Otoczenie biznesowe prowadzonej działalności gospodarczej jest dziś bardzo złożone. Promocja i Public Relations są nieodłącznym elementem rozwoju i istnienia firm. Niestety często są one wynikiem wcześniejszych błędów popełnianych przez właścicieli lub osoby odpowiedzialne za budowanie marki. Wobec tego szczególnie aktualne staje się pytanie, jak zaplanować promocję i strategię komunikacji, żeby dotrzeć do klienta końcowego z ofertą, produktem, który generuje firma.
To właśnie PROMOCJA będzie tematem przewodnim kolejnego spotkania Fundacji Twoja Inicjatywa! oraz Tax Care z cyklu „12 KROKÓW do SUKCESU”, które odbędzie się 10 marca 2016 roku w Hotelu Scandic. Po raz kolejny przedsiębiorcy z Wrocławia będą mogli uczestniczyć w spotkaniu, a do sukcesu poprowadzi ich tym razem m.in. Tomasz Kammel.
Poruszone zostaną kwestie budowania rozpoznawalności marki na rynku oraz jej wpływ na decyzję końcową klientów przy wyborze usługi czy produktu. Maciej Lewiński z firmy iSurvival opowie o skutecznym posługiwaniu się marketingiem online. Dzięki Jego wiedzy, uczestnicy dowiedzą się jak planować działania strategiczne w internecie aby osiągnąć wizerunkowe i sprzedażowe cele biznesowe. Będą wiedzieli co zrobić, aby zbudować zaufanie wokół marki , co tylko na pozór wydaje się rzeczą łatwą. Mnóstwo hejtów internetowych może spotkać każdego, kto założy niewłaściwie chociażby profil firmowy na Facebooku. O tym co zrobić, aby nie mieć problemów w komunikacji online powie właśnie Maciej Lewiński.
Natomiast Magda Kowalska, właścicielka Gabinetu Luster zainteresuje słuchaczy tematem reklamy i zaprezentuje sposoby określenia tożsamości swojej marki w celu zbudowania rozpoznawalnego brand ’u na rynku. To dzięki odpowiedniemu przekazowi klient dostrzeże markę, którą zawsze można pokazać minimum na 2 płaszczyznach: za pomocą reklamy oraz za pomocą narzędzi PR i komunikacji bezpośrednio z konsumentem. O tym nie popełnianiu błędów w komunikacji i budowaniu relacji z mediami powie Joanna Staniszewska, właścicielka firmy You’ll. Przedstawi moc Public Relations w małej firmie bazując na osobistych doświadczeniach przedsiębiorcy i jednocześnie zaprezentuje sukces osiągnięty właśnie dzięki działaniom PR. Opowie o narzędziach oraz technikach z jakich może skorzystać każdy przyszły przedsiębiorca, aby być rozpoznawalnym na swoim rynku lokalnym, w mieście czy regionie. Niektóre rozwiązania są bardzo proste, inne wymagają odrobiny odwagi czy wiary w siebie. Warto posłuchać i spróbować wdrożyć je w życie.
Po kilku godzinach warsztatów punktem kulminacyjnym spotkania będzie przekaz motywacyjny znanego i cenionego prezentera telewizyjnego – Tomasza Kammela, który jest nie tylko dziennikarzem, ale także założycielem Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce i Członkiem Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.
Tomasz Kammel będzie mówił o wielkiej sile jaką daje wiara w siebie. O marzeniach i pasjach, które trzeba nauczyć się spełniać. W niekonwencjonalny i pogodny sposób pokaże uczestnikom jak obudzić w sobie energię do działania. Uświadomi każdemu, że „Chcieć to znaczy Móc” i że ograniczenia wynikają głównie z naszego sposobu myślenia i działania. Wystarczy w odpowiedni sposób zaplanować aktywności i możemy osiągnąć znacznie więcej, niż jesteśmy w stanie uwierzyć.
Każdy kto weźmie udział w spotkaniu „12 KROKÓW do SUKCESU” otrzyma:
- Udział w warsztatach merytoryczno-motywacyjnych
- Książka „To Twoja Firma”
- Materiały szkoleniowe
- Przerwy kawowe
- Lunch
- Możliwość porozmawiania z prelegentami
Zapraszamy na stronę www.12krokowdosukcesu.pl i zachęcamy już dziś do rejestracji na poszczególne spotkania według harmonogramu wydarzenia.