Indywidualizm, pewność siebie, własny styl. I oczywiście modne, autentyczne fryzury do noszenia na co dzień, które idealnie odzwierciedlają osobowość. Tak w 2018 roku Schwarzkopf świętuje 120-lecie marki.
– #CREATEYOURSTYLE to przede wszystkim indywidualizm i wolność w wyrażaniu siebie – mówi Karolina Markiewicz-Kuskowska, Dyrektor Marketingu Henkel Beauty Care. – Jako Schwarzkopf inspirujemy do tego, by bawić się stylem, bo każdy z nas jest inny. Do współpracy przy kampanii #CREATEYOURSTYLE zaprosiliśmy ludzi o niepokornych osobowościach, którzy udowodnili, że mają odwagę postawić na swoim. Dlatego właśnie wybór Zuzy i Rafała był naturalny.
Zuza Kołodziejczyk i Rafał Maślak znaleźli się w wąskim gronie SCHWARZKOPFcreators, ambasadorów marki Schwarzkopf na świecie, i reprezentowali Polskę na oficjalnym wydarzeniu celebrującym 120 lat marki w Berlinie.
Zuza Kołodziejczyk jest modelką, zwyciężczynią trzeciej edycji programu Top model – zostań modelką. W wolnym czasie podróżuje i wspiera akcje charytatywne. Rafał Maślak zasłynął jako Mister Poland International 2014, jest modelem, osobowością telewizyjną i gwiazdą mediów społecznościowych.
– Mam do Schwarzkopf ogromny sentyment, bo produkty z czarną główką od zawsze były w moim rodzinnym domu. Cieszę się, że mogę być ambasadorką marki, której szamponem babcia myła mi włosy, gdy byłam jeszcze małą dziewczynką – mówi Zuza Kołodziejczyk. – Każdy z nas jest inny, ma inny bagaż doświadczeń, inne marzenia. Chcę inspirować ludzi do eksperymentowania, poszukiwania nowych rozwiązań. To czysta frajda, a jeśli chodzi o włosy, Schwarzkopf daje do tego najlepsze narzędzia.
– Chciałbym zachęcić wszystkich do bycia sobą i wyrażania siebie, bez względu na to skąd pochodzimy i jak oceniają nas inni. Współpraca ze Schwarzkopf to dla mnie nie tylko niezwykłe wyróżnienie, ale i wyzwanie – przyznaje Rafał Maślak. – Zadbane włosy to nasza wizytówka, dlatego wspólny projekt z liderem w tej dziedzinie stanowi wspaniałe źródło inspiracji.
Zuza i Rafał aktywnie wspierają kampanie Schwarzkopf w mediach społecznościowych, a także jako ambasadorzy lokalni reprezentują Polskę w ramach inicjatyw globalnych. Wizerunek Zuzy dodatkowo wspierał pierwszą falę kampanii #CREATEYOURSTYLE – zarówno online, jak i w prasie oraz na materiałach reklamowych w punktach sprzedaży. Świętując 120 urodziny, Schwarzkopf przekazuje wszystkim jedną myśl – nie krępuj się, bądź sobą i … wyraź swój styl!