Sprawna obsługa klienta to jedna z dróg prowadzących do sukcesu firmy. Wielokanałowa komunikacja pozwala na szybkie rozwiązywanie problemów użytkowników i odpowiadanie na ich potrzeby. Niestety nie zawsze jest to łatwe. Internauci często kontaktują się w niecodziennych godzinach, a uruchomienie całodobowej infolinii to kosztowne przedsięwzięcie.
Istnieje jednak alternatywa – chat bot AI. To narzędzie, które łatwo dostosowuje się do każdego typu działalności. Przynosi oszczędności, odciąża pracowników i prowadzi do wyraźnego wzrostu sprzedaży. Wszystko to sprawia, że decyduje się na nie coraz więcej globalnych marek.
Jak wygląda obsługa klienta z użyciem chat bota?
Chat bot od InteliWISE to inteligentne rozwiązanie korzystające z najnowocześniejszych technologii. Wystarczy tylko, że wejdziesz na stronę inteliwise.com/pl/chatbot/, by zamówić go do swojej firmy. Opiera się na AI i służy do prowadzenia czatu z klientami. Dzięki umiejętności trenowania jest w stanie skutecznie zastąpić w wielu sytuacjach sprzedawcę lub konsultanta. Służy do automatyzacji obsługi klienta, dzięki czemu korzystają z niego m.in.:
- e-sklepy,
- usługodawcy działający online,
- ubezpieczyciele,
- banki.
To nowoczesne rozwiązanie działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Przyniesie Twojej firmie znaczne oszczędności, nie wydasz bowiem dużych kwot na zatrudnienie dodatkowych pracowników. Zmniejsza obciążenie formularzy i infolinii, minimalizując koszt rozwiązania pojedynczego problemu do wartości poniżej 0,1 zł. Ponadto chat bot znacznie zmniejsza średni czas oczekiwania na połączenie, poprawiając poziom zadowolenia klientów.
W jaki sposób Chat Bot AI od InteliWISE prowadzi do wzrostu sprzedaży?
Chat bot AI od InteliWISE sprawdza się nie tylko w zakresie obsługi klienta związanej z pomocą i rozwiązywaniem problemów. Został on stworzony tak, by prowadzić także do wzrostów sprzedaży i ogólnego zwiększania przychodów z działalności e-commerce firmy. Wszystko dzięki możliwości łatwego dostosowania jego funkcjonalności do potrzeb danego przedsiębiorstwa.
Chat bot może zostać wyposażony w funkcje aktywnego zapraszania oraz integrowania z procesami biznesowymi. Umawia spotkania, zmienia ich terminy i przypomina o wizytach klientom, bez potrzeby angażowania w to innych pracowników. Jest w stanie nie tylko obsługiwać, ale też pozyskiwać nowych leadów. Rozwiązanie InteliWISE pochwalić się może co najmniej 11-procentowym wzrostem transakcji, które zawarte zostały po jego rekomendacjach.
Wzrost sprzedaży może być generowany również przez chat bot AIw sposób pośredni. Inteligentne narzędzie bowiem potrafi raportować statystyki konwersacji oraz nagrywać interakcje. Dzięki temu jest w stanie dostarczać specjalistom oraz zespołom ds. marketingu i sprzedaży wiele istotnych informacji. Na ich podstawie możliwe jest sprawne optymalizowanie procesów zachodzących w firmie. Problemu nie będzie stanowić np. wprowadzanie zmian ofertowych i dostosowywanie produktów do oczekiwań potencjalnych klientów, zgodnie z danymi dostarczonymi przez bota. To z kolei ma szansę szybko przełożyć się na wzrost zainteresowania i poprawę wyników przedsiębiorstwa.
Wielokanałowa komunikacja kluczem od sukcesu nowoczesnej firmy
InteliWISE w swoim portfolio ma o wiele więcej narzędzi dzięki którym wielokanałowa komunikacja Twojej firmy z odbiorcami oraz potencjalnymi klientami wejdzie na zupełnie nowy poziom. Do Twojej dyspozycji jest m.in.:
- Contact Center,
- AI Voicebot,
- Live Chatbot.
Tak różnorodne wdrożenia mogą przyczynić się do wyjątkowo intensywnego rozwoju działalności. Z ich pomocą uda Ci się zautomatyzować zarówno proces obsługi klienta, jak i sprzedaży swoich produktów i usług. Zoptymalizujesz pracę zespołu, sprawiając, że stanie się on jeszcze wydajniejszy. Konsultanci i sprzedawcy zaoszczędzą czas na wielokrotnym odpowiadaniu na te same pytania zadawane przez klientów. Zamiast tego przyczynią się do wzrostu wyników w zupełnie nowy sposób. Jednocześnie zapewnią pomoc Twoim klientom w sytuacjach awaryjnych, gdy chat bot nie będzie mógł poradzić sobie z najpoważniejszymi problemami.
Przekonaj się sam, że tak zaawansowana obsługa klienta to milowy krok dla Twojej firmy. Wprowadź zmiany, które będą dobre zarówno dla Ciebie, jak i odbiorców. To przełoży się w krótkim czasie na wzrost sprzedaży, a wielokanałowa komunikacja sprawi, że prowadzona przez Ciebie marka będzie cieszyć się doskonałą opinią i zaufaniem.