2 dni Golden Marketing za nami
Przeczytasz w 2 minuty

2 dni Golden Marketing za nami

Dwa dni prelekcji, 22 prelegentów i ponad 200 uczestników – tak w liczbach prezentuje się Golden Marketing Conference, który 20 i 21 listopada odbył się w Katowicach, tym samym zamykając roczny tour konferencji po największych polskich miastach. Na scenie pojawili się eksperci w dziedzinie marketingu i designu m.in. Piotr Bucki, Monika Czaplicka, Zuzanna Skalska, Artur Jabłoński, Michał Pala, Patrycja Górecka-Butora czy Adrian Gamoń.

Pierwszy dzień zainicjowała prelekcja na temat empatycznego i etycznego marketingu. Później rozgorzała dyskusja o roli contentu w kampaniach i ich znaczeniu dla odbiorców, by zakończyć wystąpieniem, gdzie starano odpowiedzieć na pytanie „Google czy Facebook – kto ma rację?”. Po inspirujących prelekcjach uczestnicy mieli okazję kontynuować rozmowy w kuluarach podczas wine networkingu. Drugi dzień krążył wokół największych platform społecznościowych – Artur Jabłoński wygłosił godzinną prelekcję na temat optymalizacji budżetu na poziomie kampanii na Facebooku, Łukasz Dębski mówił jak skutecznie prowadzić Company Page na LinkedIn a Michał Pala z firmy jubilerskiej Tous oraz Patrycja Górecka-Butora skupili się na bardzo popularnym obecnie influencer marketingu, gdzie Instagam i You Tube odgrywa kluczową rolę.

To były dwa dni pełne merytorycznych wypowiedzi, dociekliwych pytań oraz inspirujących odpowiedzi. Największa konferencja marketingowa na Śląsku wzbudziła apetyt na więcej nie tylko wśród uczestników ale też organizatorów.

Doskonałą okazją by kontynuować i rozszerzyć tematy poruszone w Katowicach będzie poznańska edycja Golden Marketing Conference. Wydarzenie, które blisko 900 uczestników, pozwoli na jeszcze większe zgłębianie tak rozległej dziedziny jaką jest marketing. Na scenie Poznań Congress Center swoimi spostrzeżeniami podzielą się m.in. Katarzyna Turowski Paliwoda – Head of Business Central&Eastern Europe at Facebook, Angelika Jeżewska – marketing specialist i brand expert w Lenovo Polska czy Arkadiusz Łoś – Brand Consulting & CI Director w Dragon Rouge.

2 dni Golden Marketing za nami

2 dni Golden Marketing za nami

Więcej informacji dostępne na stronie: https://goldenmarketing.pl/poznan/

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Proszę wpisać nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z linkiem do ustawienia nowego hasła.