100% retail & fashion – pierwszy w Polsce convent marketingowy dla marek odzieżowych obuwniczych i bieliźnianych.
Po raz pierwszy w Polsce, w dniach 25-26 września 2014 w Sopocie odbędzie się konferencja dedykowana branży odzieżowej, obuwniczej i bieliźnianej. Poruszane tematy będą dotyczyć całego spectrum zarządzania marką „fashion”.
Wizerunek, strategia, komunikacja, showrooming, sesje zdjęciowe, kampanie promocyjne – to tylko kilka z wielu przykładów proponowanych i prezentowanych zagadnień. Najlepsze case study z rynku, marki o wyrazistym wizerunku, skuteczne narzędzia komunikacji, projekty marketingowe, trendy, e-commerce – wszystkie obszary dotyczące branży odzieży, obuwia i bielizny na jednej specjalistycznej konferencji „100% retail & fashion”.
Do grona prelegentów organizatorzy zaprosili największych fachowców od lat pracujących w branży retailu odzieżowego. Wśród wykładowców pojawią się między innymi: Krzysztof Śliwiński (dyrektor marketingu marki CCC), Tomasz Gardziewicz (dyrektor marketingu Simple), Joanna Kosman (Answear.com), szefowie marketingu młodzieżowych marek Sinsay i Cropp: Marta Ożóg-Orzegowska i Julian Chmielewski (LPP), przedstawiciele agencji fotograficznych (AFPhoto), agencji PR-owych (Personal PR), magazynów modowych (Glamour, Joy, Cosmopolitan), konsultanci Visual Merchandisingu (No ide art. Solutions) i marketingu dla marek odzieżowych (Only Brand) i wielu innych. Gościem specjalnym konferencji będzie finalista programu „Project Runway”, projektant – Jakub „JACOB” Birge.
Główną areną wydarzenia jest Sopot. Nie bez powodu wybrano właśnie to miasto, które kojarzy się nie tylko z wypoczynkiem, plażą i morzem, ale również z biznesem, sztuką, designem i modą. Hotel Sofitel Grand Sopot, w którym uczestnicy konferencji spędzą dwa dni, swoim charakterem będzie wspaniałym tłem dla znakomitych prelekcji dedykowanych branży odzieżowej i wykładów na temat najnowszych i najbardziej skutecznych rozwiązań. Warto również wspomnieć, że o artystyczną ekspozycję wydarzenia zadba największy w Polsce producent elementów witrynowych dla sieci handlowych – gdańska firma Van den Blocke, a firma REAL LINE MANNEQUINS zaprezentuje najnowsze trendy manekinów na świecie.
Więcej informacji na: www.retailandfashion.pl