Kobieta wkracza w e-commerce – rewolucyjny poradnik dla przedsiębiorczych kobiet
Już 8 września 2014 odbędzie się premiera pierwszej w Polsce książki dla kobiet związanej ze sprzedażą przez internet: „Kobieta wkracza w e-commerce. Otwórz z sukcesem sklep internetowy”. Przedsprzedaż właśnie się rozpoczęła na stronie www.KobietaWeCommerce.pl!
Książka genialnie przygotowuje do prowadzenia internetowego sklepu wraz z wszystkim, z czym ten biznes się wiąże. Łączy ze sobą technologiczny świat sprzedaży online z rozwojem osobistym. To prawdopodobnie pierwsza na rynku tego typu publikacja.
Zawiera m.in.:
- Porady jak zacząć, na co zwrócić uwagę,
- Ćwiczenia z miejscem do uzupełnienia,
- Wywiady z kobietami, które odnoszą sukcesy w e-commerce,
- Sposoby na poradzenie sobie z wyzwaniami, jakie pojawiają się na początku.
„Współpracując na co dzień z kobietami, które myślą o własnym e-sklepie odkryłam, że mają one z tym związane często powtarzające się problemy. Z jednej strony jest część technologiczna, nad którą nie są w stanie zapanować, nie rozumieją jej i nie wiedzą, co należy zrobić, aby ten pomysł urzeczywistnić, a z drugiej – ich własne przekonania, ograniczenia i wyzwania, jakie stawiają sobie na drodze. Dlatego postanowiłam stworzyć poradnik, który pomoże im nie tylko w przebrnięciu krok po kroku przez niezbędne formalności i czynności „techniczne”, ale także w pokonaniu pozostałych, często występujących problemów. Wierzę, że pomoże wielu kobietom zawalczyć o własne marzenia i wykorzystać drzemiący w nich potencjał.” – tak o idei powstania poradnika mówi Katarzyna Ryfka-Cygan, autorka.
„Kobieta wkracza w e-commerce” pokazuje, że aby otworzyć e-sklep nie potrzeba skomplikowanej wiedzy technicznej. Nie ma konieczności znać się na programowaniu. Za to bardzo wskazane jest praktyczne zorganizowanie sobie życia prywatnego uwzględniając w nim swój sklepowy biznes. Niezwykle ważne są też kwestie związane z logistyką i marketingiem.
Książka może okazać się Twoją niezbędną towarzyszką, podczas tej niezwykłej biznesowej drogi. Prowadząc sklep internetowy nie raz będziesz wracać do wiedzy i wskazówek zawartych w tym poradniku. Znajdziesz w nim ćwiczenia, które pomogą ci określać cele, ustalić posiadane zasoby i zmotywować się do działania.
W promocji książki pomagają: Dziennik Internautów, Marketer+, Złote Myśli, Businesswoman & Life, Mamo Pracuj, Skrzydła Sukcesu, Szpilki po godzinach, Wenusjanki, Fundacja Polak 2.0, 4AllWomen, Fundacja MaMa oraz partner – firma TrustedShops.
Premiera odbędzie się 8 września br., ale już teraz dostępna jest w przedsprzedaży na stronie www.KobietaWeCommerce.pl.