Ile masz par butów, a ile okularów? – pokaz kultowych marek z portfolio firmy Menrad
L’Wren Scott, Joop!, Morgan, Superdry, Davidoff i Jaguar to marki, które w swoim portfolio ma firma Menrad Polska. 4 kwietnia w Teatrze Rampa w Warszawie zorganizowała prelekcje dotyczącą roli okularów w budowaniu naszego wizerunku oraz pokaz mody młodych projektantów. We wszystkich stylizacjach zostały wykorzystane oprawki z najnowszych kolekcji na wiosnę-lato 2014.
Choć Polacy zmieniają okulary równie często jak ich zachodni sąsiedzi, to jednak w swoich szufladach mają zdecydowanie mniej modeli. Przeciętny okularnik ogranicza się do jednej pary oprawek korekcyjnych, zapominając o tym, jaki mają one wpływ na nasz wizerunek oraz stylizację. Firma Menrad, dystrybutor kultowych marek L’Wren Scott, Joop!, Morgan, Superdry, Davidoff i Jaguar przekonuje, że warto mieć kilka różnych par i móc je zmieniać, nawet w zależności od okazji czy nastroju.
„Okulary wciąż traktujemy jako mało znaczący dodatek, a tymczasem osoby z wadą wzroku nie rozstają się z nimi nawet przez kilkanaście godzin dziennie. Tak naprawdę to one budują nasz image i mają wpływ na to, jak postrzegają nas inni. Nieustannie powtarzamy, że okulary nie są tylko po to, żeby widzieć, ale przed wszystkim, by być widzianym. Promujemy tą ideę również podczas takich spotkania, jak to w Teatrze Rampa” – mówi Piotr Gawron, Dyrektor Firmy Menrad Polska.
Wyjątkowe spotkanie zorganizowane przez firmy Menrad Polska, Essilor oraz Transitions odbyło się 4 kwietnia w Warszawie. W trakcie wydarzenia miał miejsce także pokaz mody. Na wybiegu pojawiły się designerskie firmy: Uncommon, Evidence on Monday, Owee, Mnishkha, Mysaru, Gosia Strojek oraz The Hive. Wszystkie stylizacje doskonale uzupełniły okulary przeciwsłoneczne oraz korekcyjne z najnowszych kolekcji na wiosnę-lato 2014 takich marek jak Joop!, Davidoff, Jaguar, Menrad, L’Wren Scott, Morgan i Superdry oraz buty firmy Reebok i biżuteria Maddie i Her Story. Pokaz udowodnił, jak właściwie dobrane do garderoby oprawki potrafią zmienić cały wizerunek.