Jak kreować określoną wartość dla klienta i generować lepsze wyniki firmy? Poprzez łączenie w możliwie najlepszy sposób działańmarketingowych z sukcesem w sprzedaży. Tylko jak tego dokonać? Odpowiedź na to pytanie poznamy podczas III edycji konferencji Marketing Progress: efektywny marketing a skuteczna sprzedaż, która odbędzie się we Wrocławiu od 28 do 29 maja 2015 roku.
Podczas dwudniowego spotkania zgromadzeni specjaliści opowiedząmiędzy innymi o nowej tożsamości marketingu i sprzedażyorazzaprezentująrozwiązania, które pomagająw precyzyjnym trafianiu do odpowiednich klientów – z adekwatnym komunikatem, w odpowiednim czasie. Omówią teżnarzędzia, dzięki którym można budowaćtrwałe relacje z klientami i wskażą, jak odpowiednio dobieraćdziałania marketingowe, abyskutecznie wpływaćna wypracowanie zysków.
W ciągu dwóch dni zgromadzeni słuchacze stanąprzed możliwościązdobycia wiedzy na temat zagadnieńz pogranicza marketingu i sprzedaży. W czwartek, 28 maja, uczestnicy zapoznająsięmiędzy innymi z wynikami badańz zakresu relacji między marketingiem i sprzedażą. Będzie to także doskonała okazja do czerpania inspiracji z praktycznych prelekcji przygotowywanych przez ekspertów-praktyków, dotyczących m.in. multiscreeningu, trendów w sprzedaży czy wpływu kryzysów w mediach społecznościowych na zachowania rynku. Piątek poświęcono głównie narzędziom przydatnym w pracy marketera, które mają w znaczący sposób pomóc w generowaniu lepszych leadów. Będzie m.in. o słowach, które sprzedają, rozwiązaniach content marketingowych czy technologiach mobilnych w służbie sprzedaży. Równolegle do prelekcji odbywać się będą warsztaty, które dadzą szansę zdobycia praktycznych umiejętności, do wykorzystania w codziennej pracy. Tematyka warsztatów obejmuje zagadnienia z obszaru employer brandingu, social media, technologii mobilnych, wideo-marketingu, SEO/pozycjonowania oraz copywritingu.
Na sali Kina Nowe Horyzonty we Wrocławiu prelekcje wygłosząmiędzy innymi: Jacek Kotarbiński, uznany autorytet świata marketingu, Jarosław Kuźniar – dziennikarz TVN,Anna Miotk – Polskie Badania Internetu, Artur Kurasiński, współtwórca MUSE, mentor, bloger oraz aktywny komentator branżowy, Monika Mikowska, współwłaścicielka agencji mobee dick, projektującej rozwiązania mobilne oraz autorka bloga jestem.mobi, Barbara Stawarz (Content King), MichałSadowski (Brand24.pl),Joanna Wrycza-Bekier, dr nauk humanistycznych z zakresu literaturoznwstwa, autorka książki „Magia słów”, czy MichałPawlik, head of strategy w Mind Progress Group. Aktualnie finalizowane sąrozmowy z pozostałymi prelegentami i ekspertami. Pełna ich lista jużniedługo pojawi sięna stronie. Wydarzenie poprowadzi PawełGołębski, dziennikarz radiowy i telewizyjny.
Więcej inspiracji z pogranicza marketingu i sprzedaży na bieżąco pojawia sięna: www.facebook.com/marketingprogress
Opłata konferencyjna:
699 złotych netto,
przy zapisie i płatności do 30 kwietnia
899 złotych netto,
przy zapisie i płatności do 27 maja
Zapraszamy: Wrocław, Nowe Horyzonty, 28-29 czerwca 2015 r.