BANTU sklep – rewolucja wśród kaw smakowych.
Przeczytasz w 4 minuty

BANTU sklep – rewolucja wśród kaw smakowych.

BANTU to wyjątkowa marka kaw naturalnych, smakowych oraz herbat z naturalnymi dodatkami.

          Założycielką i właścicielką jest Beata Gnaś – młoda i przedsiębiorcza kobieta z Lublina, która po latach spędzonych na bezpiecznym etacie postanowiła, przy nieocenionym wsparciu męża, swoją pasję do kawy zamienić w biznes. Prywatnie amatorka fotografii i historii sztuki, od wielu lat testowała różne kawy i herbaty aż poczuła, że przyszedł odpowiedni moment by stworzyć własną markę i poprowadzić sklep internetowy, w którym kontakt z klientami oraz ich sugestie traktowane są priorytetowo. Kawowa pasja, profesjonalizm i doskonały kontakt z kupującymi, przyciąga do sklepu coraz więcej ludzi, którzy chętnie wracają po swoje ulubione a także nowe smaki i rodzaje małej czarnej.  

               Beata nigdy nie była fanką kaw smakowych. Dziś, jest to asortyment, który w jej sklepie jest najpopularniejszy i dynamicznie rozszerza go o kolejne smaki, zakochując się w kolejnych nowościach. Jak to się stało? W kawowym środowisku krąży opinia, że kawy smakowe nie są najlepszej jakości i aromaty do nich dodawane mają swoją intensywnością zakryć jakościowe braki ziaren. Myśląc o biznesie, założycielka BANTU chciała się wyróżnić z dość nasyconego rynku kawowego. Długo szukała producentów, którzy tworzą kawy smakowe jakością ziaren nie odbiegające od uznanych kaw naturalnych a aromaty do nich dodawane nie tłumią smaku kawy lecz dodają jej nowego, bogatszego wymiaru – od bardziej klasycznych na przykład „Tiramisu” do egzotycznych – „Mango -Marakuja”. Aby ziarna nie straciły swojego smaku, świeżo po wypaleniu zalewa się je olejkami z aromatem. Olejki pod wpływem ciepła wyparowują a aromat nienachalnie łączy się ze smakiem ziaren.

               W ofercie sklepu internetowego BANTU poza wyjątkowymi kawami smakowymi są również wysokiej jakości kawy naturalne, bezkofeinowe a także herbaty z naturalnymi dodatkami, takimi jak kawałki pomarańczy, figi, smoczego owocu, liofilizowane wiśnie, kandyzowany imbir, cynamon, goździki a nawet kwiaty chryzantemy. W sklepie dostępne są również kawowe i herbaciane zestawy prezentowe na każdą okazję.

               Najważniejsza dla firmy jest szeroko pojęta wysoka jakość, zarówno produktów jak i obsługi klienta. Słowo BANTU w języku Suahili oznacza „ludzie/naród” i to właśnie kupujący i ich zadowolenie są największą motywacją właścicielki. Nazwą tą określa się również ludy zamieszkujące środkową i południową Afrykę. Na tym terenie produkuje się większość kawy pochodzącej z tego kontynentu. W BANTU oferowane są produkty, które sprawiają, że każda chwila z kubkiem kawy lub herbaty jest wyjątkowym, małym rytuałem pozytywnie przygotowującym na nadchodzący dzień.

               Pomocą przy stworzeniu firmy okazało się wsparcie uzyskane z funduszy europejskich. Beata Gnaś przed założeniem działalności wzięła udział w konkursie o dofinansowanie „Biznes od zaraz” realizowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego. Jest to projekt wpierający przedsiębiorczość i rozwój zawodowy. Samodzielnie napisała wniosek, który zajął pierwsze miejsce w konkursie i otrzymał dofinansowanie na start sklepu internetowego. Była to dodatkowa motywacja i utwierdzenie wiary w swoje umiejętności i możliwości w świecie biznesu. Obecnie oprócz sprzedaży detalicznej on-line, BANTU współpracuje z firmami, którym dostarcza wysokiej jakości kawy naturalne dla pracowników oraz zestawy prezentowe dla partnerów biznesowych.

               Marka BANTU adresowana jest do każdego miłośnika kawy i herbaty, ceniącego sobie wysoką jakość i do wszystkich, którzy szukają wyjątkowych doznań smakowych i nie boją się próbować nowych rzeczy. Najpopularniejszą kawą smakową Bantu – zwłaszcza w sezonie jesienno-zimowym – jest „Pumpkin Pie” – kawa o smaku dyniowym. Aromatyczna, korzenna i wyrazista. Z kolei w sezonie bożonarodzeniowym klienci chętnie sięgają po „Czekoladę, Cynamon Goździki” i „Czekoladę-Pomarańczę”. BANTU odpowiada również na potrzeby klientów, kochających podczas wakacji pić słynne Iced Coffee. Wiosną i latem królują smaki takie jak: „Mango-Marakuja”, „Tarta Cytrynowa”, „Czarna Porzeczka” i „Truskawka-Rabarbar”. Kawy BANTU mistrzowsko łączą aromaty z ziarnami tak aby kawa nie traciła swojego charakteru ale dawała zupełnie nowe i niezapomniane doświadczenia smaku i przenosiła nas do wspomnienia świątecznego spotkania z przyjaciółmi lub niezapomnianych, gorących wakacji.

               Na swoim Instagramie Beata jest w aktywnym kontakcie z klientami. Sama prowadzi social media, robi zdjęcia produktom, przygotowuje grafiki i treści. BANTU udowadnia, że kawa to nie tylko mała czarna, wypita na szybko przed wyjściem do pracy. To celebracja chwili, tworzenie wspomnień a także okazja do doświadczania nowych smaków i zakochiwania się w nich.

Autorka: Katarzyna Zając

https://bantu.com.pl/

BANTU sklep – rewolucja wśród kaw smakowych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Wpisz nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z odnośnikiem do ustawienia nowego hasła.