Rozwój firmy zależy od wielu czynników, a jednym z nich są kompetentni pracownicy. Planujesz wejść na rynek międzynarodowy? Zadbaj, aby w firmie byli ludzi, którzy na wysokim poziomie, będą w stanie komunikować się z zagranicznymi kontrahentami.
Co zyska firma, jeśli zaproponujesz pracownikom naukę języka obcego?
Będąc właścicielem firmy, powinieneś zastanowić się nad zorganizowaniem kursów języka obcego, z których będą mogli skorzystać zainteresowani pracownicy. Mogą się one odbywać w siedzibie szkoły językowej, albo na terenie firmy. Udostępniając miejsce na terenie zakładu, zyskasz większą kontrolę nad frekwencją podczas zajęć, a fakt, że nie trzeba nigdzie dojeżdżać, może skłonić więcej osób, do wzięcia udziału w lekcjach.
Dając swoim pracownikom możliwość nauki języka obcego, korzystając z takich ofert jak np. https://salut-hola.com/kursy/hiszpanski-biznesowy/, zwiększasz szanse firmy, na pozyskanie nowych kontrahentów i wejście na kolejne rynki. Podwładni z większą swobodą będą negocjowali umowy i podpisywali korzystniejsze kontrakty. Co więcej, mając możliwość skorzystania z nauki języka obcego opłaconej przez pracodawcę, wykazują wobec niego większą lojalność i motywację podczas wykonywania obowiązków.
Kursy stacjonarne czy online?
Chcąc podnieść kompetencje pracowników, możesz się zastanawiać czy ma to być kurs stacjonarny, czy online. W pierwszym przypadku będziesz mógł organizować spotkania w firmie i kontrolować postępy, jednak w drugim, podwładni będą mieli większą szansę dopasować czas lekcji do swoich potrzeb.
Od tego czy wybierzesz propozycję stacjonarną, czy online (np. https://salut-hola.com/zajecia-online/hiszpanski), ważniejsza będzie sama propozycja nauki języka obcego. Dzięki temu pracownicy podniosą swoje kompetencje, staną się bardziej pewni siebie, a to z kolei przełoży się na odważniejsze prowadzenie rozmów z kontrahentami, które skutkować będą korzystniejszymi umowami.
Opłacenie kursów językowych pracowników, jest inwestycją w przyszłość
Wykupienie kursów językowych dla pracowników, może na początku wiązać się z dużymi kosztami, jednak powinieneś je potraktować jako inwestycję, która zwróci się w przyszłości. Twoi podwładni będą mieli dostęp do większej ilości narzędzi i technologii, jeszcze zanim zostaną one przetłumaczone na język polski. Dodatkowo będą czuli się docenieni, a więc będą mieli większą motywację, aby przyczyniać się do rozwoju firmy.
Jednak sam udział w kursie językowym, to dopiero początek. Warto korzystać z różnych pomocy, które będą miały utrwalać wiedzę i pomagać w jej rozwijaniu. Jest wiele różnych aplikacji, które znaleźć można m.in. na stronie https://salut-hola.com/blog/najlepsze-materialy-do-nauki-hiszpanskiego-online/, a które będą motywacją, do systematycznego poszerzania wiedzy.
Im lepiej pracownicy znają języki obce, tym łatwiej będzie im zdobywać nowych kontrahentów i podpisywać intratne umowy. Dlatego dobrze jest inwestować w lekcje języka obcego, jednak warto je dopasować do potrzeb firmy i podwładnych. Zanim więc zdecydujesz się na którąś z propozycji, zastanów się, czy mają to być kursy stacjonarne, czy online.
Artykuł sponsorowany