna Piotrowska – Oliwa

Absolwentka Akademii Muzycznej w Katowicach w klasie fortepianu, ukończyła INSEAD Executive MBA, Krajową Szkołę Administracji Publicznej i London School of Economics. Po zakończeniu edukacji, w 1997 r. Grażyna Piotrowska-Oliwa została urzędnikiem w Ministerstwie Skarbu, pełniąc funkcję Naczelnika Wydziału Funduszy Kapitałowych i Naczelnika Wydziału Spółek Strategicznych i Instytucji Finansowych. Pracowała tam do 2001 roku. Wkrótce potem Grażyna Piotrowska-Oliwa przeszła do TP SA i od 2001 r. przez osiem lat zajmowała kierownicze stanowiska – ostatnio jako prezes PTK Centertel, operatora sieci komórkowej Orange. Od listopada 2010 r. do marca 2011 r. doradzała w sektorze private equity w transakcjach związanych z rynkiem telekomunikacyjnym. Do gazowej spółki trafiła z PKN Orlen, gdzie pełniła funkcję wiceprezesa ds. sprzedaży od czerwca 2011 roku. Od kwietnia 2007 r. społecznie pełni funkcję wiceprezydenta Pracodawców RP. Była także członkiem rad nadzorczych m.in. Funduszu Górnośląskiego, Krajowego Depozytu Papierów Wartościowych, PZU, ABC Data. Od listopada 2011 r. przewodnicząca rady nadzorczej Orlen Deutschland. Od marca 2012 roku Grażyna Piotrowska-Oliwa pełniła funkcję prezesa Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa S.A. Była pierwszą kobietą, która pełniła funkcję prezesa tej firmy. Do niedawna zasiadała w radzie nadzorczej Hawe. Obecnie zaangażowana jest w rozwój sieci sklepów z telefonami komórkowymi i akcesoriami do nich Telakces.com

js-11

Jacek SantorskiWspółwłaściciel – z Dominiką Kulczyk – firmy consultingowej Values_ , profesor w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej, gdzie prowadzi autorski program – Akademię Psychologii Przywództwa dla zaawansowanych managerek i managerów.

Mec. Agnieszka Goźlińska-001

Agnieszka Goźlińska – radca prawny, posiada ponad 15-letnie doświadczenie w doradztwie prawnym w zakresie prawa gospodarczego. Pracowała dla wiodących kancelarii w Polsce- SOŁTYSIŃSKI, KAWECKI, SZLEZAK oraz MILLER, CANFIELD, PADDOCK & STONE. Ukończyła Wydział Prawa i Administracji UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO. Następnie odbyła aplikację w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie uzyskując uprawnienia radcy prawnego. Po uzyskaniu uprawnień ukończyła studia podyplomowe w zakresie własności intelektualnej na Uniwersytecie Warszawskim. Była członkiem Komisji Zagranicznej oraz Komisji Egzaminacyjnej w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie. Agnieszka posiada patent żeglarza i jest członkiem Polskiego Związku Żeglarskiego. Odbyła liczne rejsy morskie wzdłuż wybrzeży Chorwacji, Turcji, Grecji, Wysp Karaibskich, Brytyjskich Wysp Dziewiczych. Co roku uczestniczy w regatach Big Business Cup organizowanych w Polsce.

1. Agnieszka Jelonkiewicz

Agnieszka Jelonkiewicz -trener, konsultant ds. wizerunku, historyk sztuki. Od 14 lat pracuje jako konsultantka wizerunku. Jej główną specjalnością są projekty szkoleniowe, które koncentrują się wokół kreowania wizerunku biznesowego i etykiety w biznesie. Stworzyła programy szkoleniowe, które  uczą jak dbać o dobrą prezencję pracowników Firm, co bezpośrednio wpływa na ich lepsze kontakty z Klientami i zwiększa efektywność pracy.Na co dzień współpracuje z agencjami PR i instytutami szkoleniowymi udzielając indywidualnych konsultacji przedstawicielom Top Managementu. Prowadzi szkolenia dla Zarządu, naczelnego kierownictwa i głównych ekspertów firm, w tym instytucji finansowych takich jak banki, towarzystwa ubezpieczeniowe oraz ministerstwa. Prowadzi szkolenia medialne, w których skupia się na przygotowaniu wizerunku medialnego ekspertów i rzeczników prasowych. Prowadzi również zajęcia dydaktyczne dla studentów i słuchaczy szkół policealnych, uczestniczy w projektach skierowanych do dzieci i młodzieży z domów dziecka oraz młodzieży niepełnosprawnej. Pracuje przy sesjach zdjęciowych – przygotowuje modeli,  doradza uczestniczkom konkursów piękności (wybory Miss Polonia, Miss World). Wypowiada się jako ekspert z historii mody, komentuje aktualne trendy, jest autorką kilkudziesięciu publikacji w pismach branżowych i na portalach internetowych, bywa gościem mediów. Jako prelegentka występowała m.in. na konferencjach poświeconych marketingowi politycznemu, opowiadając o roli kreowania wizerunku publicznego w życiu politycznym.

Kamila_Rowinska_3

Kamila Rowińska – Life & Business Coach, pracujący w oparciu o kodeks etyczny i standardy International Coach Federation.

Jej doświadczenie  opiera się na nieustannie kontynuowanej edukacji popartej spektakularnym sukcesem zawodowym.

Jest Absolwentką Politechniki Śląskiej – kierunku Zarządzanie Przedsiębiorstwem oraz Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej i Laboratorium Psychoedukacji, gdzie ukończyła Coaching.

Przez 13 lat współpracowała z firmą Oriflame Sweden w charakterze Dyrektora Klubu Oriflame. Zbudowała jeden z efektywniejszych zespołów w Polsce, dołączając do grupy najskuteczniejszych Liderów Oriflame na świecie. Zarządzając zespołem 3500 osób doskonaliła swoje kompetencje przywódcze, managerskie i trenerskie. Swoją karierę w tym obszarze zakończyła w 2010r, aby w pełni móc oddać się działalności doradczej i coachingowej.

Zdjęcie

Piotr Karolewski – konsultant Corporate Wellness & Work-Life Balance,  właściciel firmy Samuraj Biznesu promującej samurajskie postawy w biznesie i wspierającej liderów poprzez wykorzystanie sztuk walki i dalekowschodnich metod pracy z ciałem i umysłem.

Posiada 15 letnie doświadczenie w branży doradczej, w tym 13 letnie w realizacji i zarządzaniu projektami poszukiwań kandydatów na stanowiska wyższej i najwyższej kadry zarządzającej, zarówno w Polsce, jak i na terenie całej Europy Środkowo-Wschodniej. Poprzednio Partner w jednej z najstarszych firm executive search w Polsce. Wcześniej związany z amerykańską firmą doradczą, w której pełnił  funkcje  Business Development Managera, Practice Leadera oraz Head of Recruitment. Swoje doświadczenie z branżą rekrutacyjną rozpoczął w roku 1997, kiedy to zainicjował na polskim rynku działalność irlandzkiej grupy doradczej.

Jego zainteresowania zawodowe dotyczą sposobów pozyskiwania i rozwijania talentów w organizacjach, stylów przywództwa oraz holistycznego podejścia do liderów wraz z rozwijaniem samurajskich cech przywódczych. Od wielu lat interesuje się tematyką  roli płci w środowisku biznesowym oraz relacji hierarchicznych pomiędzy kobietą i mężczyzną w kontekście zarządzania i przywództwa. Wspiera proces renesansu wartości w biznesie oraz propaguje „samurajskie” postawy uosabiające honor, uczciwość, lojalność oraz silny kręgosłup moralny i przeciwstawia je metodom typu „cel uświęca środki…”.

Swoją przygodę z magiczną kulturą Dalekiego Wschodu i środowiskiem japońskich i chińskich sztuk walk rozpoczął 20 lat temu. Pierwszy kontakt dotyczył Karate Tsunami, by następnie zaangażować się w japońskie Aikido oraz izraelską sztukę wojenną – Krav Maga. Poszukując swojej drogi rozpoczął intensywną praktykę Wing Tsun Kung Fu oraz doskonale go uzupełniającego Tai Chi Chuan. Od 11 lat praktykuje Wing Tsun Kung Fu w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Leung Ting Wing Tsun, oraz Tai Chi Chuan w międzynarodowej organizacji Yang’s Martial Arts Association. I właśnie te dwie sztuki stały się pasją jego życia, którą stara się przekazywać innym…

Z powodzeniem wdrożył koncepcję równowagi we własnym życiu. Po 15 latach doświadczeń korporacyjnych postanowił połączyć swoją pasję zawodową z prywatną, czego efektem jest projekt „Samuraj Biznesu”. Stanowi on uzupełnienie świadczonych wcześniej usług doradztwa personalnego, rekrutacji, planowania kariery, pomocy menedżerom w poszukiwaniu nowych wyzwań o część mającą na celu wzmocnienie fizycznej i duchowej energii niezbędnej do osiągania sukcesów i uzyskania harmonii w życiu. Innymi słowy wdraża  w życie ideę „corporate wellness” czyli harmonizację życia zawodowego i prywatnego oraz integrację ciała, ducha i umysłu w środowisku korporacyjnym…

Katarzyna Jagiełło - zdjęcie

Katarzyna Jagiełło – założycielka Kreacji Marzeń, trenerka, life coach, konsultant talentów, absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Po ponad 10 latach pracy w obszarze marketingu i sprzedaży korporacji w różnych branżach odnalazła swoją drogę i zaczęła robić to co kocha – inspirować innych i pomagać im w odnalezieniu własnej drogi życiowej.

Jej pasją jest rozwój osobisty oraz praca z ludźmi, którzy chcą od życia czegoś więcej. Realizując swoją misję stworzyła Kreację Marzeń, by pomagać innym odnaleźć ich naturalne talenty i wykorzystać je w pracy zawodowej i życiu prywatnym. W tym celu wykorzystuje najnowocześniejsze narzędzia rozwojowe, które pomagają osiągać lepsze efekty.

  1. Jest certyfikowanym trenerem Vedic Art – metody rozwoju kreatywności,
  2. Ambasadorem Dynamiki Bogactwa oraz Spektrum Dynamiki Bogactwa,
  3. wykorzystuje wiedzę z zakresu numerologii i energetyki kolorów.

Prowadzi warsztaty, szkolenia i coachingi, dzięki którym ludzie odnajdują swoją pasję, naturalne zdolności i talenty oraz odkrywają jak swoje talenty wykorzystać w życiu prywatnym i biznesie. Dzięki Dynamice Bogactwa oraz Spektrum Dynamiki Bogactwa pomaga przedsiębiorcom rozwijać firmy i wchodzić na wyższe poziomy finansowe.

Katarzyna uwielbia marzyć i realizować marzenia, czego m.in. uczy na swoich szkoleniach. Jej pasją jest podróżowanie, poznawanie świata i praw rządzących jego funkcjonowaniem. Wiedzę tę wykorzystuje w biznesie oraz w pracy z klientami. Dla wielu jest przykładem i inspiracją do realizowania siebie i swoich marzeń.

 

_MG_1910

Olga Kozierowska – Bizneswoman, dziennikarka, mentorka, trener biznesu. Inicjatorka wsparcia i promocji kobiet w Polsce w życiu społecznym i gospodarczym. Z ciekawostek, muzyk instrumentalista.

Od lat szkoli, motywuje i wspiera rozwój zawodowy i duchowy Polek. Posiada wieloletnie doświadczenie w biznesie, które zdobywała pracując w międzynarodowych korporacjach a następnie rozwijając swoje dwie firmy.
Stworzyła pierwszą w Polsce organizację kompleksowo wspierająca przedsiębiorczość kobiet pod nazwą Sukces Pisany Szminką. Ponad rok temu zajęła się także segmentem młodych przedsiębiorców (start-up’ów) tworząc Grow Up Start Up.

Z wykształcenia jest ekonomistką. Uzyskała tytuł MIAB studiując na uczelniach w Anglii i Holandii.

Prowadzi autorski program „Sukces pisany szminką” na antenie radia ZET CHILLI. 
Felietonistka magazynu SENS, autorka wielu publikacji oraz książki pt. Sukces Pisany Szminką, autorka i prowadząca Sukces pisany szminką na antenie radia Zet CHILLI.

Laureatka wielu prestiżowych nagród, także międzynarodowych. „Pozytywiska Roku 2013” „Dziennikarz Roku 2011” za wspieranie rozwoju przedsiębiorczości.  Trafiła także na listę „50 Kobiet Polskiego CSR 2013” oraz do grona 25 liderów Polski na przyszłe 25 lat!

DSC_5770

Anna Wasilewska – twórca i właściciel marki kosmetycznej ORIENTANA

Ukończyła filologię angielską na Uniwersytecie  im Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz studia MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu we współpracy z Georgia State University w Atlancie.

Od 1996 roku była związana z Bankiem Zachodnim WBK SA gdzie zaczynała pracę jako tłumacz w Biurze Zarząd Banku wspierając proces sprzedaży 80% akcji banku inwestorowi irlandzkiemu. Wraz z rozwojem rynku kapitałowego przeszła do Departamentu Rynków Kapitałowych gdzie specjalizowała się w doradztwie przy prywatyzacji polskich przedsiębiorstw, fuzjach i akwizycjach, a także budowała strategię firm.

Anna promuje  zdrowy styl życia i uwielbia podróże po krajach azjatyckich. Podczas podróży po krajach Azji poznała sposoby naturalnego dbania o urodę oraz pogłębiła wiedzę na temat roślin azjatyckich i ich wpływu na urodę i zdrowie. Wiedzę tę i pasję przekuła we własny biznes. W 2010 roku stworzyła markę kosmetyczną Orientana, która produkuje kosmetyki naturalne z roślin azjatyckich. Kosmetyki Orientana cechują się naturalnym składem, efektywnym działaniem i nowatorskimi formułami. Z powodzeniem wprowadziła na polski rynek balsamy do ciała w kostce, jedwabne maseczki nasączone ekstraktami, maski-kremy i wiele innych azjatyckich konceptów kosmetycznych. Początkowo marka miała być dostępna tylko w sklepie internetowym, a obecnie można ja kupić w ponad 150 sklepach w Polsce.

1085

Anna Sobkowiak – współzałożycielka i główny akcjonariusz PANI TERESA MEDICA SA największej w Polsce i jednej z największych produkcyjnych firm medycznych w Europie. Od ponad 24 lat (z przerwą w latach 2007-2010) pełni funkcję Prezesa Zarządu. W 2007 roku wprowadziła Spółkę na Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie i na jedną kadencję objęła stanowisko Przewodniczącej Rady Nadzorczej. Legitymuje się uprawnieniami audytorskimi w dziedzinie produktów medycznych oraz w dziedzinie zarządzania jakością. Od 1998 posiada uprawnienia z nadania Ministerstwa Skarbu Państwa do pełnienia funkcji członka rad nadzorczych spółek skarbu Państwa. Jest pomysłodawczynią  ciekawych inicjatyw branżowych jak utworzenie platformy POLSKIE SKLEPY MEDYCZNE® oraz Ogólnopolskiej Społecznej Akcji Profilaktyczno-Edukacyjnej ŻYLAKI?PRZECIWDZIAŁAJ! ® Posiada liczne dyplomy i wyróżnienia, w tym tytuł BUSINESSWOMAN ROKU 2013 oraz WIELKOPOLSKI FILAR BIZNESU 2014.

Korzystając z najbardziej aktualnej wiedzy z zakresu przywództwa i zarządzania, a także z własnego wieloletniego doświadczenia Anna Sobkowiak doradza prywatnym rodzinnym firmom z polskim kapitałem przy planowaniu i realizowaniu sukcesji.

 

McArthur19133 as Smart Object-3

Dr Małgorzata Mitoraj – Jaroszek – Prezes Zarządu w firmie McArthur Sp. z o.o. Właściciel firmy szkoleniowej Training for Development. Certyfikowany konsultant ROI i jedyny przedstawiciel w Polsce ROI Institute. Od piętnastu lat przygotowuje warsztaty rozwojowe, ocenia programy szkoleniowe, prowadzi superwizje. Jest członkiem AHRD (Academy of Human Resource Development). Współpracuje z Wydziałem Form Przemysłowych na Akademii Sztuk Pięknych, na którym przygotowuje studentów do prezentacji publicznych.

Praca doktorska poświęcona zarządzaniu rozwojem zasobów ludzkich w różnych organizacjach

Amway_Anna Pietrzak

Anna Pietrzak - Dyrektor Naczelny Amway Polska, Litwa, Łotwa i Estonia, jest związana z Amway niemalże od początku istnienia firmy w naszym kraju. Wcześniej pełniła funkcję dyrektor HR na region Europy Wschodniej obejmujący 10 rynków, w tym Polskę. Brała również aktywny udział w pracach związanych z otwarciem nowych rynków na Ukrainie  i w Rosji.  Miała wkład w powstanie Amway Business Centre Europe w Krakowie (centrum outsourcingowe firmy obsługujące  rynki Amway w Europie). Jako dyrektor Amway Polska (od 2011 r.) jest odpowiedzialna  za rynki Amway w Estonii, Litwie, na Łotwie i Polsce. Wspiera charytatywne działania firmy na rzecz dzieci w ramach akcji „One by One”.

Marta Koziarska Anders

Marta Koziarska-Anders – Od 2010 związana z firma Mrs.Sporty, największą siecią klubów sportowych dla kobiet w Europie. Na początku jako dyrektor ds. Polsko-Niemieckiej Współpracy Młodzieży. Oprócz prowadzenia klubów Mrs.Sporty zajmuje sie prowadzeniem projektu ze studentami szkoły prawa i biznesu w Berlinie na kierunku online marketing. Jej pasja to sport w tym wind-surfing, zeglarstwo, narty oraz fitness oraz podroze.Komunikacji & Public Relations od ponad dwóch lat zajmuje stanowisko dyrektora generalnego Mrs.Sporty na polskim rynku. Przed Mrs.Sporty pracowała miedzy innymi dla koncernu Siemens na stanowisku marketing managera w branży IT, jak również dla sektora publicznego w tym ambasady Polski w Niemczech oraz Fundacji

Beata Kaczor_2(1)

Beata Kaczor – Certyfikowany Trener, Coach, Akredytowany Konsultant Insights Discovery™. Absolwent prestiżowej szkoły coachingu  Erickson College International z Vancouver, oraz Katedry Finansów i Zarządzania Przedsiębiorstwem na Uniwersytecie Opolskim. Doświadczony trener i konsultant z zakresu rozwoju pracowników w organizacji. Ponad 10 letnią praktykę uzyskała  w pracy w mediach, dużych korporacjach, jak również w firmach małego i średniego sektora oraz firmach rodzinnych. Założycielka firmy Orinoko Szkolenia i Doradztwo. Razem ze swoim zespołem trenerskim przeprowadza firmy przez procesy zmian i sprawia, że pracownicy pracują wydajniej i chętniej. Specjalistka od zadań trudnych, a czasem i niemożliwych. Propagatorka pracy systemowej w organizacji i sprawczyni zmian na lepsze w kilkunastu firmach w całej Polsce.Firma Orinoko Szkolenia i Doradztwo specjalizuje się w realizowaniu szytych na miarę projektów szkoleniowych InCompany. Z powodzeniem realizuje także otwarte projekty szkoleniowe takie jak: Szkoła Trenerów Biznesu, Akademia Dobrego Przywództwa, Wzrost efektywności sprzedaży w oparciu o narzędzie Insights Discovery™, Akademia menadżera HR – jak zarządzać talentami, Zarządzanie pokoleniem X Y Z.

Magda_skrzypaczka-9341s

Magdalena Szymańska – Skrzypce to jej pasja. Rozwija ją i doskonali od 8 roku życia.

Miłość do muzyki zawdzięcza Tacie. Grał na wielu instrumentach: skrzypcach, akordeonie, waltorni, perkusji… Dom rodzinny brzmiał dźwiękami koncertów i śpiewem. 
Ukończyła Szkołę Muzyczną I stopnia im. Henryka Wieniawskiego w Warszawie i II stopnia im. Fryderyka Chopina w Warszawie. Uczyła się pod czujnym okiem światowej sławy profesora, Artura Gadzały. Zwieńczeniem jej edukacji muzycznej były studia na Wydziale Muzykologii Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego, gdzie oprócz gry na skrzypcach, doskonaliła umiejętność gry na fortepianie,  organach oraz śpiew. 
Ostatnie lata to nowa fascynacja muzyką. Stworzyła niepowtarzalną mieszankę muzyki klasycznej i rozrywkowej. Efektem tej „fuzji” jest nowoczesny repertuar, który swoją energią porywa publiczność. 
Jej autorskie show na skrzypcach elektrycznych tworzy widowiskową oprawę wielu imprez i eventów. 

2.zdjęcie 2

Agnieszka Kühl - coach, międzynarodowy trener biznesowy w budowaniu strategii salonów kosmetycznych i SPA. Ekspert w dziedzinie składników stosowanych w kosmetykach. Dyrektor ds. marketingu w firmie DrBaumann Polska. Założycielka i prezydentka wałbrzyskiego klubu międzynarodowej organizacji kobiecej Sorptimist International. Członkini Lady Business Club. Autorka książki: „1000 nowych klientów w ciągu roku. Poprowadź salon kosmetyczny i SPA z sukcesem”.

Spędziła wiele lat na podróżowaniu po świecie i studiowaniu zagadnień związanych z dermatologią, kosmetologią, medycyną naturalną i ezoteryką. Swoją karierę rozpoczęła od studiów magisterskich filologii polskiej i Qualitätsmanagement.

Punktem zwrotnym było osiedlenie się na jednej z Wysp Kanaryjskich – La Palmie i zakup Centrum Kosmetycznego w stanie upadłości. Intensywna praca doprowadziła do stworzenia własnej koncepcji na zdrowy biznes.

Po 20 latach emigracji zdecydowała się powrócić do kraju i zastosować wypróbowaną strategię w salonach kosmetycznych i SPA. Obecnie mieszka w Polsce, gdzie na rynek wprowadziła niemiecką firmę Dr. Baumann Cosmetic GmbH. Założycielka Fundacji Akademia Dr Baumanna kooperuje z uczelniami wyższymi, prowadzi seminaria i kongresy w kraju i za granicą. Właścicielka salonu kosmetycznego Dr Baumann, który otrzymał tytuł: najlepsza firma-usługa skierowana dla kobiet w regionie, w plebiscycie „Firma Przyjazna Kobiecie” organizowanym przez magazyn Dwie Szpilki. Jedna z laureatek tytułu „Menadżerka Roku 2013″ ogólnopolskiego plebiscytu organizowanego przez firmę: Kobiecanki.pl – „Kobiece Twarze”.

Ewa Pawłowska

Ewa Pawłowska -   Absolwentka Wyższej Szkoły Zawodowej  Kosmetyki i Pielęgnacji Zdrowia w Warszawie. Od 15 lat związana zawodowo z kosmetologią, od 2010 roku pracuje w  Uzdrowisku Nałęczów, obecnie na stanowisku  Zastępcy Kierownika d.s. Zabiegów  w Spa Nałęczów. Uczestniczyła w tworzeniu programu telewizyjnego „Podaruj sobie czas” podejmujacego tematykę prozdrowotną.

Prywatnie mama dwójki dzieci oraz żona.

ja prezentacja 19.09.2014

Kamila Kubiak ukończyła Akademię Sztuk Pięknych w Krakowie na Wydziale Grafiki. Zaraz po studiach wyjechała do Francji, gdzie pracowała m. in. w jednej z najlepszych międzynarodowych agencji reklamowych TBWA\Paris na stanowisku art director. Po pięcioletnim pobycie w Paryżu przeniosła się do Nowego Jorku, a potem do Moskwy, gdzie kontynuowała karierę zawodową. Jest laureatką wielu międzynarodowych nagród m. in. Cristal Award w Nowym Jorku.
W 2010 roku postanowiła odejść ze świata reklamy, by zająć się pracą nad długometrażowym filmem animowanym, którego jest pomysłodawcą, scenarzystą i co-reżyserem. Film noszący tytuł „Życie uratował mi towarzysz Stalin” opowiada o losach polskich Żydów, którzy przetrwali II wojnę światową dzięki wygnaniu na Syberię.  Projekt ten jest współfinansowany m. in. przez Polski Instytut Filmowy i Berlińską Fundację NIPKOW.
Pomysłodawczyni marki wspierającej realizację marzeń i celów – ChouChou like me. Filozofia marki ma swoje korzenie w metodzie coachingowej, którą Kamila poznała w Paryżu. Metoda ta polega na motywowaniu osoby noszącej ChouChou poprzez notoryczne przypominanie jej o celu, do którego dąży.

Kontakt w sprawie kongresu:

Elżbieta Jeznach

Manager ds. konferencji

Tel.: 692 41 99 00

e-mail: ela@Businesswomanlife.pl

Kontakt w sprawie promocji podczas kongresu:

Monika Nogalska

Dyrektor ds. Kluczowych Klientów

Tel.: 795 055 840

e-mail: monika@Businesswomanlife.pl

Diana Siemienic

Dyrektor ds. Kluczowych Klientów

Tel.: 795 055 775

e-mail: diana@Businesswomanlife.pl

Monika Iwanek

Key Account Manager

Tel.: 795 055  507

e-mail: monika.iwanek@Businesswomanlife.pl

Nie zwlekaj, zapisz się już dziś! Na dole tej strony znajduje się formularz rejestracyjny.

II Polish Businesswoman Congress 2014 – edycja jesienna

Hotel Gromada Airport

ul. 17 stycznia 32, Warszawa

3 i 4.10.2014 r.

Cena biletu zawiera:

Udział w dwudniowym Kongresie Polish Businesswoman Congress, w targach produktów i usług dla biznesu oraz we wszystkich panelach eksperckich.

Prosimy o uzupełnienie pól poniżej, aby zarezerwować swoje miejsce podczas kongresu.


Sprzedaż biletów zakończona!
Wszystkie bilety zostały wyprzedane i nie ma już możliwości rezerwacji. Przepraszamy!

Kupując bilet na Kongres Polish Businesswoman Congress wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych przez Fundację Międzynarodowy Inkubator Kobiet Biznesu, z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa danych określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (dz. U. Nr 133 z 1997 r. z późniejszymi zmianami) oraz w innych przepisach. Dokonując rezerwacji miejsca zgadzamy się z warunkami regulaminu dostępnego w zakładce http://www.businesswomanlife.pl/congress/#Program i Regulamin

UWAGA: Ci, z Państwa, którzy dokonali przelewu, a nie otrzymali ebiletu, zostaniecie Państwo wpuszczeni podczas rejestracji na podstawie listy uczestników, która jest skolerowana z systemem płatności ( odnajdziemy Państwa po nazwisku). E – bilet służy jedynie do szybszej rejestracji, ale nie jest jedyną wejściówką na kongres.

Akredytacje dziennikarskie mogą zostać udzielone wyłącznie aktywnym zawodowo dziennikarzom pracującym dla mediów o znacznym zasięgu (nakładzie), którzy zostali wyznaczeni przez swoje redakcje do relacjonowania wydarzenia.

Warunkiem otrzymania akredytacji dziennikarskiej na II Polish Businesswoman Congress jest otrzymanie potwierdzenia organizatora po wypełnieniu i przesłaniu poniższej ankiety.

Imię

Nazwisko

Nazwa redakcji

Strona www

Nazwa zajmowanego stanowiska

Adres email