Jak Grzaniec Galicyjski stał się w Polsce synonimem wina grzanego - marka świętuje 25 lat swego istnienia
Przeczytasz w 2 minuty

Jak Grzaniec Galicyjski stał się w Polsce synonimem wina grzanego – marka świętuje 25 lat swego istnienia

Niemcy mają swój glühwein, Skandynawowie – glögg, a Polacy – Grzaniec Galicyjski. Mija ćwierć wieku od powstania marki, która stała się dla wielu synonimem wina grzanego i po dziś dzień króluje w tej kategorii alkoholi. Z okazji jubileuszu prowadzona będzie komunikacja w social mediach, a Grzaniec Galicyjski zagości podczas jarmarków świątecznych w wielu polskich miastach oraz podczas zawodów Pucharu Świata w Skokach Narciarskich m.in. w Wiśle.

Grzaniec Galicyjski to pierwsza marka w swojej kategorii, której udało się zbudować świadomość wśród konsumentów. Jej popularność spowodowała, że Polacy często utożsamiają wino grzane właśnie z Grzańcem Galicyjskim. To niewątpliwy sukces, który marka osiągnęła w ciągu ćwierć wieku swojego istnienia.

Grzaniec Galicyjski jest obecny na polskim rynku od 1994 roku i jako jedyny produkt w tej kategorii robiony jest ściśle według niezmiennej, tradycyjnej receptury. Jego sekretem jest wysokiej jakości wino dostępne tylko w trzech miejscach na świecie oraz specjalnie dobrana kompozycja naturalnych przypraw korzennych – mówi Jakub Nowak Prezes Zarządu JNT Group.

Milowym krokiem w rozwoju Grzańca Galicyjskiego stało się przejęcie marki, dzięki któremu obecnie znajduje się ona w portfolio produktowym JNT Group.

Dokonując zakupu marki, mieliśmy świadomość ogromnego potencjału całej kategorii win grzanych.  Aby ją dynamicznie rozwinąć, wprowadziliśmy nowe warianty Grzańca Galicyjskiego, m.in. Miodowy, Bezalkoholowy czy innowacyjny VIP White, a także rozbudowaliśmy naszą drugą markę: Zbójeckie Grzane. Dokonaliśmy także inwestycji w wyposażenie dla lokali gastronomicznych, które umożliwia serwowanie naszych trunków z tej kategorii w większości restauracji oraz w mobilnych punktach, np. pod stokami narciarskimi. Teraz jako lider i jedyna firma w kraju jesteśmy przygotowani do kompleksowej obsługi segmentu win grzanych – wyjaśnia Jakub Nowak Prezes Zarządu JNT Group. – Dzięki temu w ciągu zaledwie jednego sezonu udało nam się podwoić sprzedaż Grzańca Galicyjskiego.

Wino grzane jest produktem sezonowym, a okres największego zainteresowania tym trunkiem przychodzi wraz z jarmarkami świątecznymi, których tradycja przywędrowała do Polski z Niemiec i Austrii. Z tego względu Grzaniec Galicyjski jubileusz 25-lecia będzie świętować podczas jarmarków bożonarodzeniowych m.in. w Warszawie i we Wrocławiu czy Targów Bożonarodzeniowych w Krakowie. Marka obecna będzie także w Strefie Kibica i Strefie VIP podczas Pucharu Świata w Skokach Narciarskich m.in. w Wiśle.

Z okazji jubileuszu prowadzona będzie komunikacja w kanałach social mediowych, w tym m.in. konkursy na Facebooku oraz aktywności z influencerami na Instagramie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Wpisz nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z odnośnikiem do ustawienia nowego hasła.