Tłumy gwiazd przybyły na event obuwniczej, niemieckiej marki Caprice, który na stałe wpisał się kalendarz jesiennych premier modowych i wydarzeń towarzyskich stolicy. Nie da się ukryć, że Caprice zyskuje coraz więcej zwolenniczek, które cenią komfort, ponadczasową klasykę, ale również chcą być w modowych trendach. 8 września w luksusowych wnętrzach hotelu Belotto odbyła się długo oczekiwana prezentacja kolekcji na sezon jesień/zima/2022/2023. „Do tej pory byliśmy znani jako producent klasycznych modeli z systemami technologicznymi. Tym bardziej cieszymy się, że możemy zaskakiwać nasze klientki zróżnicowanymi i odważnymi propozycjami, jak chociażby kosmiczne modele. Oczywiście cały czas pracujemy nad systemami, ułatwiającymi komfort użytkowania, a więc nad amortyzacją i klimatyzacją” – przyznał Dariusz Żabiński, Dyrektor Przedstawicielstwa Caprice w Polsce i na Litwie.
„Jestem już piąty sezon z Caprice i bardzo się cieszę, że współpracuję z odpowiedzialną marką, która w dużej mierze korzysta z recyklingu. Coraz częściej marka sięga po trendy, stawia na modowe szaleństwo i zaskakuje połączeniem ciekawego designu z takimi cechami użytkowymi, jak lekkość i komfort noszenia” – dodała ambasadorka Caprice, Ada Fijał.
Marka z motylkiem w logo wpisuje się w obowiązujące trendy i coraz odważniej czerpie ze światowych trendów, proponując chociażby mokasyny na grubej podeszwie, pikowane śniegowce, modele w militarnym stylu, sztyblety, czy sportowe modele. W kolorystyce odnajdziemy wyraźne inspiracje naturą wpisujące się w nadchodzącą porę roku; od brązów, beży, khaki, po złoto i najmodniejszy burgund.
„Na evencie Caprice jestem po raz pierwszy, natomiast słyszałam dużo dobrego od kobiet, które tu wracają. Po wszystkich rozmowach stwierdzam, że wspólnym mianownikiem dla tych butów jest wygoda! Buty zawsze stanowiły integralną część mnie, z uwagi na taniec (…). Moje nogi są warte milion dolarów i wybieram te modele, które są dla mnie najlepsze! Jestem Calineczką , stąd najczęściej wybieram buty na koturnie i obcasie i takie modele odnalazłam w najnowszej kolekcji” – powiedziała Edyta Herbuś.
– Marka Caprice to wyjątkowa jakość i niemiecka precyzja. Wybrałam genialne pikowane buty, z grubą podeszwą i suwakiem, który ułatwia wkładanie, a dodatkowo ma specjalną gumkę, która zabezpiecza przed śniegiem. Kocham ciężkie mocne buty, które robią look!” – powiedziała Marcelina Zawadzka.
„Jeśli nie wiem, co mam założyć, to zaglądam na Instagram Ady i wiem, co się nosi! Najbardziej przydają mi się buty sceniczne, na obcasie, dlatego wybrałam bordowe czółenka z piękną, klasyczną klamrą. Drugie buty, które upolowałam to kozaki na płaskiej podeszwie, które mają idealną długość i są przed kolano. Przy moim wzroście to bardzo ważne” – wskazywała Katarzyna Pakosińska.
„Jestem szczęśliwa, że mogłam tu przyjść i obie z córką jesteśmy zachwycone tymi propozycjami. Caprice oferuje spectrum możliwości, modeli i każdy znajdzie coś dla siebie. Przyznam, że chciałabym mieć je wszystkie!” – dodała Adriana Biedrzyńska.
Na premierze kolekcji Caprice pojawiły się: Adriana Biedrzyńska, Michalina Robakiewicz, Katarzyna Pakosińska, Edyta Herbuś, Marcelina Zawadzka, Olga Bończyk, Anna Guzik, Lidia Popiel, Martyna Kliszewska, Jakub Przebindowski, Monika Mazur, Karolina Pilarczyk, Michalina Sosna, Magdalena Steczkowska, Katarzyna Bonda, Monika Richardson, Anna Głogowska, Katarzyna Kwiatkowska, Anna Zejdler, Aleksandra Kostka, Urszula Dudziak, Mika Urbaniak, Agnieszka Mrozińska, Anna Samusionek, Anna Powierza, Milena Sadowska, Tomasz Jacyków, Justyna Sieniawska, Anna Korcz, Kasia Zdanowicz, Eliza Gwiazda, Wiganna Papina.