III Polish Businesswoman Congress 2014
Magazyn Businesswoman & life przygotowuje kolejną edycję fenomenalnego, pełnego inspiracji wydarzenia, które zmotywuje Cię do życia w pełni mocy i osiągania zaplanowanych celów.
Polish Businesswoman Congress, to jedyne w swoim rodzaju seminarium, podczas którego w jednym miejscu spotka się 2000 przedsiębiorczych osób, żądnych wiedzy, kontaktów, szukających nowych możliwości, odbędą się pokazy mody, a w części wystawienniczej będą miały miejsce targi z produktami i usługami dla biznesu.
To wydarzenie podczas, którego wystąpią uznani mówcy i wielkie osobowości polskiej sceny biznesowej. To największy kongres dla kobiet biznesu w Polsce, który na stałe wpisał się w plan biznesowych wydarzeń o charakterze międzynarodowym.
Dzięki Polish Businesswoman Congress, zaczniesz dostrzegać więcej nowych możliwości.
Dlaczego powinnaś/powinieneś zapisać się na wydarzenie?
- Pragniesz w pełni realizować swój potencjał i potencjał swojej firmy
- Pragniesz zarabiać jeszcze więcej pieniędzy
- Pragniesz zdobyć skuteczną wiedzę i wsparcie w realizacji Twoich celów
- Pragniesz poznać techniki z obszaru brandingu, negocjacji, motywacji, budowania skutecznych zespołów, prawa i zarządzania płynnością finansową firmy.
- Pragniesz poznać ciekawych ludzi, pełnych pomysłów, którzy zarażą Cię do działania
- Szukasz ciekawych osób z inicjatywą, do realizacji własnych projektów
Jeżeli, utożsamiasz się z którymś z powyższych podpunktów, to Polish Businesswomen Congress jest z pewnością dla Ciebie.
Zobacz film z I edycji Polish Businesswoman Congress
[embedplusvideo height=”480″ width=”800″ editlink=”http://bit.ly/1lSOfH1″ standard=”http://www.youtube.com/v/HIPxENZdfjc?fs=1″ vars=”ytid=HIPxENZdfjc&width=410&height=280&start=&stop=&rs=w&hd=0&autoplay=0&react=1&chapters=¬es=” id=”ep7913″ /]
Nic nie tracisz, a jedynie możesz zyskać
Dane liczbowe
Według statystyk Polki są najbardziej przedsiębiorczymi kobietami Europy. Wśród właścicieli firm stanowią 37 proc., a wśród kadry menedżerskiej 35 proc. – informuje PKPP Lewiatan, powołując się na dane KE.
Obok takich statystyk nie sposób przejść obojętnie. Fundacja Międzynarodowy Inkubator Kobiet Biznesu, wydawca magazynu „Businesswoman & Life” oraz organizator corocznej gali Businesswoman Roku, przygotowuje kongres, który na trwałe wpisał się w plan biznesowych wydarzeń o skali międzynarodowej.
Czas i miejsce
Centrum kongresowo-hotelowe Gromada, ul. 17 Stycznia 32, Warszawa. Kongres odbędzie się w dniach 10 i 11 kwietnia 2015 r. (piątek i sobota) w godzinach 10.00-18.00.
Stolica Polski nie została wybrana na miejsce kongresu przypadkowo. To tu mieszczą się wszystkie ośrodki finansowe, centra biznesowe oraz polska giełda papierów wartościowych. Doskonała lokalizacja hotelu Gromada, w niedalekiej odległości od Pałacu Kultury i Nauki oraz Chopin Airport, są bardzo dużymi atutami tego doniosłego wydarzenia.
Uczestnicy kongresu
Podczas tego wyjątkowego wydarzenia będzie można wejść w interakcje z liderami, właścicielkami firm, zarówno tych z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, jak i znanych na arenie międzynarodowej. Kongres jest świetną okazją do wymiany poglądów z cenionymi postaciami polskiej sceny politycznej, finansowej, menedżerami, dyrektorami i innymi profesjonalistami w swoich dziedzinach.
Podczas tego dwudniowego wydarzenia w jednym miejscu spotka się 2000 osób, mających wspólne cele i wartości, szukających nowych możliwości dla rozwoju swych biznesów.
Już dzisiaj zachęcamy Państwa do wpisania daty kongresu w kalendarzu. Gwarantujemy nie tylko wysoki poziom merytoryczny, ale również dajemy możliwość integracji ze środowiskiem związanym z międzynarodowym rynkiem kapitałowym.
Polki najbardziej przedsiębiorcze w całej Unii Europejskiej
Polska znajduje się wśród liderów w Unii Europejskiej pod względem samozatrudnienia kobiet. Polskie kobiety zdecydowanie częściej podejmują się prowadzenia działalności gospodarczej, wyprzedzając swoje koleżanki żyjące w tak rozwiniętych gospodarczo krajach jak Wielka Brytania, Niemcy czy Francja. Fenomen przedsiębiorczości Polek wynika z przeszłości historycznej. W okresie powstań narodowych, kiedy mężczyźni walczyli w obronie kraju, kobiety przejmowały pieczę nad majątkami ziemskimi i sprawnie nimi zarządzały. W trudnych warunkach powojennych, kiedy jedna pensja nie wystarczała na utrzymanie całej rodziny, kobiety musiały wykazać się wysokim poziomem przedsiębiorczości, aby zdobyć potrzebne dobra i środki do życia. Kobiety przez lata poświęcały się dla męża, dzieci, wnuków, przez co w społeczeństwie utrwalił się wizerunek matki Polki, który w efekcie transformacji gospodarczej i pojawienia się nowych możliwości rynkowych przeistoczył się w wizerunek Polki przedsiębiorczej. Współczesne kobiety są odważne w podejmowaniu decyzji, nie boją się nowych wyzwań i pragną świadomie korzystać z wszystkich możliwości, jakie dają im nowe technologie i światowa gospodarka.
Główne cele Polish Businesswoman Congress 2015
- Przedstawienie najważniejszych zadań stojących przed współczesnymi szefami i analiza kobiecego stylu zarządzania jako innowacyjnego modelu przywództwa
- Inspiracja Kobiet Przedsiębiorczyń, w rozwijaniu ich własnych firm, zwiększaniu skali działania i dążenia do większego wskaźnika rentowności
- Przekazanie praktycznej wiedzy i doświadczenia bezpośrednio od uznanych osobowości, międzynarodowych mówców, którzy mają za sobą lata treningów, przeprowadzonych coachingów i wystąpień publicznych
- Podkreślenie wysokiego poziomu przedsiębiorczości Polek na tle Unii Europejskiej i ich roli na rzecz wzrostu gospodarczego i zatrudnienia: przykłady polskich businesswoman i z zagranicy
- Budowanie sieci kontaktów i systemu wzajemnego wsparcia na płaszczyźnie biznesowej
- Promowanie koncepcji work-life balance, czyli lepszego zrównoważenia życia rodzinnego, zawodowego i czasu wolnego
- Budowanie kooperacji pomiędzy polskimi a światowymi rynkami i wyznaczanie ścieżek nowych możliwości inwestycyjnych dla kobiet w różnych sektorach gospodarki.
Polish Businesswoman Congress 2015
10 i 11 kwietnia 2015 (piątek i sobota)
Hotel Gromada, ul. 17 Stycznia 32 w Warszawie
www.gromada.pl/hotel-warszawa-lotnisko
Na hasło: Polish Businesswoman Congress przygotowano atrakcyjne rabaty dla osób rezerwujących pokój hotelowy w hotelu Gromada. Rezerwacji można dokonać pod numerem telefonu: 22 576 45 50
Harmonogram Kongresu
Prelegentom zależy na zachowaniu najwyższych standardów prezentacji i nalegają, by omówić cały zaplanowany materiał, dlatego konkretne godziny paneli mogą ulec przesunięciom. Przewidziano odpowiednio długie przerwy. Każdy panel składa się z dyskusji moderowanej oraz z panelu eksperckiego lub z paneli eksperckich.
I dzień Polish Businesswoman Congress – 10.04.2015, kierunek: Transfomracja, nowe podejście do biznesu
8.30-09.45 – Rejestracja gości
9.45-10.00 – Wirtuozyjna gra na skrzypcach w wykonaniu Magdaleny Szymańskiej, SzymArt
10.00-10.35 – Uroczyste otwarcie kongresu
10.35-11.50 – Panel 1. Z pasji do sukcesu
12.05– 12.25 – Panel 2. Prawo
12.25-13.35– Panel 3. Przedsiębiorczość
13.35 – 14.10 – przerwa obiadowa
14.10-14:35 – Panel 4. Dream Team, czyli jak budować skuteczne zespoły pracownicze?
14.35 – 15.05 Panel 5. Łotwa – kraj dobrych inwestycji
15.05-15.30 – przerwa
15.30-16.20 – Panel 6. Franczyza – przedstawienie 4 pomysłów na biznes
16.25 – 16.35 – Konkurs wizytówkowy
16.35 – 17.10 – przerwa
17.10 – 17.30 – Zakończenie pierwszego dnia kongresu
II dzień Polish Businesswoman Congress – 11.04.2015, kierunek: Work Life Balance
09.50- 10. 30 – Panel 1. Czy można jednocześnie osiągnąć sukces w życiu zawodowym i prywatnym
10:30 – 11.05 – Panel 2. Biznes tworzony w zgodzie z naturą, czy jest to możliwe?
-pokaz mody
11.05 – 11.25 – przerwa kawowa (bezpłatna)
11.25 – 12.00 Panel 3. Co daje firmie ideologia ” Work Life Balance”?
12.00 – 12.40 – Panel 4. Czy przywództwo ma płeć?
-pokaz mody
12.40 – 13. 00 – przerwa
13.00 – 13.15 Panel 5. Aktywne formy wypoczynku dla kobiet biznesu
13.15 – 13.30 Panel 6. Przedsiębiorczość
13.30 – 14:00 – przerwa obiadowa
14.00 – 14.12 Panel 7. Jak Cię widzą tak Cię piszą
14.15 – 14.30 Panel 8. Zabiegi Anti Aging dla kobiet biznesu
14.30 – 14.45 – przerwa
14.45 – 15.05 Panel 9. Mity i fakty na temat suplementów diety
15.05 – 15.25 – przerwa
15.25 – rozstrzygnięcie konkursu na najładniejsze stoisko
15. 30 – 16:10 – Power speech.
16:10 – 17:50 – Uroczyste zakończenie, koncert.
Zarezerwuj swoje miejsce podczas Polish Businesswoman Congress i zdobądź cenne kontakty dla rozwoju swojego i Twojego biznesu.
Regulamin
REJESTRACJA
Rozpoczyna się 10 kwietnia 2015 roku w piątek o godzinie 8.45 i będzie czynna przez cały czas aż do 04.10.2015. Dostępnych będzie 5 stanowisk do rejestracji.
Każdy uczestnik zobowiązany jest do zarejestrowania się. Konferencja rozpoczyna się punktualnie o 10.00 w piątek. Jako że obserwujemy duże zainteresowanie Kongresem i spodziewamy się pełnej sali, prosimy o wcześniejszy przyjazd, aby zdążyć się zarejestrować i zająć dobre miejsca. Spóźnialscy będą mogli wejść na salę podczas pierwszej zaplanowanej przerwy.
ORGANIZACJA
Wysyłka biletów: Podczas III edcyji Polish Businesswoman Congress wpuszczanie uczestników odbywa się na podstawie okazania biletu. Po opłaceniu rezerwacji, na 14 dni przed rozpoczęciem kongresu, nie ma możliwości zwrotu pieniędzy. Należy wówczas podać imię i nazwisko osoby, która będzie w naszym zastępstwie. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany cen biletów, w zależności od okresów sprzedaży: przedsprzedaż, sprzedaż i wyprzedaż.
Parking: Hotel Gromada posiada około 300 miejsc parkingowych, które będą dostępne dla uczestników. Koszt doby parkingu to 30 zł, opłatę pobierają pracownicy Hotelu. Nie gwarantujemy dla wszystkich miejsc parkingowych. Obowiązuje zasada ” kto pierwszy, ten lepszy”.
Catering: Do naszej dyspozycji będzie cała sala o powierzchni 2300 m2. Połowa to przestrzeń szkoleniowa, druga połowa to przestrzeń cateringowa. W praktyce oznacza to, że w ciągu całego dnia będzie można zakupić śniadania, obiady, kolacje, przekąski oraz napoje. Będzie dostępna jedna, bezpłatna przerwa kawowa zarówno w piątek jak w sobotę.
Usługi dodatkowe: Na terenie Hotelu jest dostępne Wi-Fi, bankomat, kiosk z prasą i pamiątkami.
Nocleg: Sugerujemy nocleg w Hotelu Gromada Lotnikos, specjalnie dla uczestników kongresu na hasło: Polish Businesswomen Congress zostały przygotowane duże rabaty.
www.gromada.pl/hotel-warszawa-lotnisko
Strój: Dresscode: biznesowy
NAGRYWANIE/FILMOWANIE
Filmowanie i nagrywanie podczas kongresu jest zabronione.
POSIŁKI
Przewidziane są przerwy na kawę. Organizatorzy nie zapewniają posiłków. Posiłki będzie można nabyć w przystępnych cenach w punktach gastronomicznych rozlokowanych w pobliżu sali.
Podczas Polish Businesswoman Congress wystąpią uznani mówcy i wielkie osobowości polskiej sceny biznesowej.
Profesor dr hab. Danuta Hübner
Profesor dr hab. Danuta Hübner, wybitna polska ekonomistka i współtwórczyni polskiej polityki gospodarczej od początku lat 90-tych. Wprowadziła Polskę do Unii Europejskiej i OECD. Była pierwszą polską minister do spraw europejskich i pierwszą polską komisarz w Unii Europejskiej – najpierw w Komisji pod przewodnictwem Romano Prodiego jako komisarz współodpowiedzialna za handel międzynarodowy, następnie jako komisarz ds. polityki regionalnej w Komisji José Manuela Barroso.
W czerwcu 2009 roku wybrana w Warszawie do Parlamentu Europejskiego (PE) z listy Platformy Obywatelskiej. Jako przewodnicząca Komisji rozwoju regionalnego negocjowała nowy kształt polityki spójności na lata 2014-2020. Aktywnie uczestniczyła w pracach Komisji ds. gospodarczych i monetarnych. Była także członkiem konferencji przewodniczących komisji i delegacji PE ds. stosunków ze Stanami Zjednoczonymi. Uczestniczyła w pracach specjalnej komisji ds. kryzysu finansowego, gospodarczego i społecznego oraz specjalnej komisji ds. wyzwań politycznych i budżetu UE na okres 2014-2020. Od lipca 2014 sprawuje drugą kadencję w Parlamencie Europejskim.. Została wybrana na przewodniczącą Komisji spraw konstytucyjnych. Kontynuuje działalność jako członek konferencji przewodniczących komisji, Komisji ds. gospodarczych i monetarnych oraz delegacji PE ds. stosunków ze Stanami Zjednoczonymi. Uczestniczy również w pracach Komisji ds. handlu międzynarodowego, delegacji PE do wspólnej komisji parlamentarnej UE-Meksyk oraz delegacji PE do Euro- latynoamerykańskiego Zgromadzenia Narodowego.
Od początku lat 90-tych zaangażowana, jako akademik i polityk, w budowanie nowej polskiej gospodarki i w poszukiwanie dla niej najlepszego miejsca w gospodarce europejskiej i światowej. Służyła polskiej administracji publicznej m.in. jako doradca, wiceminister, minister. Była pionierem nowego podejścia do polityki przemysłowej, m.in. stworzyła pierwszą polską politykę dla małych i średnich przedsiębiorstw.
W pierwszej połowie lat 90-tych przewodniczyła Społecznej Radzie Planowania przy Centralnym Urzędzie Planowania odpowiedzialnej za opiniowanie rządowych propozycji kierunków rozwoju Polski. W 1993 roku została doradcą wicepremiera, a w latach 1994-1996 była wiceministrem przemysłu i handlu. Jako główny negocjator doprowadziła do członkostwa Polski w OECD w 1996 roku. W okresie 1997-1998 była Szefem Kancelarii Prezydenta RP.
Zbudowała struktury polskiej administracji służące negocjacjom i przygotowaniom Polski do członkostwa w Unii Europejskiej. Kierowała rozległymi pracami przygotowującymi Polskę do wejścia do Unii. Jako Pełnomocnik rządu stworzyła Komitet Integracji Europejskiej, była Szefem tego Urzędu i pierwszym polskim Ministrem ds. europejskich. Po wejściu Polski do Unii Europejskiej 1 maja 2004 roku została pierwszym polskim członkiem Komisji Europejskiej.
Jej doświadczenie w instytucjach międzynarodowych obejmuje również pracę w Organizacji Narodów Zjednoczonych, gdzie w randze Zastępcy Sekretarza Generalnego ONZ kierowała Europejską Komisją Gospodarczą.
Profesor nauk ekonomicznych o znaczącym dorobku naukowym w dziedzinie rozwoju gospodarczego, nauczyciel akademicki Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie; doktor honoris causa w dziedzinie ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu i Uniwersytetu Gospodarki Narodowej i Światowej w Sofii, doktor honoris causa w dziedzinie prawa Uniwersytetu Sussex oraz doktor honoris causa w dziedzinie nauk politycznych Università degli Studi Camerino i Université de Valenciennes.
W 1971 roku ukończyła studia na Wydziale Handlu Zagranicznego Szkoły Głównej Planowania i Statystyki w Warszawie, (obecnie Szkoły Głównej Handlowej). W 1974 roku doktoryzowała się na tej uczelni. W 1980 roku uzyskała stopień doktora habilitowanego, a 18 lutego 1992 roku otrzymała z rąk Prezydenta RP tytuł profesora nauk ekonomicznych. Obecnie jest wykładowcą w Katedrze Ekonomii Rozwoju i Polityki Ekonomicznej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Jest autorką i współautorką wielu publikacji naukowych, artykułów i książek. Była również redaktorem naczelnym miesięcznika „Gospodarka Narodowa” oraz zastępcą redaktora naczelnego dwumiesięcznika „Ekonomista”.
Zasiada w zarządach europejskich think tanków, uczestnicząc w przygotowaniach raportów dotyczących przyszłości Unii Europejskiej. Jako członek Rady Dyrektorów Centre for European Policy Studies (CEPS) kierowała pracami Grupy Wysokiego Szczebla przygotowującej raport na temat reformy instytucji europejskich „Shifting EU Institutional Reform into High Gear”.
Członek Grupy Wybitnych Osobistości Rady Europy, kierowanej przez byłego szefa niemieckiej dyplomacji Joschkę Fischera. Rezultatem pracy grupy był raport „Żyjąc wspólnie w Europie XXI wieku”. Członek Komitetu Sterującego Grupy Spinelli, składającej się z 33 wybitnych Europejczyków, działających na rzecz pogłębiania współpracy między państwami Unii Europejskiej.
Członek Rady Programowej oraz Premierka Gabinetu Cieni Kongresu Kobiet, stowarzyszenia działającego na rzecz równego traktowania kobiet i mężczyzn oraz zwiększenia aktywności kobiet w życiu politycznym, społecznym i gospodarczym.
Odznaczona Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski, oficerskim Narodowym Orderem Legii Honorowej Francji, Krzyżem Wielkim Orderu Zasługi Portugalii, Nagrodą Cesarza Maksymiliana oraz orderem Tiroler Adler-Orden Austrii.
Inese Šuļžanoka – szef Łotewskiej Agencji Inwestycji i Rozwoju LIAA ( www.liaa.gov.lv)
Mateusz Grzesiak – jest międzynarodowym, wielojęzycznym trenerem rozwoju osobistego, psychologiem, coachem, autorem sześciu książek z psychologii sukcesu i inteligencji emocjonalnej. Przedsiębiorca. Mąż. Ojciec.
Grażyna Piotrowska – Oliwa
Absolwentka Akademii Muzycznej w Katowicach w klasie fortepianu, ukończyła INSEAD Executive MBA, Krajową Szkołę Administracji Publicznej i London School of Economics. Po zakończeniu edukacji, w 1997 r. Grażyna Piotrowska-Oliwa została urzędnikiem w Ministerstwie Skarbu, pełniąc funkcję Naczelnika Wydziału Funduszy Kapitałowych i Naczelnika Wydziału Spółek Strategicznych i Instytucji Finansowych. Pracowała tam do 2001 roku. Wkrótce potem Grażyna Piotrowska-Oliwa przeszła do TP SA i od 2001 r. przez osiem lat zajmowała kierownicze stanowiska – ostatnio jako prezes PTK Centertel, operatora sieci komórkowej Orange. Od listopada 2010 r. do marca 2011 r. doradzała w sektorze private equity w transakcjach związanych z rynkiem telekomunikacyjnym. Do gazowej spółki trafiła z PKN Orlen, gdzie pełniła funkcję wiceprezesa ds. sprzedaży od czerwca 2011 roku. Od kwietnia 2007 r. społecznie pełni funkcję wiceprezydenta Pracodawców RP. Była także członkiem rad nadzorczych m.in. Funduszu Górnośląskiego, Krajowego Depozytu Papierów Wartościowych, PZU, ABC Data. Od listopada 2011 r. przewodnicząca rady nadzorczej Orlen Deutschland. Od marca 2012 roku Grażyna Piotrowska-Oliwa pełniła funkcję prezesa Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa S.A. Była pierwszą kobietą, która pełniła funkcję prezesa tej firmy. Do niedawna zasiadała w radzie nadzorczej Hawe. Obecnie zaangażowana jest w rozwój sieci sklepów z telefonami komórkowymi i akcesoriami do nich Telakces.com
Jacek Santorski – Współwłaściciel – z Dominiką Kulczyk – firmy consultingowej Values_ , profesor w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej, gdzie prowadzi autorski program – Akademię Psychologii Przywództwa dla zaawansowanych managerek i managerów.
Agnieszka Goźlińska – radca prawny, posiada ponad 15-letnie doświadczenie w doradztwie prawnym w zakresie prawa gospodarczego. Pracowała dla wiodących kancelarii w Polsce- SOŁTYSIŃSKI, KAWECKI, SZLEZAK oraz MILLER, CANFIELD, PADDOCK & STONE. Ukończyła Wydział Prawa i Administracji UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO. Następnie odbyła aplikację w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie uzyskując uprawnienia radcy prawnego. Po uzyskaniu uprawnień ukończyła studia podyplomowe w zakresie własności intelektualnej na Uniwersytecie Warszawskim. Była członkiem Komisji Zagranicznej oraz Komisji Egzaminacyjnej w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie. Agnieszka posiada patent żeglarza i jest członkiem Polskiego Związku Żeglarskiego. Odbyła liczne rejsy morskie wzdłuż wybrzeży Chorwacji, Turcji, Grecji, Wysp Karaibskich, Brytyjskich Wysp Dziewiczych. Co roku uczestniczy w regatach Big Business Cup organizowanych w Polsce.
Agnieszka Jelonkiewicz –trener, konsultant ds. wizerunku, historyk sztuki. Od 14 lat pracuje jako konsultantka wizerunku. Jej główną specjalnością są projekty szkoleniowe, które koncentrują się wokół kreowania wizerunku biznesowego i etykiety w biznesie. Stworzyła programy szkoleniowe, które uczą jak dbać o dobrą prezencję pracowników Firm, co bezpośrednio wpływa na ich lepsze kontakty z Klientami i zwiększa efektywność pracy.Na co dzień współpracuje z agencjami PR i instytutami szkoleniowymi udzielając indywidualnych konsultacji przedstawicielom Top Managementu. Prowadzi szkolenia dla Zarządu, naczelnego kierownictwa i głównych ekspertów firm, w tym instytucji finansowych takich jak banki, towarzystwa ubezpieczeniowe oraz ministerstwa. Prowadzi szkolenia medialne, w których skupia się na przygotowaniu wizerunku medialnego ekspertów i rzeczników prasowych. Prowadzi również zajęcia dydaktyczne dla studentów i słuchaczy szkół policealnych, uczestniczy w projektach skierowanych do dzieci i młodzieży z domów dziecka oraz młodzieży niepełnosprawnej. Pracuje przy sesjach zdjęciowych – przygotowuje modeli, doradza uczestniczkom konkursów piękności (wybory Miss Polonia, Miss World). Wypowiada się jako ekspert z historii mody, komentuje aktualne trendy, jest autorką kilkudziesięciu publikacji w pismach branżowych i na portalach internetowych, bywa gościem mediów. Jako prelegentka występowała m.in. na konferencjach poświeconych marketingowi politycznemu, opowiadając o roli kreowania wizerunku publicznego w życiu politycznym.
Kamila Rowińska – Life & Business Coach, pracujący w oparciu o kodeks etyczny i standardy International Coach Federation.
Jej doświadczenie opiera się na nieustannie kontynuowanej edukacji popartej spektakularnym sukcesem zawodowym.
Jest Absolwentką Politechniki Śląskiej – kierunku Zarządzanie Przedsiębiorstwem oraz Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej i Laboratorium Psychoedukacji, gdzie ukończyła Coaching.
Przez 13 lat współpracowała z firmą Oriflame Sweden w charakterze Dyrektora Klubu Oriflame. Zbudowała jeden z efektywniejszych zespołów w Polsce, dołączając do grupy najskuteczniejszych Liderów Oriflame na świecie. Zarządzając zespołem 3500 osób doskonaliła swoje kompetencje przywódcze, managerskie i trenerskie. Swoją karierę w tym obszarze zakończyła w 2010r, aby w pełni móc oddać się działalności doradczej i coachingowej.
Piotr Karolewski – konsultant Corporate Wellness & Work-Life Balance, właściciel firmy Samuraj Biznesu promującej samurajskie postawy w biznesie i wspierającej liderów poprzez wykorzystanie sztuk walki i dalekowschodnich metod pracy z ciałem i umysłem.
Posiada 15 letnie doświadczenie w branży doradczej, w tym 13 letnie w realizacji i zarządzaniu projektami poszukiwań kandydatów na stanowiska wyższej i najwyższej kadry zarządzającej, zarówno w Polsce, jak i na terenie całej Europy Środkowo-Wschodniej. Poprzednio Partner w jednej z najstarszych firm executive search w Polsce. Wcześniej związany z amerykańską firmą doradczą, w której pełnił funkcje Business Development Managera, Practice Leadera oraz Head of Recruitment. Swoje doświadczenie z branżą rekrutacyjną rozpoczął w roku 1997, kiedy to zainicjował na polskim rynku działalność irlandzkiej grupy doradczej.
Jego zainteresowania zawodowe dotyczą sposobów pozyskiwania i rozwijania talentów w organizacjach, stylów przywództwa oraz holistycznego podejścia do liderów wraz z rozwijaniem samurajskich cech przywódczych. Od wielu lat interesuje się tematyką roli płci w środowisku biznesowym oraz relacji hierarchicznych pomiędzy kobietą i mężczyzną w kontekście zarządzania i przywództwa. Wspiera proces renesansu wartości w biznesie oraz propaguje „samurajskie” postawy uosabiające honor, uczciwość, lojalność oraz silny kręgosłup moralny i przeciwstawia je metodom typu „cel uświęca środki…”.
Swoją przygodę z magiczną kulturą Dalekiego Wschodu i środowiskiem japońskich i chińskich sztuk walk rozpoczął 20 lat temu. Pierwszy kontakt dotyczył Karate Tsunami, by następnie zaangażować się w japońskie Aikido oraz izraelską sztukę wojenną – Krav Maga. Poszukując swojej drogi rozpoczął intensywną praktykę Wing Tsun Kung Fu oraz doskonale go uzupełniającego Tai Chi Chuan. Od 11 lat praktykuje Wing Tsun Kung Fu w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Leung Ting Wing Tsun, oraz Tai Chi Chuan w międzynarodowej organizacji Yang’s Martial Arts Association. I właśnie te dwie sztuki stały się pasją jego życia, którą stara się przekazywać innym…
Z powodzeniem wdrożył koncepcję równowagi we własnym życiu. Po 15 latach doświadczeń korporacyjnych postanowił połączyć swoją pasję zawodową z prywatną, czego efektem jest projekt „Samuraj Biznesu”. Stanowi on uzupełnienie świadczonych wcześniej usług doradztwa personalnego, rekrutacji, planowania kariery, pomocy menedżerom w poszukiwaniu nowych wyzwań o część mającą na celu wzmocnienie fizycznej i duchowej energii niezbędnej do osiągania sukcesów i uzyskania harmonii w życiu. Innymi słowy wdraża w życie ideę „corporate wellness” czyli harmonizację życia zawodowego i prywatnego oraz integrację ciała, ducha i umysłu w środowisku korporacyjnym…
Katarzyna Jagiełło – założycielka Kreacji Marzeń, trenerka, life coach, konsultant talentów, absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Po ponad 10 latach pracy w obszarze marketingu i sprzedaży korporacji w różnych branżach odnalazła swoją drogę i zaczęła robić to co kocha – inspirować innych i pomagać im w odnalezieniu własnej drogi życiowej.
Jej pasją jest rozwój osobisty oraz praca z ludźmi, którzy chcą od życia czegoś więcej. Realizując swoją misję stworzyła Kreację Marzeń, by pomagać innym odnaleźć ich naturalne talenty i wykorzystać je w pracy zawodowej i życiu prywatnym. W tym celu wykorzystuje najnowocześniejsze narzędzia rozwojowe, które pomagają osiągać lepsze efekty.
- Jest certyfikowanym trenerem Vedic Art – metody rozwoju kreatywności,
- Ambasadorem Dynamiki Bogactwa oraz Spektrum Dynamiki Bogactwa,
- wykorzystuje wiedzę z zakresu numerologii i energetyki kolorów.
Prowadzi warsztaty, szkolenia i coachingi, dzięki którym ludzie odnajdują swoją pasję, naturalne zdolności i talenty oraz odkrywają jak swoje talenty wykorzystać w życiu prywatnym i biznesie. Dzięki Dynamice Bogactwa oraz Spektrum Dynamiki Bogactwa pomaga przedsiębiorcom rozwijać firmy i wchodzić na wyższe poziomy finansowe.
Katarzyna uwielbia marzyć i realizować marzenia, czego m.in. uczy na swoich szkoleniach. Jej pasją jest podróżowanie, poznawanie świata i praw rządzących jego funkcjonowaniem. Wiedzę tę wykorzystuje w biznesie oraz w pracy z klientami. Dla wielu jest przykładem i inspiracją do realizowania siebie i swoich marzeń.
Olga Kozierowska – Bizneswoman, dziennikarka, mentorka, trener biznesu. Inicjatorka wsparcia i promocji kobiet w Polsce w życiu społecznym i gospodarczym. Z ciekawostek, muzyk instrumentalista.
Od lat szkoli, motywuje i wspiera rozwój zawodowy i duchowy Polek. Posiada wieloletnie doświadczenie w biznesie, które zdobywała pracując w międzynarodowych korporacjach a następnie rozwijając swoje dwie firmy.
Stworzyła pierwszą w Polsce organizację kompleksowo wspierająca przedsiębiorczość kobiet pod nazwą Sukces Pisany Szminką. Ponad rok temu zajęła się także segmentem młodych przedsiębiorców (start-up’ów) tworząc Grow Up Start Up.
Z wykształcenia jest ekonomistką. Uzyskała tytuł MIAB studiując na uczelniach w Anglii i Holandii.
Prowadzi autorski program „Sukces pisany szminką” na antenie radia ZET CHILLI.
Felietonistka magazynu SENS, autorka wielu publikacji oraz książki pt. Sukces Pisany Szminką, autorka i prowadząca Sukces pisany szminką na antenie radia Zet CHILLI.
Laureatka wielu prestiżowych nagród, także międzynarodowych. „Pozytywiska Roku 2013” „Dziennikarz Roku 2011” za wspieranie rozwoju przedsiębiorczości. Trafiła także na listę „50 Kobiet Polskiego CSR 2013” oraz do grona 25 liderów Polski na przyszłe 25 lat!
Anna Wasilewska – twórca i właściciel marki kosmetycznej ORIENTANA
Ukończyła filologię angielską na Uniwersytecie im Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz studia MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu we współpracy z Georgia State University w Atlancie.
Od 1996 roku była związana z Bankiem Zachodnim WBK SA gdzie zaczynała pracę jako tłumacz w Biurze Zarząd Banku wspierając proces sprzedaży 80% akcji banku inwestorowi irlandzkiemu. Wraz z rozwojem rynku kapitałowego przeszła do Departamentu Rynków Kapitałowych gdzie specjalizowała się w doradztwie przy prywatyzacji polskich przedsiębiorstw, fuzjach i akwizycjach, a także budowała strategię firm.
Anna promuje zdrowy styl życia i uwielbia podróże po krajach azjatyckich. Podczas podróży po krajach Azji poznała sposoby naturalnego dbania o urodę oraz pogłębiła wiedzę na temat roślin azjatyckich i ich wpływu na urodę i zdrowie. Wiedzę tę i pasję przekuła we własny biznes. W 2010 roku stworzyła markę kosmetyczną Orientana, która produkuje kosmetyki naturalne z roślin azjatyckich. Kosmetyki Orientana cechują się naturalnym składem, efektywnym działaniem i nowatorskimi formułami. Z powodzeniem wprowadziła na polski rynek balsamy do ciała w kostce, jedwabne maseczki nasączone ekstraktami, maski-kremy i wiele innych azjatyckich konceptów kosmetycznych. Początkowo marka miała być dostępna tylko w sklepie internetowym, a obecnie można ja kupić w ponad 150 sklepach w Polsce.
Anna Sobkowiak – współzałożycielka i główny akcjonariusz PANI TERESA MEDICA SA największej w Polsce i jednej z największych produkcyjnych firm medycznych w Europie. Od ponad 24 lat (z przerwą w latach 2007-2010) pełni funkcję Prezesa Zarządu. W 2007 roku wprowadziła Spółkę na Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie i na jedną kadencję objęła stanowisko Przewodniczącej Rady Nadzorczej. Legitymuje się uprawnieniami audytorskimi w dziedzinie produktów medycznych oraz w dziedzinie zarządzania jakością. Od 1998 posiada uprawnienia z nadania Ministerstwa Skarbu Państwa do pełnienia funkcji członka rad nadzorczych spółek skarbu Państwa. Jest pomysłodawczynią ciekawych inicjatyw branżowych jak utworzenie platformy POLSKIE SKLEPY MEDYCZNE® oraz Ogólnopolskiej Społecznej Akcji Profilaktyczno-Edukacyjnej ŻYLAKI?PRZECIWDZIAŁAJ! ® Posiada liczne dyplomy i wyróżnienia, w tym tytuł BUSINESSWOMAN ROKU 2013 oraz WIELKOPOLSKI FILAR BIZNESU 2014.
Korzystając z najbardziej aktualnej wiedzy z zakresu przywództwa i zarządzania, a także z własnego wieloletniego doświadczenia Anna Sobkowiak doradza prywatnym rodzinnym firmom z polskim kapitałem przy planowaniu i realizowaniu sukcesji.
Dr Małgorzata Mitoraj – Jaroszek – Prezes Zarządu w firmie McArthur Sp. z o.o. Właściciel firmy szkoleniowej Training for Development. Certyfikowany konsultant ROI i jedyny przedstawiciel w Polsce ROI Institute. Od piętnastu lat przygotowuje warsztaty rozwojowe, ocenia programy szkoleniowe, prowadzi superwizje. Jest członkiem AHRD (Academy of Human Resource Development). Współpracuje z Wydziałem Form Przemysłowych na Akademii Sztuk Pięknych, na którym przygotowuje studentów do prezentacji publicznych.
Praca doktorska poświęcona zarządzaniu rozwojem zasobów ludzkich w różnych organizacjach
Anna Pietrzak – Dyrektor Naczelny Amway Polska, Litwa, Łotwa i Estonia, jest związana z Amway niemalże od początku istnienia firmy w naszym kraju. Wcześniej pełniła funkcję dyrektor HR na region Europy Wschodniej obejmujący 10 rynków, w tym Polskę. Brała również aktywny udział w pracach związanych z otwarciem nowych rynków na Ukrainie i w Rosji. Miała wkład w powstanie Amway Business Centre Europe w Krakowie (centrum outsourcingowe firmy obsługujące rynki Amway w Europie). Jako dyrektor Amway Polska (od 2011 r.) jest odpowiedzialna za rynki Amway w Estonii, Litwie, na Łotwie i Polsce. Wspiera charytatywne działania firmy na rzecz dzieci w ramach akcji „One by One”.
Marta Koziarska-Anders – Od 2010 związana z firma Mrs.Sporty, największą siecią klubów sportowych dla kobiet w Europie. Na początku jako dyrektor ds. Polsko-Niemieckiej Współpracy Młodzieży. Oprócz prowadzenia klubów Mrs.Sporty zajmuje sie prowadzeniem projektu ze studentami szkoły prawa i biznesu w Berlinie na kierunku online marketing. Jej pasja to sport w tym wind-surfing, zeglarstwo, narty oraz fitness oraz podroze.Komunikacji & Public Relations od ponad dwóch lat zajmuje stanowisko dyrektora generalnego Mrs.Sporty na polskim rynku. Przed Mrs.Sporty pracowała miedzy innymi dla koncernu Siemens na stanowisku marketing managera w branży IT, jak również dla sektora publicznego w tym ambasady Polski w Niemczech oraz Fundacji
Beata Kaczor – Certyfikowany Trener, Coach, Akredytowany Konsultant Insights Discovery™. Absolwent prestiżowej szkoły coachingu Erickson College International z Vancouver, oraz Katedry Finansów i Zarządzania Przedsiębiorstwem na Uniwersytecie Opolskim. Doświadczony trener i konsultant z zakresu rozwoju pracowników w organizacji. Ponad 10 letnią praktykę uzyskała w pracy w mediach, dużych korporacjach, jak również w firmach małego i średniego sektora oraz firmach rodzinnych. Założycielka firmy Orinoko Szkolenia i Doradztwo. Razem ze swoim zespołem trenerskim przeprowadza firmy przez procesy zmian i sprawia, że pracownicy pracują wydajniej i chętniej. Specjalistka od zadań trudnych, a czasem i niemożliwych. Propagatorka pracy systemowej w organizacji i sprawczyni zmian na lepsze w kilkunastu firmach w całej Polsce.Firma Orinoko Szkolenia i Doradztwo specjalizuje się w realizowaniu szytych na miarę projektów szkoleniowych InCompany. Z powodzeniem realizuje także otwarte projekty szkoleniowe takie jak: Szkoła Trenerów Biznesu, Akademia Dobrego Przywództwa, Wzrost efektywności sprzedaży w oparciu o narzędzie Insights Discovery™, Akademia menadżera HR – jak zarządzać talentami, Zarządzanie pokoleniem X Y Z.
Magdalena Szymańska – Skrzypce to jej pasja. Rozwija ją i doskonali od 8 roku życia.
Miłość do muzyki zawdzięcza Tacie. Grał na wielu instrumentach: skrzypcach, akordeonie, waltorni, perkusji… Dom rodzinny brzmiał dźwiękami koncertów i śpiewem.
Ukończyła Szkołę Muzyczną I stopnia im. Henryka Wieniawskiego w Warszawie i II stopnia im. Fryderyka Chopina w Warszawie. Uczyła się pod czujnym okiem światowej sławy profesora, Artura Gadzały. Zwieńczeniem jej edukacji muzycznej były studia na Wydziale Muzykologii Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego, gdzie oprócz gry na skrzypcach, doskonaliła umiejętność gry na fortepianie, organach oraz śpiew.
Ostatnie lata to nowa fascynacja muzyką. Stworzyła niepowtarzalną mieszankę muzyki klasycznej i rozrywkowej. Efektem tej „fuzji” jest nowoczesny repertuar, który swoją energią porywa publiczność.
Jej autorskie show na skrzypcach elektrycznych tworzy widowiskową oprawę wielu imprez i eventów.
Agnieszka Kühl – coach, międzynarodowy trener biznesowy w budowaniu strategii salonów kosmetycznych i SPA. Ekspert w dziedzinie składników stosowanych w kosmetykach. Dyrektor ds. marketingu w firmie DrBaumann Polska. Założycielka i prezydentka wałbrzyskiego klubu międzynarodowej organizacji kobiecej Sorptimist International. Członkini Lady Business Club. Autorka książki: „1000 nowych klientów w ciągu roku. Poprowadź salon kosmetyczny i SPA z sukcesem”.
Spędziła wiele lat na podróżowaniu po świecie i studiowaniu zagadnień związanych z dermatologią, kosmetologią, medycyną naturalną i ezoteryką. Swoją karierę rozpoczęła od studiów magisterskich filologii polskiej i Qualitätsmanagement.
Punktem zwrotnym było osiedlenie się na jednej z Wysp Kanaryjskich – La Palmie i zakup Centrum Kosmetycznego w stanie upadłości. Intensywna praca doprowadziła do stworzenia własnej koncepcji na zdrowy biznes.
Po 20 latach emigracji zdecydowała się powrócić do kraju i zastosować wypróbowaną strategię w salonach kosmetycznych i SPA. Obecnie mieszka w Polsce, gdzie na rynek wprowadziła niemiecką firmę Dr. Baumann Cosmetic GmbH. Założycielka Fundacji Akademia Dr Baumanna kooperuje z uczelniami wyższymi, prowadzi seminaria i kongresy w kraju i za granicą. Właścicielka salonu kosmetycznego Dr Baumann, który otrzymał tytuł: najlepsza firma-usługa skierowana dla kobiet w regionie, w plebiscycie „Firma Przyjazna Kobiecie” organizowanym przez magazyn Dwie Szpilki. Jedna z laureatek tytułu „Menadżerka Roku 2013” ogólnopolskiego plebiscytu organizowanego przez firmę: Kobiecanki.pl – „Kobiece Twarze”.
Ewa Pawłowska – Absolwentka Wyższej Szkoły Zawodowej Kosmetyki i Pielęgnacji Zdrowia w Warszawie. Od 15 lat związana zawodowo z kosmetologią, od 2010 roku pracuje w Uzdrowisku Nałęczów, obecnie na stanowisku Zastępcy Kierownika d.s. Zabiegów w Spa Nałęczów. Uczestniczyła w tworzeniu programu telewizyjnego „Podaruj sobie czas” podejmujacego tematykę prozdrowotną.
Prywatnie mama dwójki dzieci oraz żona.
Kontakt w sprawie kongresu:
Elżbieta Jeznach
Manager ds. konferencji
Tel.: 692 41 99 00
e-mail: ela@Businesswomanlife.pl
Kontakt w sprawie promocji podczas kongresu:
Monika Nogalska
Dyrektor ds. Kluczowych Klientów
Tel.: 795 055 840
e-mail: monika@Businesswomanlife.pl
Diana Siemienic
Dyrektor ds. Kluczowych Klientów
Tel.: 795 055 775
e-mail: diana@Businesswomanlife.pl
Monika Iwanek
Key Account Manager
Tel.: 795 055 507
e-mail: monika.iwanek@Businesswomanlife.pl
Nie zwlekaj, zapisz się już dziś! Na dole tej strony znajduje się formularz rejestracyjny.
II Polish Businesswoman Congress 2014 – edycja jesienna
Hotel Gromada Airport
ul. 17 stycznia 32, Warszawa
3 i 4.10.2014 r.
Cena biletu zawiera:
Udział w dwudniowym Kongresie Polish Businesswoman Congress, w targach produktów i usług dla biznesu oraz we wszystkich panelach eksperckich.
Prosimy o uzupełnienie pól poniżej, aby zarezerwować swoje miejsce podczas kongresu.
Kupując bilet na Kongres Polish Businesswoman Congress wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych przez Fundację Międzynarodowy Inkubator Kobiet Biznesu, z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa danych określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (dz. U. Nr 133 z 1997 r. z późniejszymi zmianami) oraz w innych przepisach. Dokonując rezerwacji miejsca zgadzamy się z warunkami regulaminu dostępnego w zakładce http://www.businesswomanlife.pl/congress/#Program i Regulamin