GRUPA UNITY WYCHODZI NA RYNKI ZAGRANICZNE Z NOWĄ MARKĄ – INTRATIC
Jeden z największych dostawców IT dla e-biznesu – Grupa Unity, wydziela ze swojej oferty kompetencje oparte o technologie Microsoft. Nowo powstała marka – Intratic, będzie wspierać klientów poprzez wdrażanie rozwiązań usprawniających wewnętrzne procesy w firmach zarówno w kraju, jak i za granicą.
Specjaliści Intratic tworzą systemy cyfrowego środowiska pracy, w tym wdrożenia wspierające komunikację, pracę grupową, zarządzanie obiegiem dokumentów i wiedzą już od ponad 10 lat. Wśród klientów firmy są takie marki jak Skoda, Allianz, Carrefour, Mostostal, EFL, BZ WBK czy VB Leasing.
– Rynek dla tych rozwiązań w Polsce i na świecie stale rośnie. Nasza przewaga nad konkurencją to kompleksowe podejście, które uwzględnia zarówno badania UX, analizę systemową, wdrożenie i utrzymanie systemu. Wyróżnia nas doświadczenie i wiedza w zakresie wykorzystania narzędzi digital workplace, które przez ostatnią dekadę udało się nam zgromadzić w czasie realizacji projektów dla rynkowych liderów – wyjaśnia Grzegorz Rudno-Rudziński, odpowiedzialny za nową markę z ramienia zarządu Prezes Grupy Unity.
W ofercie Intratic znajdują się przede wszystkim usługi wdrożeniowe oparte o podejście User Centric Design, w tym wdrożenia systemów workflow oraz document management z wykorzystaniem technologii SharePoint oraz Nintex, projekty omnichannel, a także aplikacje dedykowane oparte o technologię .NET. Eksperci wspierają klientów także poprzez konsulting oraz badania UX.
Metodyka wdrożenia systemów Intratic jest zawsze dostosowywana do wymagań klienta, oczekiwanych rezultatów oraz kontekstu projektu. Firma dysponuje Project Managerami posiadającymi certyfikację PMP (Project Management Professional) oraz certyfikowanymi Scrum Masterami (z certyfikacją PSM (Professional Scrum Master).
Firma ma już doświadczenie we wdrożeniach oraz konsultingu dla międzynarodowych firm i korporacji. Obecnie specjaliści Intratic wspierają Swiss Re – drugie pod względem wielkości towarzystwo reasekuracyjne na świecie – w stworzeniu dla pracowników firmy nowoczesnego środowiska dzielenia się informacjami, automatyzacji wybranych procesów biznesowych oraz zarządzania dokumentami w zespołach i projektach.
www.intratic.eu
INTRATIC
Specjaliści Intratic projektują i wdrażają narzędzia wspierające komunikację, pracę grupową, zarządzanie obiegiem dokumentów i wiedzą już od ponad 10 lat, bazując przy tym na technologii Microsoft oraz Nintex. Kompleksowa oferta firmy zawiera także projekty omnichannel oraz aplikacje dedykowane oparte o technologię .NET., a także konsulting i badania UX.
Rozwiązania Intratic wyróżnia podejście User Centric Design. Projekty firmy oparte są na doświadczeniu, jakie nabyli w trakcie wieloletniej współpracy z takimi firmami jak Skoda, Allianz czy Carrefour. Intratic jest marką Grupy Unity.
GRUPA UNITY
Jest jednym z największych dostawców IT dla e-biznesu w Polsce. Swoich Klientów wspiera poprzez dostarczanie im narzędzi wspierających wielokanałową sprzedaż i dystrybucję, rozwiązań usprawniających procesy w środowisku pracy, a także wdrażanie i integrację dedykowanego oprogramowania. Oferta Grupy obejmuje również kompleksową obsługę z zakresu marketingu konwersji, nastawionego na osiąganie biznesowych celów Klienta.
Firma ma na koncie blisko 50 wdrożeń e-commerce oraz ponad 200 z zakresu e-marketingu i e-biznesu. Możemy pochwalić się zatrudnieniem na poziomie 200 osób, pracą z 3 lokalizacji (Kraków, Wrocław, Poznań) przy polskich i zagranicznych realizacjach. Grupa Unity od lat współpracuje z liderami w swoich branżach, w tym takimi markami jak RTV Euro AGD, Marketing Investment Group, AGORA, Leroy Merlin, AB , 4Faces czy Top Secret.