"Dlatego każda nasza kolejna kolekcja jest tym, czego kobiety od nas oczekują." - wywiad z założyciele marki La..mu
Przeczytasz w 4 minuty

„Dlatego każda nasza kolejna kolekcja jest tym, czego kobiety od nas oczekują.” – wywiad z założyciele marki La..mu

W środę, 3 sierpnia premierę miała najnowsza kolekcja od La..mu – „Modern..Style”. Tym razem marka postawiła na szeroko pojętą nowoczesność. Prezentując nam ubrania odpowiednie do każdej okazji – od wyjścia z przyjaciółmi na miasto, po spacer wśród spadających jesiennych liści, aż po uroczystą galę. Marka La..mu, w swojej najnowszej kolekcji, zaprezentowała nam szeroką gamę wyrazistych kolorów. Do wyboru klientów zostały wystawione kreację w kolorze miodowym, morskim, fioletowym, biskupim, zielonym oraz w różnych odcieniach beżu. Oczywiście nie mogło zabraknąć klasycznej czerni i bieli, które są kolorami tożsame z marką. Całość kolekcji uzupełniają oryginalne i modne printy, które z pewnością będą pierwszym wyborem niejednej kobiety w kompletowaniu codziennego looku. Sprawia to, że w ubraniach z serii Modern..Style będziesz wyglądała nie tylko modnie, ale również wyróżniała się na tle innych. Niezależnie od tego czy zdecydujesz się ubrać dres czy spódniczkę. A wszystko to utrzymane w nowoczesnej konwencji, zgodnej z tytułem kolekcji. Pytając Roberta Fajst, założyciela marki, co natchnęło go do obrania takiego kursu, odpowiedział: „To nie była tylko moja decyzja. W La..mu o wszystkim decydujemy wspólnie. Na początku ja i cały zespół wiedzieliśmy, że na jesień chcemy zaprezentować naszym klientkom coś niepowtarzalnego. Mieliśmy wiele koncepcji, a wybranie tej jednej okazało się prawdziwym wyzwaniem. Dzięki temu możemy dzisiaj zaprezentować Wam Modern..Style, który pokonał swoich konkurentów, by móc zawitać w waszych szafach” Chociaż tym razem marka La..mu wybrała nowoczesność. Pewna rzecz pozostała bez zmian. Jest nią wykonanie. Tradycyjnie, ubrania wychodzą spod maszyn naszego wykwalifikowanego zespołu produkcyjnego, który z dokładnością doglądają każdego produktu od pierwszych chwil jego pobytu w szwalni, aż po jego odbiór. Ubrania wykonane są z wysokiej jakości materiałów – króluje bawełna, dodatkowo skóra ekologiczna , prążki oraz welur, który doskonale ogrzeje nas podczas nadchodzących chłodów lub gdy będziemy spacerować w parku pośród żółto czerwonych liści. Robert Fajst zapytany o powyższe, odpowiedział: „Bardzo zależało nam na komforcie naszych klientów. W pełni zdajemy sobie sprawę, że jesień kusi kolorami, ale odstrasza nieprzyjemnymi temperaturami. Dlatego w porozumieniu z projektantami zdecydowaliśmy się użyć takich, a nie innych materiałów. Jaki jest tego efekt? Wygoda, styl i ochrona przed zimnem” Zmierzając ku końcowi. La..mu kolejny raz stanęło na wysokości zadania, by wyjść naprzeciw oczekiwaniom swoich klientek, które poza byciem modnymi i nowoczesnymi, szukają także wygody. Modern.. Style jest właśnie taką kolekcją. Dzięki swojemu szerokiemu asortymentowi i gamie kolorów z pewnością będzie pewnym wyborem. W dalszej części artykułu rozmawiamy z Robertem Fajs, założycielem marki La..mu, który zgodził się odpowiedzieć nam na kilka pytań. Niezwykle ciekawa i interesująca rozmowa. Zachęcamy do lektury.

BWL: Jak narodził się pomysł powstania marki i co kryje się pod tą nazwą?

LA..MU: Chcieliśmy mieć markę, która będzie wychodziła naprzeciw kobiecym wymaganiom. Taką, która będzie stawiała je na pierwszym miejscu, a do tego oferowała im stylowe i dobre jakościowo ubrania. W 2017 roku udało nam się zrealizować to marzenie. Obecnie pod nazwą La..mu kryje się marka, której priorytetem są kobiety. Ich wygoda i styl, starannie wyselekcjonowane materiały oraz ubrania na każda okazję. Dzięki pracy naszego zespołowi i klientkom, jesteśmy w stanie tworzyć La..mu, które chcieliśmy mieć.

BWL: Kto tworzy LA..MU? Jacy ludzie stoją za sukcesem Państwa firmy?"Dlatego każda nasza kolejna kolekcja jest tym, czego kobiety od nas oczekują." - wywiad z założyciele marki La..mu

LA..MU: La..mu przede wszystkim tworzą kobiety. One nadają naszej marce kierunek i wyznaczają nowe trendy. Ich zróżnicowanie pod względem charakterów, wieku i bagażu doświadczeń sprawia, że zawsze mamy możliwość wymiany poglądów. A to jest bardzo przydatne. Jeżeli miałbym wskazać kto jest odpowiedzialny za nasz sukces – zdecydowanie byłyby to kobiety z La..mu oraz nasze cennie klientki, na których uwagi nigdy nie jesteśmy głusi.

BWL: Jaka misja i założenia przyświecają Państwa marce?

LA..MU: Chcemy, by wszystkie kobiety znalazły w La..mu coś dla siebie. Dlatego duży nacisk kładziemy na rozszerzanie asortymentu o nowe propozycje. Jednocześnie wszyscy dbamy o to, by nasze ubrania pozostawały dopracowane i wykonane z najlepszych materiałów. Do tego stale monitorujemy zmieniające się trendy, tak by kobiety z La..mu zawsze były modne. bycie kobiecą marką dla kobiet – to najważniejsza misja, którą z dumą realizujemy.

BWL: Moda się zmienia, a wymagania klientów są coraz większe. W jaki sposób Państwo próbujecie wyróżnić się na tle polskich innych marek? Na czym polega siła Państwa podejścia do mody?

LA..MU: Przede wszystkim sami staramy się dyktować trendy na nowoczesnym rynku mody. Jako marka chcemy mieć wpływ na to jak on wygląda. Dodatkowo nie chcemy być kolejną sieciówką, która zginie gdzieś pośród innych sklepów. Zdajemy sobie sprawę, że wymagania naszych klientek są zróżnicowane i jak wielka jest konkurencja. By wyróżnić się na ich tle wiele sił przeznaczamy na zbieranie opinii i na ich podstawie udoskonalaniu samych siebie. Dlatego każda nasza kolejna kolekcja jest tym, czego kobiety od nas oczekują. Jednocześnie zachowujemy przy tym dobrą, polską jakość.

BWL: Kto jest Państwa odbiorcą? Do kogo dedykowane jest Państwa portfolio ubraniowe?

LA..MU: Chcemy służyć wszystkim kobietom niezależnie od ich wieku czy wymagań. Tworzymy ubrania z myślą o ich potrzebach, niezależnie kim są i skąd pochodzą. Dlatego bardzo nas cieszy, że nasze ubrania można znaleźć w butikach w całej Polsce. Od dużych miast, po małe lokalne sklepy.

BWL: Jakie plany mają Państwo na najbliższe miesiące?

LA..MU: Nadal chcemy prężnie rozwijać się na polskim rynku. Jednocześnie planujemy rozszerzyć działalność na kolejne już kraje Europejskie, oraz na coraz większą skalę w Stanach Zjednoczonych, znacznie większą niż dotychczas. Nasze produkty zostały już wybrane przez kobiety w kilkunastu krajach w Europie, zamierzamy ciągle podnosić poprzeczkę. Jednym z naszych marzeń jest stanie się marką rozpoznawalną na całym świecie. Stale dążymy, by to zrealizować. Polskie kobiety już nam zaufały, więc nie widzę powodu, by inne też tego niezrobiły.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Proszę wpisać nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z linkiem do ustawienia nowego hasła.