Kampanie reklamowe prowadzone online cieszą się coraz większą popularnością wśród osób, którym zależy na szybkim wypromowaniu własnej działalności. Dzięki odpowiednio dostosowanym formom reklamy, takim jak display, mailing czy artykuły sponsorowane, można wpłynąć na widoczność marki. Poznaj najpopularniejsze formy promocji online, które pomogą także w budowaniu świadomości firmy.
- Banery klikalne i inne reklamy displayowe przykuwają uwagę odbiorcy, stając się skutecznym narzędziem promocji.
- Widoczność marki można zwiększyć przy pomocy kampanii mailingowej, kierując swoją ofertę do określonej grupy odbiorców.
- W szybkim budowaniu rozpoznawalności pomocne okażą się reklamy online na wyłączność, dzięki którym możesz wyprzedzić konkurencję.
Reklamy displayowe a widoczność marki w sieci
Jedną z najskuteczniejszych form reklamy, która pomaga szybko zwiększyć widoczność marki, jest display. Może on występować pod postacią baneru w różnych formatach. Przykładem są klikalne reklamy typu mobileboard na telefony komórkowe, o wielkości 480×220 px, lub znacznie większe megaboardy o wielkości 1632×370 px. W zależności od indywidualnych preferencji można zdecydować się na baner zlokalizowany na dole ekranu lub na górze. Niezależnie od położenia, reklamy displayowe momentalnie przyciągają uwagę potencjalnych odbiorców i tym samym wpływają na widoczność danej firmy. Najlepiej umieścić na nich logo, które szybko zacznie być kojarzone z konkretną działalnością. Oczywiście ważne jest, aby tego typu działania promocyjne prowadzić w serwisie cieszącym się dużą popularnością. Dobrym wyborem będzie Pracuj.pl – portal ten może pochwalić się ponad 36 000 000 odsłon miesięcznie. Sprawdź na https://reklama.pracuj.pl/ więcej szczegółów i dowiedz się, jak wykorzystać display do promocji swojej firmy.
Zwiększ widoczność marki dzięki mailingowi
Z myślą o zwiększeniu widoczności marki warto też zdecydować się na zastosowanie mailingu. Najlepiej postawić na wysyłanie treści reklamowych do określonego targetu, ustalając wcześniej konkretną grupę docelową. Możesz przesyłać materiały promocyjne wyłącznie do odbiorców z wybranego regionu kraju, do wybranej grupy wiekowej czy też do osób o konkretnym poziomie stanowiska. W ten sposób uda Ci się zwiększyć widoczność marki wśród odbiorców, na których najbardziej Ci zależy. Warto też zastanowić się nad targetowaniem pod kątem określonej branży. Jeśli przykładowo prowadzisz firmę związaną z IT i zależy Ci na zwiększeniu jej rozpoznawalności wśród specjalistów z tego sektora, możesz ograniczyć mailing do osób zainteresowanych pracą z nowoczesnymi technologiami. Pamiętaj także, żeby zadbać o widoczność marki na portalach branżowych. W przypadku IT dobrym wyborem będzie serwis the:protocol, na którym można umieszczać oferty pracy.
Pokonaj konkurencję i postaw na reklamę online na wyłączność
Popularne portale z ogłoszeniami często oferują możliwość wykupienia reklamy internetowej na wyłączność. To świetne rozwiązanie, aby spróbować pokonać konkurencję i w szybkim czasie dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Warto zwrócić uwagę na promowanie ogłoszenia na stronie głównej lub w topce wyszukiwań. Taką usługę proponuje między innymi popularny portal Pracuj.pl, który wychodzi naprzeciw osobom zainteresowanym szybkim zwiększeniem widoczności marki. Można skorzystać z opcji ustalenia wyłączności dla odbiorców z IP zagranicznym lub poszukujących pracy za granicą, bądź też kierować swoją ofertę dla wybranej branży zawodowej. Dzięki tego typu rozwiązaniom Twoje ogłoszenie jako pierwsze przykuje uwagę określonej grupy odbiorców, co w efekcie znacznie zwiększy widoczność firmy w sieci.
Podsumowanie
Wykorzystaj potencjał reklamy internetowej i zadbaj o lepszą rozpoznawalność oraz widoczność swojej marki. Zastanów się, jaka forma kampanii promocyjnej pozwoli Ci dotrzeć do wybranej grupy docelowej. Pamiętaj, że skuteczna reklama online może być dobrą inwestycją w promocję firmy.