Anjola: najszybsze wakacje w butelce debiutują<br>w Polsce
Przeczytasz w 3 minuty

Anjola: najszybsze wakacje w butelce debiutują
w Polsce

fritz-kola rozszerza swoje portfolio napojów w Polsce. Na rynek wchodzi legendarna lemoniada bio o smaku ananasa i limonki, która cieszy się ponad 70-cio letnią tradycją.

Anjola: najszybsze wakacje w butelce debiutują<br>w Polsce

Warszawa, 27 lipca 2023 – Bio Lemoniada Anjola o smaku ananasa i limonki od fritz-koli debiutuje właśnie na polskim rynku, celebrując upalne, wakacyjne dni. Ten niezwykły napój w stylu retro posiada ponad 70-letnią historię, w której nie brakuje polskich korzeni. Anjolę można już znaleźć w najlepszych punktach gastronomicznych w całym kraju.

Lata pięćdziesiąte: tropikalna nostalgia

Anjola to lemoniada bio o ananasowym i limonkowym smaku w stylu retro, która podbija serca gości kawiarni i barów. Ten unikalny napój wyróżnia się nie tylko orzeźwiającym, owocowym smakiem, ale także niezwykłą historią. Nazwa Anjola jest połączeniem słów: An(anas), imienia założyciela Jo(hannes) oraz hawajskiego tańca (Hu)la. Anjola została opatentowana w 1952 roku jako pierwsza tego typu lemoniada na rynku w tamtym czasie. W tych powojennych czasach, Niemcy zatęsknili za podróżami i zaczęli marzyć o lecie, słońcu, plaży i morzu. Johannes Gleske, przedsiębiorca działający w Hamburgu, odpowiedział na tę tęsknotę swoim wynalazkiem, lemoniadą Anjola.

Z Hawajami w myślach do Hamburga

Co ciekawe, wynalazca Anjoli nie był nigdy na Hawajach. Tym bardziej zaskakuje fakt, jak pomysłowo Johannes Gleske wykreował smak tego rajskiego zakątka – i to bez sztucznych aromatów. Dla niego było oczywiste: tworzymy napój owocowy z prawdziwego ananasa. Czegoś takiego nikt w tamtych czasach nie znał. W pierwszych latach istnienia, Anjola była robiona faktycznie ze świeżych ananasów. Gleske produkował sam w swoim biurze w Hamburgu pierwsze butelki. Zostały one zapakowane w drewniane skrzynie i wkrótce potem sprzedawane na terenie całych Niemiec.

W 2008 roku zaprzestano jej produkcji, ale już w 2015 roku do gry wkroczyła fritz-kola, która ożywiła tradycyjny napój gazowany dużą ilością miłości i organicznych ananasów. Dziś Anjola zachwyca nowych fanów, którzy wciąż tęsknią za smakiem urlopu.

fritz-kola przedstawia dzisiejszą wersję Anjoli

„Niepowtarzalna historia i niezwykła receptura Anjoli wciąż wzbudzają zachwyt i fascynację. Ta orzeźwiająca lemoniada kojarzy się wielu osobom z wyjątkowymi wspomnieniami”, mówi Mirco Wolf Wiegert, założyciel i dyrektor zarządzający firmy fritz-kulturgüter. „Chcemy zachować jej historię, jednocześnie zapewniając naszemu produktowi udaną przyszłość. Anjola, mając już ponad 70 lat, wciąż pozostaje młoda i inspirująca. Prawdziwy oryginał, który w końcu może zaoferować tropikalne orzeźwienie wszystkim fanom fritz-koli w Polsce. Czy wiecie, że twórca Anjoli urodził się w Gdańsku? Można więc powiedzieć, że Anjola wraca do domu.”

fritz-kola nadała tej owocowej lemoniadzie premium retro wygląd. Przyczyniają się do tego etykiety wysokiej jakości, które są wykonane z malowanego papieru lnianego.

Szklana, butelka wielokrotnego użytku mieści tylko kilka wysokiej jakości składników – wszystkie w jakości bio. Do produkcji Anjoli, fritz-kola używa 20 procent soku. Dodatkowo, używana jest naturalnie gazowana woda mineralna oraz cukier z buraków cukrowych uprawianych na terenie UE. W składzie Anjoli – organicznej lemoniady o smaku ananasa i limonki nie ma miejsca na aromaty, wzmacniacze smaku czy stabilizatory. Oczywiście, ten tropikalny napój jest również produktem wegańskim.

Bio lemoniada Anjola o smaku ananasa i limonki jest już dostępna w najlepszych punktach gastronomicznych w szklanych butelkach zwrotnych o pojemności 0,2 i 0,33 litra.

o fritz-kulturgüter 

fritz-kola została założona w 2002 roku przez dwóch studentów w Hamburgu. Pierwsza kola została wprowadzona na rynek w 2003 roku, a następnie w portfolio marki znalazły się liczne lemoniady i spritzery na bazie soku. fritz-kola jest zaangażowana w ruch „Drink from Glass” (Pij ze Szkła) i liczne projekty na rzecz zrównoważonego społeczeństwa. Mirco Wolf Wiegert i Florian Weins są dyrektorami zarządzającymi firmy, która od 2014 roku nosi nazwę fritz-kulturgüter. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Wpisz nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z odnośnikiem do ustawienia nowego hasła.