Styczeń to jeden z najciekawszych miesięcy w modzie. To właśnie teraz luksusowe marki prezentują najnowsze kolekcje w ramach światowych fashion weeków w Paryżu, Mediolanie czy Londynie. Moliera2.com wkracza w niego z kampanią outdoorową na wielkim formacie, do której zdjęcia wykonała jedna z najbardziej rozchwytywanych w Polsce fotografek Marta Wojtal. Przykuwające wzrok fotografie z udziałem utalentowanej modelki Julii Suryś, to chęć zainspirowania kobiet
i zachęta do eksperymentowania z własnym stylem.
Nowa kampania to spotkanie najgorętszych trendów wprost ze światowych stolic mody z kobiecością. To odwaga, przebojowość i nieszablonowość.
W najnowszej kampanii podkreślamy, że każda kobieta jest niezwykła! Dzięki wewnętrznej sile i pewności siebie jest w stanie inspirować innych. Moda to nadzwyczajna przestrzeń, dzięki której każda z nas może wyrażać własne ja, podkreślać swoją indywidualność. Tworząc tę kampanię nawiązaliśmy współpracę z kobietami, które na co dzień inspirują swoją osobowością i stylem – niezwykle charyzmatyczną fotografką Martą Wojtal, modelką o wielu talentach Julią Suryś oraz innymi świetnymi osobowościami. Efektem są zdjęcia, które udowadniają, że każda
z nas jest wyjątkowa na swój własny sposób – mówi Maria Fus, Marketing & PR Director Moliera2.com
Moliera2.com chce również inspirować kobiety do eksperymentowania ze stylem. W tym sezonie czarny top z kokardą Self-Portrait łączy się ze skórzanymi spodniami Alexandre Vauthier oraz metalicznymi botkami Off-White tworząc wyrazisty look. Kobietom podążającym za obecnymi trendami z pewnością przypadnie do gustu czarna sukienka mini T-Dress. Zestawiona ze srebrną torebką z kryształami Benedetta Bruzziches oraz szpilkami z kokardami Mach & Mach stworzą oryginalną stylizację karnawałową.
Zdjęcia wizerunkowe do najnowszej kampanii, w której udział wzięła modelka Julia Suryś, zostały wykonane przez fotografkę Martę Wojtal, która w swojej twórczości doskonale łączy modę z artyzmem. Dzięki niezaprzeczalnemu talentowi, efekty pracy Marty mogliśmy podziwiać w najpopularniejszych magazynach w Polsce. Wykonana przez nią sesja zdjęciowa została utrzymana między innymi w czarno-białej estetyce, która oddaje hołd latom 90. To właśnie wtedy światowi twórcy tacy jak Peter Lindbergh czy Patrick Demarchelier pokazywali kobiety odważne, przebojowe i świadome własnych możliwości.
Wraz z początkiem stycznia br. kampania wizerunkowa Moliera2.com została zaprezentowana w formie reklamy zewnętrznej w kilkudziesięciu kluczowych lokalizacjach w całej Polsce m.in. w: Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu czy Bydgoszczy. Kampania idealnie wpisała się w tkankę miejską za sprawą nośników wielkoformatowych firmy Braughman Group Media.
Kampania zdjęciowa:
Zdjęcia – Marta Wojtal / Freedom
Booking i koordynacja projektu – Tomasz Lasek / Freedom
Koncepcja artystyczna – Aleksandra Szol, Moliera2.com
Stylizacje – Aleksandra Radkowska, Moliera2.com
Creative Consultant – Paulina Suszek, Moliera2.com
Makijaż/ włosy – Aneta Kacprzak/ Kasia Brzezińska