Fyrklövern to jedna z największych firm w branży porcelany, szkła i dekoracji wnętrz w Skandynawii. Specjalizuje się w bezpośredniej sprzedaży produktów najwyższej jakości, projektowanych wyłącznie dla marki. W tym roku, firma debiutuje na polskim rynku.
Fyrklövern rozpoczęła swoją działalność w 1974roku w Malmö i obecnie obchodzi Jubileusz
40-lecia istnienia. Przez ten czas, firma ugruntowała swoją wysoką pozycję na europejskim rynku produktów luksusowych. Pierwszym produktem Fyrklövern była słynna filiżanka do kawy ozdobiona Zimoziołem Północnym – ulubionym kwiatem przyrodnika Karola Linneusza. Filiżanka cieszyła się niesłabnącą popularnością przez 12 lat i tym samym stała się sukcesem oraz ważnym znakiem rozpoznawczym firmy.
Obecnie do asortymentu marki należą oryginalne, luksusowe serwisy obiadowe oraz ekskluzywne artykuły do dekoracji wnętrz, jak również wyjątkowe serie kolekcjonerskie. Produkty wyróżnia unikalne wzornictwo tworzone wyłączne dla Fyrklövern, materiały najwyższej jakości, ręcznie zdobione kryształowe kieliszki oraz dekory z prawdziwego złota czy platyny. Dla podkreślenia unikalności, każdy element serwisu obiadowego opatrzony jest sygnaturą firmy lub projektanta, która gwarantuje autentyczność i najwyższą klasę produktu.
Misją Fyrklövern jest oferowanie serwisów i artykułów do dekoracji wnętrz, które trafiają w gusta najbardziej wymagających Klientów. Na przestrzeni lat, Fyrklövern współpracowała z największymi artystami i czołowymi europejskimi producentami artykułów ze szkła, porcelany, złota, srebra, a także mosiądzu i materiałów tekstylnych. Warto wymienić chociażby niektórych z nich:Seltmann, Åsas Tomtebod, Goebel,The Walt Disney Company, Magnor, Iittala, Kosta Boda, Lapponia Jewelry, Porsgrund, Galician, Adax, Philippi, Alessi czy Royal Copenhagen. Prawdziwe dzieła sztuki stworzyli dla Fyrklövern na zasadzie wyłączności tacy artyści jak: Sigvard Bernadotte (światowej sławy twórca sztuki użytkowej), Lars Wallin (wybitny szwedzki projektant couture tworzący dla dworu królewskiego oraz uczestników najwyższej rangi konkursów, takich jak Eurowizja czy Miss Świata), Astrid Gate (uznana artystka w dziedzinie dekoracji szkła artystycznego) i wielu, wielu innych.
„Marka cieszy się uznaniem tysięcy wiernych Klientów, ceniących jakość, unikalne wzornictwo
i ponadczasowe piękno. Jesteśmy dumni z 40-letniego doświadczenia i możemy z pełną odpowiedzialnością obiecać Państwu wspaniałe chwile spędzone przy uroczyście udekorowanym stole” – podkreśla Katarzyna Gorzkowska-Pasek, reprezentująca firmę w Polsce.
Firma Fyrklövern została przyjęta w poczet członków Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Organizacja zrzesza najbardziej dynamiczne firmy działające w obszarze marketingu bezpośredniego i interaktywnego, które przestrzegają najwyższych zasad etycznych.
Bezpieczeństwo, komfort oraz wysokie standardy obsługi Klientów to kluczowe założenia Fyrklövern. Zakupy są wygodne i bezpieczne, a oferta trafia bezpośrednio do domu Klienta. Firmagwarantuje nie tylko korzystne warunki zakupu, ale także zwrotu, czy wymiany towaru. Na każdym etapie zakupu, Klienci mają bezpośredni kontakt z Biurem Obsługi Klienta.