Barbie wkracza w sezon jesienny z kolejną dawką modowych inspiracji. Wraz z nową polską marką Fash prezentuje wyjątkową kolekcję dla kobiet i dziewczynek, sygnowaną logo i wizerunkiem najsłynniejszej lalki świata. Wśród wysokiej jakości ubrań casualowych, znalazły się dresowe sukienki, bluzy, t-shirty oraz oversize’owe swetry inspirowane Barbie. Nowa kolekcja to propozycja zarówno dla wszystkich kobiet, które lubią bawić się modą, jak również dla małych fanek światowej ikony stylu.
Fash to nowa marka na polskim rynku odzieżowym stworzona z pasji do mody oraz sentymentu do kultowych bohaterów. W pierwszej kolekcji nie mogło zatem zabraknąć modeli z wizerunkiem kultowej postaci, zarówno dla kobiet jak i małych dziewczynek – lalki Barbie.
Efektem kolaboracji jest linia ubrań dedykowanych ikonie popkultury, na których widnieje wizerunek Barbie oraz printy i naszywki inspirowane logiem kultowej bohaterki. Kolekcja utrzymana jest w klasycznych, stonowanych barwach z wyrazistymi akcentami i kobiecymi dodatkami. Nie zabrakło jednak kilku barwnych modeli, m.in. w ulubionym kolorze najsłynniejszej lalki świata – różowym.
Ubrania dla dziewczynek dostępne są w rozmiarach od 104 do 140 cm wzrostu. Kolekcję stworzono w całości w Polsce, dbając o każdy szczegół i z wykorzystaniem najlepszych materiałów.
Najnowsza kolekcja Fash we współpracy z Barbie dostępna jest w sklepie online www.fash.com.pl.
O firmie Mattel
Mattel jest firmą, która poprzez swoje produkty inspiruje rozwój wyobraźni u dzieci. Naszą misją jest bycie uznanym na całym świecie liderem w dziedzinie zabawy, nauki i rozwoju. Portfolio Mattel obejmuje między innymi takie globalne marki, jak American Girl®, Barbie®, Fisher-Price®, Hot Wheels®, Monster High® oraz Tomek i Przyjaciele™. Mattel tworzy także liczne kolekcje i produkty we współpracy z wiodącymi firmami z branży rozrywkowej i technologicznej. Mattel zatrudnia około 32 000 pracowników na całym świecie i działa w 40 krajach i terytoriach, sprzedając swoje produkty w ponad 150 krajach. Odwiedź nas na www.mattel.com.