Przeczytasz w 2 minuty

CZYM MOŻNA SIĘ WYRÓŻNIĆ NA RYNKU FRANCZYZOWYM W BRANŻY NIERUCHOMOŚCI?

Rok 2014 dla freedom nieruchomości był rokiem niezwykłego rozwoju. Firma powiększyła się o 2 oddziały własne oraz 16 placówek franczyzowych, a w grudniu podpisała 7 umów franczyzowych na otwarcie kolejnych biur. 

Biuro freedom nieruchomości powstało w Olsztynie i w tym roku będzie świętować 5 lat swojego istnienia. Firma stawia przede wszystkim na wysoką jakość świadczonych usług, doskonałe przygotowanie ofert nieruchomości trafiających do obrotu oraz komunikację z klientami.

Na rynku nieruchomości dla osób, które chcą prowadzić biuro nieruchomości jest kilka rozwiązań franczyzowych. Ostatni raport firmy doradczej Profit System podaje, że w tym roku możemy się spodziewać tysięcznego systemu franczyzowego w Polsce.

Z rozwiązań franczyzowych korzystają nie tylko nowicjusze wchodzący do zawodu, ale również osoby, które od wielu lat posiadają własne biura nieruchomości. To wyraźny znak, że ten sposób prowadzenia biznesu będzie się rozwijał. Wiele osób, które doskonale radzi sobie w świadczeniu usług pośrednictwa potrzebuje wsparcia w zakresie profesjonalnego marketingu ofert. Osoby te, często nie mają czasu, narzędzi lub zwyczajnie kompetencji, aby rozwijać brand swojej firmy a przy tym mają świadomość, że za jakiś czas mogą przegrywać z firmami, które mocno angażują swoje środki w budowanie marki.

Jednym z takich rozwiązań czy narzędzi wspierających rozwój biznesu jest moduł statystyk, jaki freedom nieruchomości wprowadził  do swojej sieci pod koniec ubiegłego roku. 

„W procesie sprzedaży nieruchomości piętą achillesową jest monitoring działań reklamowych. Z jednej strony to podstawa mierzenia efektywności, z drugiej zmora pośredników. Co prawda poszczególne serwisy nieruchomości umożliwiają wgląd w statystyki ofert, jednak nadal brakuje na rynku powszechnego narzędzia do ich zbiorczego agregowania i przedstawiania w spójnej formie. Dlatego też, po wielu dyskusjach, analizach i próbach, stworzyliśmy projekt, który krok po kroku przybliża nas do pierwotnej idei. Uruchomiliśmy moduł statystyk agenta pozwalający monitorować zbiorcze statystyki ofert z najważniejszych portali nieruchomości.  Tym  ruchem włączamy transparentną komunikację z naszymi klientami. Komunikację bazującą na jasnych regułach co oferujemy i jak  to jest realizowane. Od teraz nasi klienci mają wgląd do „panelu oferty”, który umożliwia pełny dostęp do statystyk reklamowych oferty. Każdy może zobaczyć jak przebiega jej promocja, zarówno w poszczególnych okresach, jak i na różnych portalach. Co najważniejsze, dzięki temu można nadzorować pracę swojego doradcy ds. nieruchomości, kontaktować się z nim, by zasugerować korektę działań czy otrzymać informację zwrotną o planowanych zmianach.” – mówi Łukasz Kruszewski, dyrektor marketingu freedom nieruchomości.

freedom nieruchomości duży nacisk kładzie na szkolenia zarówno dla franczyzobiorców, jak i doradców nieruchomości pracujących w poszczególnych oddziałach. Aby jak najlepiej przygotować osoby do prowadzenia działalności oprócz szkoleń, każdy franczyzobiorca dodatkowo może odbyć staż w oddziale freedom, podczas którego poznaje praktyczne strony świadczenia usług pośrednictwa oraz zarządzania biurem nieruchomości.

Agnieszka Dąbrowska, dyrektor ds. franczyzy freedom nieruchomości

To niebywale cenne doświadczenie wzmacniające nie tylko kompetencje, lecz przede wszystkim pewność siebie i przekonanie, że własny biznes można prowadzić skutecznie.

Każde z biur nieruchomości, każda z sieci franczyzowych walczy o to, by wyróżnić się na rynku, zaproponować swój własny pomysł na pośrednictwo nieruchomości i skupić wokół siebie jak najwięcej partnerów. Do tego samego dąży też marka freedom.  Poza wymienionymi, dba jednak jeszcze o to, aby poprzez poprawę jakości prezentacji i pracy nad ofertami zmieniać wizerunek pośrednika w obrocie nieruchomościami. Profesjonalizować rynek.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Proszę wpisać nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z linkiem do ustawienia nowego hasła.