Wypowiedzi udzieliła: Aneta Tylicka, CEO Bukmacherska i Fuksiarz.pl
- Coraz więcej Polaków stawia na e-rozrywkę. Jakie są aktualne trendy w tym obszarze?
Rozwijające się nowe technologie zmieniły podejście Polaków do rozrywki. Coraz więcej konsumentów poszukuje odpoczynku w obszarach online. Dlaczego? To pokłosie pandemii i wchodzącego na rynek młodego pokolenia, które nie zna świata bez Internetu. Branża rozrywki online będzie się rozwijać i jest ściśle powiązana z sektorem e-commerce. A ten z roku na rok notuje wzrosty. Dane potwierdzają też, że wiele osób poszukuje dóbr i usług za pomocą Internetu. Podobnie jest z rozrywką. Warto dodać, że podczas pandemii konsumenci wyrobili sobie nawyki, które pozostały z nimi do dziś, pomimo powrotu do normalności. Nadal chętnie korzystamy z zakupów online, platform streamingowych, a także innych form rozrywki.
Na znacznie bardziej rozwiniętym i dojrzalszym rynku w Stanach Zjednoczonych od marca 2022 roku ponad 19 milionów ludzi postawiło zakłady online, a liczba ta ma wzrosnąć do 23 milionów do końca 2023 roku. Dane pokazują, jak wiele osób wybiera e-rozrywkę i jak ten rynek będzie się rozwijał, także w Polsce. Myślę, że zakłady sportowe, będą zyskiwały na popularności i zaskarbią sobie coraz większą rzeszę fanów, którzy oglądając rywalizację swych sportowych idoli, chętnie dostarczą sobie dodatkowych emocji.
- Czy trudno było zaistnieć zawodowo i osiągnąć sukces w branży zdominowanej przez mężczyzn?
Myślę, że nie jest ważna płeć, a determinacja i nastawienie na sukces. Od dawna wiedziałam, że chcę pracować w branży bukmacherskiej. W pewnym momencie mojego życia postawiłam wszystko na jedną kartę i postanowiłam wyjechać na Maltę, by poznać tamtejszy rynek. Jak wiadomo, Malta jest silnie rozwinięta w obszarze bukmacherskim. Na początku pracowałam po kilkanaście godzin, mając zmiany dzienne i nocne. Wszystko po to, by od podstaw poznać tajniki branży. To bardzo ciekawy obszar, który opiera się na matematyce i analityce. Poznałam wielu wspaniałych ludzi, z którymi mam kontakt do dziś.
Obecnie jestem częścią Fuksiarz.pl i jestem szczęśliwa, że mogę niejako wpływać na rozwój branży bukmacherskiej w Polsce. Brand Fuksiarz.pl tworzyłam od początku jego istnienia, dlatego znam firmę od podstaw. Budowałam zespół, dbałam o procedury i rozwój poszczególnych produktów i funkcji. To z pewnością wpłynęło na decyzję o powierzeniu mi stanowiska Prezesa Zarządu. Przede mną wiele wyzwań i jestem przekonana, że będzie to ciekawy czas.
- Jakie są Pani plany związane z dalszym rozwojem spółki Fuksiarz.pl?
Nasz serwis bukmacherski oferuje zakłady online i na pewno będę chciała, aby firma rozwijała swoją ofertę i dawała graczom coś, czego nie ma jeszcze na rynku. Istotne jest dla mnie umocnienie brandu Fuksiarz.pl, a także wzrost jego rentowności. Jedną z najważniejszych wartości stanowią dla mnie ludzie. Dbam o to, aby obecna załoga rozwijała swoje umiejętności i działała według procesów, które mają sens bytu. Kluczowe będzie także poszerzanie grup docelowych, czyli odbiorców naszych usług. Chcemy ciągle dostarczać emocji związanych z rozrywką online. Skupiamy się także na rozwoju technologii, w której pracujemy i dbamy o to, by usługi oferowane graczom, były na najwyższym poziomie.