Kobiety branży zakupowej

Z biegiem czasu, jako wynik ewolucji praktyk zakupowych promujących strategiczne podejście, przechodzenie od twardych stylów negocjacji do tych, które są nastawione na współpracę, profile i wymagane kompetencje osób zajmujących pozycje zakupowe stały się również bardziej zróżnicowane. Obecnie coraz częściej zauważalne jest zjawisko równowagi między mężczyznami i kobietami pracującymi w obszarze łańcucha dostaw, co jeszcze niedawno było zjawiskiem stosunkowo rzadkim.

Are you ready for the VUCA world?

Podczas organizowanej w Warszawie w dniach 21-22 października konferencji PROCON/POLZAK 2019, eksperci i liderzy branżowi rozmawiać będą m.in. o znaczeniu Zakupów dla organizacji, wpływie technologii na codzienną pracę oraz roli zarządu i kierownictwa w budowaniu zespołów zakupowych mogących sprostać wymaganiom szybko zmieniającego się, niepewnego, złożonego i niejednoznacznego otoczenia biznesowego (VUCA).

Zakupy w zmiennym, złożonym i niejednoznacznym
otoczeniu biznesowym

Nie zabraknie również paneli dyskusyjnych czy zagranicznych i krajowych liderów branżowych. Pierwszy dzień konferencji uświetnią wystąpienia prof. Christophera Abrahama (CEO & Head w Dubai Campus oraz Senior Vice President w SP Jain School of Global Management), Macieja Trybulca (Partnera w Talent Center i wieloletniego prezesa Sanofi Pasteur) oraz dr Jana Vašek (Cranfield University / VSB-TU Ostrava).

Podczas konferencji nie zabraknie także perspektywy kobiet zajmujących najwyższe stanowiska kierownicze, które z powodzeniem tworzą, udoskonalają i wdrażają nowe strategie zakupowe (i nie tylko) w swoich organizacjach.

W programie konferencji między innymi:

  • Wyzwania kupców indirect w zmieniającym się świecieMarta Kozłowska, Procurement Director, Mars
  • Siemens Smart Procurement. Narzędzia i sposoby działania, wspierające wzrost efektywności zakupówRenata Krakowiak, Kierownik ds. Zakupów, Siemens; Olga Moleda, Specjalista ds. Zakupów, Siemens
  • Ewaluacja kompetencji kupca – jakiego pracownika obecnie szukają działy zakupów? – Agnieszka Piątkowska, Career Coach, Partner, BIG FISH Polska
  • Share Your CSR Goals in Your Supply Chain! Dlaczego warto iść w kierunku Zielonych Zakupów – m.in.: Małgorzata Malinowska, Dyrektor Departamentu Klientów Korporacyjnych, Lyreco Polska
  • Jak efektywnie zarządzać kategorią druków marketingowych? – m.in. Daria Schreier-Dmochowska, Główny Specjalista, Orange Polska
  • Robotic Process Automation: our journey from myth to reality – Kinga Chelińska–Barańska, Country Manager, Digital Workforce
  • a w panelu dyskusyjnym – Jak Polacy awansują na najwyższe szczeble globalnych koncernów i zarządzają centralnymi zakupami – udział wezmą, m.in. Aleksandra Antoniuk, Chief Procurement Officer, Orange oraz Monika Kieltyka-Michna, Head of Global Procurement Services, Astra Zeneca

Kobiety współczesnego biznesu co raz częściej „biorą sprawy we własne ręce” i z powodzeniem sięgają po stanowiska kierownicze i dyrektorskie, również w zakupach.

PROCON/POLZAK opiera się o sprawdzoną, wypracowywaną od lat formułę platformy wymiany doświadczeń i networkingu wzbogacaną o najciekawsze formy konferencyjne spotykane na wiodących światowych eventach.

PROCON/POLZAK odbędzie się w Hotelu Marriott w Warszawie w dniach
21-22 października 2019.

Organizatorzy

Więcej informacji: http://www.konferencja-proconpolzak.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.