W piękne kwietniowe popołudnie marka Crocs zaprezentowała stylistom, dziennikarzom i influencerom modele butów z nowej, letniej kolekcji. Mogliśmy przekonać się, że Crocs to nie tylko klasyczne chodaki ale też seria modnych, letnich sandałków, japonek, klapek a także butów sportowych.
Crocs trzecim rokiem kampanii Come As You Are udowadnia, że zmienia się i ewoluuje w kierunku modowym. Kultowe chodaki Crocs stały się popularne wśród influenecerów młodego pokolenia, chętnie komponowane są ze stylem street fashion. Do kolekcji zawitały też modele dziewczęcych sandałków, kobieco podkreślających stopy japonek, sportowe, sznurowane buty na siłownię i na co dzień.
Zaprezentowana kolekcja kusiła kolorami i wzorami, każdy może też nadać niepowtarzalny styl swoim klasycznym chodakom przez ozdoby jibbitz, czyli przypinki o ogromnej ilości zabawnych wzorów.
Podczas prezentacji goście mieli możliwość pomalowania białego klasycznego modelu Crocs w wybrany przez siebie wzór. Szczególnie cieszyło to zaproszone dzieci. Pomalowane przez stylistów z największych polskich magazynów mody, aktorów i ich dzieci buty Crocs już dziś można licytować na aukcji pod tym linkiem AUKCJA. Dochód ze sprzedaży zostanie przekazany dla Fundacji Rodzin Adopcyjnych. Za pomysł ten odpowiadają zarządzający marką Crocs w Polsce Ewa Zagórska i Jan Wójciński.
W spotkaniu oprócz dziennikarzy i stylistów z magazynów mody, wzięły udział blogerki modowe: Aleksandra Kasza z bloga olcykowe.com, Karolina Wiśniewska @wisniewska_karoolina, Paulina Przeperska z polajna.pl, Magdalena Samborska z Rebellook.pl, Anna Nowak z Cooka.pl, aktorki i prezenterki Agnieszka Mrozińska, Ewelina Ruckgaber, Gosia Kosik i piosenkarka Maja Hyży, Eliza Gwiazda.
Wydarzenie, zorganizowane przez odpowiedzialną za PR marki Paulinę Grajek/Khaki showroom miało miejsce w minimalistycznych wnętrzach Studio Mysia 3. Goście zostali wprowadzeni w wakacyjny klimat luzu i zabawy przez plażową scenografię i soczyste, wakacyjne kolory.