Warsaw Fashion Store to nowa koncepcja targów mody niezależnej, która swoją premierę będzie miała na wiosnę 2016 roku. W ostatni weekend kalendarzowej zimy mieszkańcy stolicy będą mieli okazję odświeżyć swoje garderoby. Czy muszą udawać się w tym celu do dużego centrum handlowego? Kupować jak zwykle w sieciowych sklepach? Nie, wystarczy znaleźć czas na odwiedzenie PGE Narodowego w dniach 19-20 marca 2016 r.
WFS na dwa dni stanie się największym sklepem ze starannie wyselekcjonowanymi polskimi markami niezależnej branży odzieżowej. W ofercie znajdą się ubiory, dodatki, biżuteria, akcesoria, buty, kosmetyki i wiele innych niespodzianek z zakresu mody, stylu życia i trendów żywieniowych.
W komfortowej dwupoziomowej przestrzeni handlowej PGE Narodowego zagości 200 marek, podzielonych na specjalne strefy tematyczne. Dodatkowo będzie można skorzystać z darmowych porad stylistów, smacznie zjeść i spędzić miło czas z rodziną.
W komfortowej dwupoziomowej przestrzeni handlowej PGE Narodowego zagości 200 marek, podzielonych na specjalne strefy tematyczne. Dodatkowo będzie można skorzystać z darmowych porad stylistów, smacznie zjeść i spędzić miło czas z rodziną.
Celem organizatorów jest stworzenie komfortowego miejsca do zakupów mody niezależnej. WFS nie będzie odbiegał organizacją i elegancją od najlepszych wzorców handlowych, a stanie się również platformą wymiany kontaktów i informacji o trendach. Równie ważnym zadaniem jest promocja polskich projektantów, artystów i producentów. Targi są odpowiedzią na brak imprez o wysokim poziomie organizacyjnym, które jednocześnie będą dostępne dla szerokiego grona wystawców. Zadbano również o to, aby przy zaoferowaniu wysokiej jakości obsługi na WFS pojawili się wystawcy z każdego poziomu cenowego.
Organizatorzy stawiają na szeroki dostęp producentów do klienta docelowego. Warsaw Fashion Store ma ambicje stać się cyklicznym wydarzeniem, na trwałe wpisanym w kalendarz wydarzeń z zakresu mody na terenie Warszawy.