Agencja Elżbieta Pełka Creative Services (nazwa handlowa PEŁKA 360˚) zorganizowała Grand Opening – uroczyste otwarcie hotelu Holiday Inn Warsaw City Centre zlokalizowanego przy ul. Twardej 52 w Warszawie. Agencja była odpowiedzialna za kompleksową organizację wydarzenia, przygotowanie materiałów promocyjnych oraz media relations. W wydarzeniu, które odbyło się 8 lutego, uczestniczyło ok. 200 gości.
Działania, za które odpowiedzialna była Agencja Pełka 360˚, objęły m.in. kompleksową organizację imprezy (koncept, scenariusz, scenografia, pozyskanie artystów i partnerów, logistyka), copywriting oraz przygotowanie identyfikacji wizerunkowej wydarzenia, w tym kreację. Agencja odpowiadała za media relations, redakcję materiałów prasowych oraz działania mediowe po wydarzeniu. Do obowiązków zespołu Pełka 360˚ należała także realizacja filmu z eventu.
Holiday Inn Warsaw City Centre to czterogwiazdkowy hotel usytuowany w Warszawie u zbiegu ul. Twardej i Żelaznej. Jego bryła zainspirowana została legendarnym, nowojorskim budynkiem – Flatiron. Hotel dysponuje 256 pokojami i wyposażony jest w Open Lobby – otwarte, ogólnodostępne lobby, które zmienia hol w integracyjną przestrzeń, wychodzącą naprzeciw potrzebom biznesu. Powierzchnię biznesowo-konferencyjną zapewniają 4 sale połączone foyer, mogące pomieścić do 130 osób.
Agencja Pełka 360° specjalizuje się w promowaniu innowacyjnych pomysłów, technologii
oraz nowych rozwiązań komunikacyjnych. W portfolio Agencji znajdują się m.in. marki: New Holland, Unilever, Sopharma, Amplus, Amway, banki spółdzielcze, Ministerstwo Rozwoju, Agencja Rozwoju Przemysłu, Stowarzyszenie Interim Managers oraz Fundacja Sue Ryder.