Mimo, że pogoda jest typowo letnia i wakacyjna, tak naprawdę wciąż trwa wiosna. Dlatego marka Pewien Pan ma przyjemność zaprezentować kampanię najnowszej kolekcji na sezon wiosna-lato 2021. Na zdjęciach z sesji można zobaczyć stylizacje stanowiące połączenie ponadczasowej klasyki z odrobiną nonszalancji i artystyczną duszą. To esencja męskiego stylu godnego współczesnych dandysów, dla których ubrania tworzy marka Pewien Pan.
Pewien Pan – kto to taki?
Założycielowi marki Pewien Pan, Marcinowi Bogusławskiemu, moda męska towarzyszy przez całe życie. Wcześniej pracował dla znanych firm
odzieżowych, w których jako krawiec i konstruktor odzieży tworzył eleganckie ubrania męskie. Własną markę założył w roku 2009 i tuż po stworzeniu to właśnie sklep Pewienpan.pl był pierwszym w Polsce sklepem online z klasycznymi akcesoriami dla mężczyzn. Marka się rozwija i dziś, po ponad dziesięciu latach istnienia, obok sklepu internetowego z elegancką odzieżą męską posiada dwa butiki stacjonarne oraz atelier krawieckie. Jej siedziba i butiki, niezmiennie pozostają w Łodzi, z której wywodzi się firma.
Katalog produktów dostępnych w ofercie marki sprawia, że mężczyźni mogą ubrać się od stóp do głów. Dotyczy to zarówno oferty eleganckiej, jak i rozszerzającej się casualowej. Dodatkowo poza gotowymi ubraniami, panowie mogą w atelier Bogusławski uszyć na miarę garnitury czy koszule swoich marzeń. Pewien Pan stawia na modę tworzoną w trybie slow i szycie ręczne. Garnitury szyte są w pracowni mieszczącej się w atelier, natomiast ubrania z kolekcji casualowej powstają w zaprzyjaźnionych niewielkich polskich fabrykach. Twórca marki wie jak ważne jest bycie fair w stosunku do klientów i wierzy, że prawdziwe rękodzieło i najwyższa jakość to ponadczasowe wartości. Skutkuje to dobrze prosperującą już od ponad dziesięciu lat i rozwijającą się firmą, do której mężczyźni chcą wracać, stając się przyjaciółmi marki.
Jaki jest Pewien Pan w tym sezonie?
W sezonie wiosna-lato 2021 twórcy kampanii Pewien Pan zdecydowali się pokazać klasyczne, ponadczasowe i uniwersalne ubrania w nowej odsłonie. Postanowili pokazać Pewnego Pana nie tylko w eleganckim wydaniu i garniturach szytych na miarę, ale też zupełnie nowych dla marki stylizacjach. Stylizacje te, mimo, że proste, nie są klasyczne. Ubrania zestawiono tak, aby tworzyły wizerunek mężczyzny męskiego, ale też wrażliwego, szykownego, ale też z nutką nonszalancji. W kampanii widzimy więc mężczyznę, który łączy w sobie siłę i wyrzeźbioną sylwetkę, z duszą artysty i ciekawym wizerunkiem własnym. Twórcy marki chcieli w ten sposób pokazać, że poprzez delikatne zmiany stylizacji, w ubraniach Pewien Pan doskonale będą się czuli i wyglądali naprawdę różnorodni mężczyźni, a nawet bardzo prosty element ubrania stanowiący bazę męskiej szafy w odpowiednim zestawieniu podkreśli osobowość i doda modowego sznytu każdemu mężczyźnie. Tłem kampanii stała się łódzka Akademia Sztuk Pięknych, dodając kampanii niezwykłego klimatu.
Jak wygląda kolekcja Pewien Pan?
Kolekcja na sezon wiosna-lato składa się z ubrań, stanowiących bazę szafy stylowego mężczyzny dbającego o najwyższą jakość tego, co na siebie zakłada. To uniwersalne i ponadczasowe klasyki mody, które są w niej od dawna i będą na długo. Granatowy garnitur Sartoria – nie ma chyba bardziej uniwersalnego modelu niż właśnie ten w odcieniu granatu. Perfekcyjnie skrojone koszule – konik marki Pewien Pan – zarówno te o klasycznych krojach, jak i nowe wariacje np. o fasonie koszulki polo, spodnie typu chino ale także super modne modele z wysokim stanem i zaszewkami, swetry w serek i pod szyję, kamizelki – eleganckie ale też miękkie swetrowe. Do tego oczywiście dodatki – krawaty, fulary, lekkie szaliki, szelki i dobre skórzane buty. Te klasyczne fasony ubrań wyróżniają najwyższej jakości materiały, z których zostały wykonane. Stuprocentowa wełna i kaszmir swetrów oraz kamizelek, stuprocentowa bawełna i len koszul, również spodnie uszyto wyłącznie z naturalnej wełny i bawełny. Wszystkie materiały pochodzą z włoskich fabryk, a ubrania szyte są w Polsce przez prawdziwych wykształconych krawców, posiadających wieloletnie doświadczenie. Dzięki temu mamy pewność, że ubrania z metką Pewien Pan to te, w których klasyczny design, który kochamy i do którego wracamy łączy się z najwyższą jakością, dającą ubraniom długie życie.
Pewien Pan to stylowy pan. Wie, że dobry styl to odzwierciedlenie ciekawej osobowości, szacunku do drugiego człowieka, dbałości o środowisko. Wybiera więc ubrania, które nie ulegają sezonowym modom, jednak pokazuje jak te klasyki męskiego stylu mogą nie być nudne, stylizując je niebanalnie. Pewien Pan to esencja szyku w codziennej odsłonie.
Twórcy kampanii:
Produkcja – Businessland
Zdjęcia – Magdalena Michalak
Koncepcja i stylizacja – Maciej Majzner
Model – Adam Bilewicz – Xmanagement
Fryzura i makijaż – Katarzyna Cynkier
Miejsce – Akademia Sztuk Pięknych w Łodzi