Komunikacja odgrywa istotną rolę we wszystkich obszarach działalności, począwszy od rozwoju biznesu po sprzedaż i marketing. W biznesie jest istotne i bardzo ważne, aby posiadać doskonałe umiejętności komunikacyjne. Efektywna komunikacja postrzegana jest na świecie jako jedno z najistotniejszych działań wpływających na sukces organizacji a także zrealizowanie celów biznesowych .
Dzisiaj, liderzy są oceniani nie tylko na podstawie osiąganych wyników, ale również jakości komunikacji z zespołem, otwartości i przejrzystości, dostępności oraz elastyczności.
Celem IABC/Poland Business Communication Forum 2013 jest wskazanie najlepszych metod komunikacji, trendów i standardów obowiązujących na świecie, takich które bezpośrednio przekładają się na osiągnięcie przewagi konkurencyjnej i założonych celów sprzedażowych, w szczególności tych związanych z rozwojem biznesu.
Na konferencji wystąpią m.in.:
· Halina Frańczak, Dyrektor, Dział Komunikacji, Deloitte w Polsce i Europie Środkowej,
· Joanna Malinowska-Parzydło, b. Dyrektor Personalny, Grupa TVN, CEO Personal Brand Institute, Prezes Polskiego Stowarzyszenia Mentoringu,
· Wojciech Fułek, Przewodniczący Rady Miasta Sopot,
· Michał Kopczewski, Prezes Zarządu, Processum,
· Artur Sikorski, Prezes Law&Partners Foundation, Członek Honorowy IABC/Poland ,
· Marek Sypek, Prezes Zarządu, Agros Nova,
· Wojciech Szarski, Macaroni Tomato,
· Piotr Voelkel, Prezes Zarządu, Vox Meble.
Więcej informacji na http://www.konferencje.iabcpoland.pl/konferencja.php