- Jesteś projektantem mody?
- Albo blogerem?
- A może pracujesz w branży modowej?
- Albo jesteś właścicielem sklepu?
Jeśli na któreś z pytań odpowiedziałeś twierdząco, to masz pewność, że
TA KONFERENCJA JEST WŁAŚNIE DLA CIEBIE!
5 lipca w Warszawie spotkają się eksperci modowego świata
Nie zwlekaj! Nawiąż nowe kontakty! Skorzystaj z rad doświadczonych osób z branży modowej, podczas VIII edycji konferencji:
„Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fashion
Ilość miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Baw się tworząc markę i rozwijając jej pozycję! Poznaj nowe technologie!
Podczas konferencji Bartosz Paczyński, Prezes Content Hero poprowadzi warsztat – „Lowcostowe” techniki sprzedaży i promocji w branży fashion”
Zagadnienia:
- Najskuteczniejsze techniki niskobudżetowej promocji w Internecie
- Skuteczne techniki sprzedażowe i promocyjne
- Bezpłatne i płatne (lecz tanie) narzędzia służące do promocji marek, sklepów i produktów jak również narzędzia analityczne
- Działania promocyjne z wykorzystaniem sieci Google, Facebook, Instagram
- Programy rozliczane za sprzedaż w modelu CPS
Ponadto w programie m.in.:
- Mirosław Skwarek – Dyrektor Marketingu w GetAll.pl, autor bloga PerswazjaWSprzedaz.pl, „7 gotowych pomysłów na zwiększenie sprzedaży w branży fashion za pomocą botów na Facebooku”
- Marcin Osman – Prezes Zarządu,OSM Consult Sp. z o.o., „Jak zaistnieć z marką w social mediach”
- Jadwiga Janik – Fashion50+ „50plus, ważni odbiorcy mody”
(Podczas prelekcji omówione zostaną: - oczekiwania osób 50plus w stosunku do branży modowej
- oferta marek modowych, lub jej brak, dla kobiet i mężczyzn 50plus
- czego najbardziej w ofercie marek modowych brakuje kobietom 50plus
- obsługa sklepów i salonów mody
- zakupy w Internecie przez osoby 50plus
- reklama w Internecie skierowana do 50plus.)
- Aleksandra Koclejda – online marketing specialist, Domodi sp. z o.o., „Zapomniane źródła promocji on-line, które pomoga Ci rosnąć”. Marketing internetowy to już nie tylko Google Adwords oraz Facebook Ads.Prelegentka podczas wystąpienia opowie o tym jak dynamicznie zmienia się rynek reklamowy, gdzie szukać możliwości do wzrostu biznesu i jak je wykorzystać. Dzięki prezentacji dowiecie się:
- w jaki sposób reklamować się w serwisach informacyjnych,
- na jakie dane zwracać uwagę i jak je analizować
- jakie korzyści mogą nam przynieść duże portale o tematyce ogólnej)
- Krzysztof Bitel – Dyrektor ds. Jakości, IT i inwestycji logistycznej w Gino Rossi S.A, „Logistyka E-com w branży modowej ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania zwrotem.”(Podczas przezentacji zostaną omówione następujące zagadnienia
- Zaimplementowanie kontroli jakości w proces logistyczny
- Porównanie logistyki własnej kontra outsourcing
- Skrócenie łańcucha dostawRola systemów IT w procesie)
Do udziału zapraszamy:
- właścicieli i menedżerów sklepów internetowych
- właścicieli sklepów tradycyjnych, planujących wejście na rynek internetowy
- osoby odpowiedzialne za rozwój oraz strategię e-commerce
- szefów działów marketingu, sprzedaży i obsługi Klienta
- osoby poszukujące nowych kanałów pozyskania Klienta
- projektantów mody
- blogerów
- start’upowców z branży modowej
Miejsce: Centrum Bankowo- Finansowe Nowy Świat, ul. Nowy Świat 6/12, Warszawa
Czas trwania: 09.00 – 15.00
Informacje o konferencji możesz śledzić na bieżąco na naszym Instagramie (@pirb_instytut) oraz FB->> KLIKAJ TU