Przygotowanie aplikacji mobilnej nie jest prostym zadaniem, dlatego większość osób decyduje się na współpracę z profesjonalną firmą. Z całą pewnością jej posiadanie przyniesie wiele korzyści każdemu sklepowi. Przeczytaj poniższy artykuł i poznaj największe zalety takiego rozwiązania!
Aplikacje mobilne zyskują rosnącą popularność również w przypadku różnego rodzaju sklepów. Są wygodne w użytkowaniu, pozwalają na zwiększenie obrotów firmy i są wspaniałym narzędziem marketingowym. Tworzeniem takich rozwiązań zajmuje się firma Unique devs, której ofertę można sprawdzić na https://uniquedevs.com/pl/. Prowadzisz sklep? Dowiedz się, dlaczego jest Ci potrzebna aplikacja mobilna!
Indywidualny projekt
Aplikacja mobilna może zostać stworzona od podstaw wedle Twoich własnych potrzeb i preferencji. Przykładem jest choćby aplikacja DeliGo, przedstawiona na https://uniquedevs.com/pl/projekty/deligo/. Stanowi narzędzie obsługi klienta nowopowstających autonomicznych sklepów spożywczych. Zakupy odbywają się bez udziału kasjerów i innych pracowników sklepu, za co odpowiada właśnie aplikacja obsługiwana samodzielnie przez klientów.
Pozyskanie nowych klientów
Korzystanie z aplikacji jest prostsze i bardziej intuicyjne niż przeglądanie strony internetowej, a już z całą pewnością wygodniejsze niż osobista wizyta w placówce sklepu. Dlatego posiadając aplikację mobilną dla swojego sklepu, możesz dotrzeć do większej liczby potencjalnie zainteresowanych osób. Cały proces związany z wyborem produktów i ich zakupem jest banalnie prosty. Ogranicza się do kilku kliknięć.
Możliwość przedstawienia oferty
Aplikacja mobilna daje gwarancję efektywnego, przejrzystego zaprezentowania oferty twojego sklepu. Korzystanie z niej jest mniej wymagające niż przeglądanie strony internetowej sklepu, jednak i w tym przypadku klient może ustawić w wyszukiwarce pożądane parametry czy rodzaje produktów. Jednocześnie aplikacje mobilne pokazują cały asortyment produktów w sklepie – także w magazynie i na zamówienie.
Poznanie klientów i ich potrzeb
Aplikacja mobilna może być świetnym narzędziem, dzięki któremu pozyskasz bazę klientów oraz zdobędziesz mnóstwo informacji o ich potrzebach konsumenckich. Dzięki temu będziesz mógł zoptymalizować ofertę w taki sposób, aby jeszcze lepiej spełnić wymagania klientów. Z całą pewnością wpłynie to pozytywnie na odbiór Twojego sklepu i produktów, a także zyski ze sprzedaży.
Liczne programy lojalnościowe i rabatowe
Aplikacja mobilna może zostać wyposażona w wirtualną kartę programu lojalnościowego, którą klient pokazuje podczas transakcji w sklepie fizycznym i zdobywa kolejne punkty. Na karcie znajduje się unikalny kod kreskowy, dzięki któremu obsługa może w prosty sposób zidentyfikować klienta. Alternatywą są rabaty i punkty przyznawane bez konieczności wykonywania zakupów w tradycyjnym sklepie, lecz online. Ciekawym rozwiązaniem są np. zdrapki ze zniżkami, otrzymywane za dokonanie zakupów na określoną kwotę. Motywują klienta do zakupów i pozytywnie go stymulują.