MARKA FOREO trafia do 36 mln klientów i zakłada, że do końca roku 1% ludności na świecie będzie korzystało z urządzeń FOREO.
Dalia Fernandez, kierownik ds. Rozwoju produktu w Instytucie FOREO, informuje, że urządzenie LUNA zmieniło sposób postrzegania na sposób oczyszczanie skóry, który jest kluczowy i zwrócił uwagę branży kosmetycznej. Kiedy w 2013 roku powstała marka FOREO wraz
z wprowadzeniem LUNY, nie zaprezentowała wtedy jedynie nowego produktu, a zupełnie nowy sposób jej oczyszczania, który wykorzystuje technologię w urządzeniach przeznaczonych do użytku codziennego. Ludzie jak dotąd tego nie widzieli. W zaledwie trzy lata później jedna LUNA sprzedawała się na 3 sekundy, a w 2019 roku sprzedawaliśmy jedną LUNĘ na 2 sekundy, co świadczy o znaczącym zainteresowaniu marką. Jeśli ta tendencja utrzyma się, zakładamy, że do końca roku 1% światowej populacji będzie miało technologię FOREO na półce
w łazience.
Powyższe dane mogą świadczyć o tym, że już niedługo FOREO dołączy do światowych potęg skupiających ogromną część populacji w tym:
Apple: 9,4% populacji świata używa Apple
Coca Cola: 3,1% populacji świata pije produkty Coca Cola
Facebook: 29% świata korzysta z aplikacji (około 2,2 miliarda)
Netflix: 37% (użytkowników Internetu na świecie) korzysta z Netflix
Ludzie pokochali urządzenia FOREO i jej zaawansowane technologie, które stały się także ulubieńcami gwiazd i spotrtowców. Chrissy Teigen, Miley Cyrus, Victoria Beckham, Venus Williams, and Kim Kardashian West nie szukają innych rozwiązań, gdyż LUNA zapewnia im gładką i promienną cerę oraz optymalne oczyszczenie. A UFO dostarcza przyjemności
w domowym zaciszu.