„Jak prowadzić własną firmę i nie zwariować?”
Przeczytasz w 2 minuty

„Jak prowadzić własną firmę i nie zwariować?”

Zapraszamy na III Konferencję z cyklu Konferencji dla Kobiet, które prowadzą małe firmy

i tych, które pracują na etacie i myślą o założeniu własnej działalności

„Jak prowadzić własną firmę

i nie zwariować?” 

Konferencja III – 04.02.2014, godz. 18.00 – 21.30

18.00 – 18.15 – Przywitanie Uczestniczek, przedstawienie agendy spotkania

18.15 – 19.00 – Wykład I „Rodzaje podmiotów gospodarczych – który najlepszy dla małej firmy i dlaczego? – Agnieszka Piesto, Lexa Sp. z o. o.

https://www.facebook.com/pages/LEXA-Sp-zoo/623084771058842?skip_nax_wizard=true

19.00 – 19.45 – Wykład II „Prawnik w małej firmie – potrzebny czy nie? ”
– Agnieszka Piesto, Lexa Sp. z o. o.

https://www.facebook.com/pages/LEXA-Sp-zoo/623084771058842?skip_nax_wizard=true

19.45 – 20.15 – Przerwa, networking

20.15 – 21.00 – Wykład III „Sprzedaż w małej firmie.”– Kamil Sabatowski, I like my Place http://www.ilikemyplace.eu

21.00 – 21.15 – Panel dyskusyjny z udziałem Kobiety Biznesu

21.15 – 21.30 – Loteria, zakończenie Konferencji

 

Więcej informacji i zapisy: www.3kobiecebiznesy.evenea.pl

Facebook: https://www.facebook.com/events/426395934128377/

E-mail: konferencje@kobiece-biznesy.pl

Miejsce: Warszawa, Centrum

Opłaty (wystawiamy faktury VAT): 70 zł.

 

Do kogo kierowany jest cykl?

Konferencje kierowane są do właścicielek mikro i małych firm i Kobiet, które myślą
o założeniu własnej działalności. Na cykl składa się 8 Konferencji, których celem jest przekazanie PRAKTYCZNEJ WIEDZY z zakresu prowadzenia własnego biznesu
i NARZĘDZI, z których Uczestniczki będą mogły korzystać samodzielnie w swoich firmach. Osoby pracujące na etacie, dowiedzą się jak zacząć, co wiąże się z prowadzeniem własnej działalności, na co trzeba uważać i jak szybko osiągnąć założone na początku cele.

 Czym różnią się nasze spotkania od innych?

Tym, że nie będziemy czarować, powiemy o tym, co tak NAPRAWDĘ wiąże się z prowadzeniem własnego biznesu. Wykłady i prelekcje przeplatać będą wiedzę pochodzącą z doświadczeń Prelegentów i Gości, ich przemyślenia z tym związane, oraz zestaw praktycznych narzędzi niezbędnych do założenia, rozwinięcia i prawidłowego funkcjonowania mikro firmy prowadzonej przez Kobietę.

Dzięki prawdziwym historiom Kobiet – tych, które już osiągnęły sukces, tych, które o to walczą i tych, które dopiero zaczynają swoją przygodę, Uczestniczki poznają lepiej siebie – swoje mocne i słabe strony. Dzięki networkingowi przekonają się, że nie tylko one borykają się z problemami w swojej firmie i że nie są z tym same! Spotkają bratnie dusze, otrzymają wsparcie i przekonają się, że to głównie determinacja i upór w dążeniu do celu, są gwarancją sukcesu. 

Na jakie pytania i problemy odpowiemy podczas Konferencji?

  1. Przekażemy praktyczną wiedzę i narzędzia – nie powiemy jak powinno być, tylko jak jest.
  2. Ukażemy realia i obnażymy stereotypy – koniec z bajkami o własnej firmie.
  3. Będziemy wpierać i wskazywać konkretne rozwiązania, dzięki prawdziwym historiom Kobiet.
  4. Pomożemy odnaleźć się w nowej sytuacji, również tym Kobietom, które prowadzą firmę dłużej niż kilka miesięcy.
  5. Pokażemy jak zarabiać, gdzie szukać Klientów i jak się wyróżnić na tle Konkurencji.
  6. Wskażemy jak zachować równowagę, tak ważną zwłaszcza w przepełnionym obowiązkami życiu Kobiety.
  7. Powiemy o tym, jak walczyć o swoje i zwiększać poczucie własnej wartości.

Zakres zagadnień poruszony na wszystkich Konferencjach obejmuje większość tematów związanych
z początkowymi etapami prowadzenia własnego biznesu, każda z osobna natomiast jest zamkniętą całością, związaną z innymi w sposób umożliwiający uczestnictwo tylko
w wybranych Konferencjach.

 

Chcesz wziąć udział w spotkaniu, zapisz się już dziś – www.3kobiecebiznesy.evenea.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Wpisz nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z odnośnikiem do ustawienia nowego hasła.