Marketplace Butik.pl – dlaczego Twój butik powinien się tym zainteresować?

Nowoczesna witryna, atrakcyjna prezentacja produktu i bezpieczne zakupy – to wymagania internetowych klientów sklepów odzieżowych. Nawet drobni, lokalni sprzedawcy powinni o to zadbać – o ile chcą zyskać popularność online. Najprostszą z opcji jest sprzedaż w marketplace. U wielobranżowych gigantów łatwo się jednak zgubić. Tożsamość marki odzieżowej można zachować, zakładając darmową stronę sprzedażową na Butik.pl. A to dopiero niektóre korzyści.

Rosną oczekiwania klientów butików

W dobie galopującej popularności zakupów internetowych, rosną wymagania klientów. Nie ma już miejsca na półśrodki. Liczą się propozycje sprawdzonych sklepów i marek oraz rekomendacje influencerów i celebrytów. Proces zakupów powinien być przyjemnością, a nie pasmem niepewności, czy przesyłka na pewno dotrze. Ma być bezpiecznie, atrakcyjnie i łatwo. Jednym z trendów są transmisje live, podczas których sklepy prezentują swoją ofertę online. Niesłabnącą popularnością cieszy się też influencer marketing. Bardzo ważna jest elegancka witryna sprzedażowa i bezpieczne płatności. A co, gdyby to wszystko połączyć? Dziś taką możliwość udostępnia butikom marketplace Butik.pl.

Co Butik.pl proponuje butikom?

Platforma marketplace Butik.pl to szereg opcji dla sprzedawców butikowych. W ramach witryny mogą zarejestrować się zarówno już najdrobniejsi przedsiębiorcy, jak i znane butiki. Butik.pl umożliwia założenie własnego, darmowego sklepu internetowego w atrakcyjnej domenie (www.NazwaSklepu.butik.pl), bez kosztów jego rejestracji i utrzymania. Na platformie obowiązuje prowizja od sprzedaży – to oznacza, że płaci się tylko wtedy, gdy się coś sprzeda.

Własny butik online bez kosztów na start to atrakcyjna propozycja szczególnie dla początkujących sprzedawców oraz tych, którzy do tej pory sprzedawali głównie stacjonarnie. W ten sposób mogą przetestować swój asortyment i „wejść” w biznes online bez dodatkowych opłat. Z kolei dla butików, które mają już własne strony, to godny uwagi pomysł na dotarcie do nowych klientów i wzmocnienie własnej marki. Platforma marketplace o szerokim zasięgu to dobre miejsce do prezentacji oferty swojego sklepu.

Nie zapomniano też o influencer marketingu. Na Butik.pl do butików mogą zgłaszać się właściciele popularnych kont na Instagramie. Dzięki nowym funkcjom można wygodnie poznać ich style i oczekiwania, by wybrać najbardziej odpowiednie osoby do współpracy. System influencer marketingu wspiera też ciekawy asortyment. Atrakcyjne produkty są chętniej polecane przez influencerów w ramach programu afiliacyjnego. Taka reklama nic nie kosztuje.

Czy sprzedaż na Butik.pl to coś dla Twojego butiku?

Dziś nawet najlepsza oferta nie gwarantuje sukcesu, gdy nie zadbamy o widoczność, łatwość transakcji i wygodę zakupów. Wiarygodność i bezpieczeństwo płatności to już standard. Podobnie jak profesjonalna i estetyczna ekspozycja. To wszystko zapewniają platformy, które agregują oferty wielu sprzedawców. W serwisie Butik.pl zarejestrowało się już niemal 300 butików. Oferują blisko 100 tys. produktów w ok. 80 kategoriach. Można w nich znaleźć odzież, obuwie, biżuterię i dodatki w różnych stylach i przedziałach cenowych. W serwisie znajdziemy również około 150 profili Influencerów.

Założenie sklepu jest proste i nie wymaga większych umiejętności. Trzeba jednak pamiętać, że sprzedawać mogą jedynie sklepy oferujące nową, nieużywaną odzież, obuwie i dodatki. Po rejestracji i uaktywnieniu konta należy uzupełnić niezbędne dane oraz elementy wizerunkowe. Zamówienia sprzedawca realizuje tak, jak we własnym sklepie internetowym. Rabaty i akcje promocyjne można organizować samodzielnie lub w porozumieniu z serwisem. Dodatkowo platforma oferuje wsparcie dla tzw. live’ów sprzedażowych, zapewniając jednocześnie narzędzia do sprzedaży prezentowanych podczas nich produktów w serwisie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.